Nová Kia Sorento má české ceny. Skvělá výbava a silný turbodiesel jsou standard

27 komentářů

Solik
2. října • 8:48

Silný turbodiesel se zrychlením za 9,2 s ? Auto poměrně pěkný, ale ty motorizace nicmoc, zvlášť za ty peníze.

Lotte
2. října • 10:06

Korejci se naučili design, ted se učí motory.

LOL
6. října • 14:44

Soudím podle toho, jak se jim ty motory dlouhodobě daří dělat spolehlivé, že by se naopak mohla učit evropská konkurence. Korejské diesely jsou jedny z nejspolehlivějších, žádné pastičky jako u VW, PSA nebo Japonců.

Roman Šubrt
23. února • 12:54

Tak bohužel mám zcela opačnou zkušenost. Momentálně mě opustil diesel u KIA CEED, který měl nalétáno cca 200 000 km. Díval jsem se na možnosti opravy, a válec stojí 3500 Kč, na rozdíl od VW, kde je za 1000 kč. Takže z mé zkušenosti diesel KIA vydržel velmi málo a oprava je příliš drahá na to, aby se ji vyplatilo dělat.

WinDiesel
2. října • 18:13

Jsou velmi učenliví a předbíhají Japonce.
Korejský (Indický) SsangYong má najednou také hromadu modelů a nových motorizací ...
Jsou velmi snaživí.

Lotte
2. října • 20:48

To určitě ano, nemyslím, že předbíhají v automobilismu Japonce, prodeje má Toyota, Honda a další značky stále v součtu více než trojnásobné oproti Hyundai koncernu ... snahu Korejcům samozřejmě upřít nelze, šlapou jak hodinky.

Milan
3. října • 7:19

On to urcite nemyslel na predaje, ale skor technicky a pochopenim potrieb zakaznika. A co sa tych predajov tyka, tak len Toyota je pred H/K. Ostatni japonci uz su daleko za.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Lotte
4. října • 13:31

Ještě je před Hyundaiem Honda, Korejci samozřejmě více cílí na evropského zákazníka a jejich marketing je velmi šikovný, díky německým marketérům a vývojářům, to Japonci mají své vlastní .... technologicky se dotahují to je pravda.

šofér
2. října • 9:42

Máte pravdu, na supersporty to nemá, jestlipak to nebude tím, že je to jiná kategorie vozidel, vy papírový mistře volantu!

Solik
2. října • 9:59

Mistr volantu určitě nejsem, ale ročně skoro 50 tis km najedu... a to v SUV, v žádném supersportu. Když ale někdo napíše "silný" turbodiesel, měl by být silný a ne standard jako všude jinde. Nebylo to myšleno na auto, ale na redaktora, který měl napsat "odpovídající turbodiesel".

WinDiesel
2. října • 18:12

148 kW a 440 Nm rozhodně je silný 4-válec
Auto je docela těžké ...
Německá trojka má výhodu v dieselových 6-válcích. Ale to je über klasse ...

Max
1. října • 21:54

Takze si muzete koupit sportage za 700 uz velmi dobre vybavenou, nebo tohle za dvojnasobek se stejnym motorem. Nebo si muzete koupit glb za stejny prachy.
Tady je ta cena proste spatne. Uplne.

Milan
2. října • 0:27

Moc sa v Kiach nevyznas, hmmm? Sportage totiz ma uplne ine motory ako Sorento. A fullhybrid nema Sportage vobec btw ;)

Max
2. října • 22:26

Snažil jsem se vysvětlit, že rozdíl dvojnásobku je u auta, které je prostě jenom větší od stejné značky příliš. U toho GLB koukněte na vnitřní rozměry.

Allamarein
1. října • 22:05

Akorát Sportage a GLB jsou o třídu (a nezanedbatelných 20-30 cm) menší auta. Ale jinak se ti to srovnání skoro i povedlo...

Lotte
1. října • 20:59

Sorento se snaží, ale devalvuje ho slabá značka a příliš sebevědomé ceny, které si vedle konkurence obhájí jen těžko. Je to dobré auto, ale nevidím důvod nedat přednost Enyaqu nebo jakékoliv mne bližší německé konkurenci.

JA-NE
2. října • 14:12

nedaj boh aby si to rozbil lebo na naraznik sa caka pol rokaB-]

Honimir
1. října • 22:49

Když si porovnate vnitřní rozměry, tak třeba MB GLB není o tolik menší.A ano, akční Touareg se dá sehnat od nějakýho 1.1M a 6ti válcem. Výbava bude pokulhavat, ale závisí na co kupci to auto budou pak chtít.

Allamarein
1. října • 22:05

Enyaq fakt není konkurence pro Sorento. Ono vůbec nějak Německo na tohle nemá odpověď, smůla.

Lotte
2. října • 15:39

A na to si přišel jak prosím, že na to Německo nemá odpověď? :-)))

fri
1. října • 22:44

já bych zas řekl že touareg je typická odpověď (pokud se bavíme o koncernu VW)

Elpin E. (Elpin)
1. října • 13:51

Za tuhle cenu už bych spíš počkal na Enyaq nebo ID4. Spalovací motor bych nechal pro levná auta, tam by měl ještě nějaké opodstatnění než se cena baterií dostatečně sníží.

fri
1. října • 14:20

Enyaq/ID4 je o třídu menší, konkurence je to pouze cenou...

Honimir
2. října • 10:31

Presne, kazdy kdo nekdy kupoval auto, tak se nejdriv podival treba na stranky svazu dovozcu automobilu, vybral si tridu a pak hledal jen v ni. Zacinat trapne od penezenky ci fleetoveho limitu je krajne neobvykle.

Honimir
2. října • 10:31

Presne, kazdy kdo nekdy kupoval auto, tak se nejdriv podival treba na stranky svazu dovozcu automobilu, vybral si tridu a pak hledal jen v ni. Zacinat trapne od penezenky ci fleetoveho limitu je krajne neobvykle.

Petr
1. října • 14:15

Boze, zase tento elektrok0k0t...

Elpin E. (Elpin)
2. října • 12:56

Aby Vám nepraskla žíla z toho vztekání, pane dlaždič :-D

Doporučujeme

Články odjinud