Nová Kia Optima přichází. Prozatím jenom s jedním motorem

Nová Kia Optima přichází. Prozatím jenom s jedním motorem

Automobilka Kia ukázala první oficiální snímek nového modelu Optima, který se představí prvního dubna na autosalonu v New Yorku. Ještě moc oficiálních dat neznáme a české zastoupení značky vlastně jen řeklo, že „zcela nová Optima s různými možnostmi pohonu se pochlubí prostornějším interiérem, prvky prémiové výbavy a celou řadou vyspělých technologií, které nejprodávanější sedan Kia střední třídy doposud nenabízel.“

Hybridní Kia Sportspace napovídá budoucnost modelu Optima

Hybridní Kia Sportspace napovídá budoucnost modelu Optima

Prozatím je potvrzený jediný motor, tedy benzínový čtyřválec 2,4 l s atmosférickým sáním, výkonem 148 kW (201 k) a točivým momentem 250 Nm.

Později by měl ale dorazit přeplňovaný motor 1.6 T-GDI, benzínový dvoulitr s turbem a výkonem přes 250 koní a také hybridní model, který vznikne hlavně kvůli americkému a asijskému trhu. Evropská verze bude sázet především na moderní diesely plnící Euro 6. Nasazen určitě bude i sedmistupňový dvouspojkový automat.

Klepněte pro větší obrázek

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 38 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků