Nová Kia Optima přichází. Prozatím jenom s jedním motorem

Nová Kia Optima přichází. Prozatím jenom s jedním motorem

Automobilka Kia ukázala první oficiální snímek nového modelu Optima, který se představí prvního dubna na autosalonu v New Yorku. Ještě moc oficiálních dat neznáme a české zastoupení značky vlastně jen řeklo, že „zcela nová Optima s různými možnostmi pohonu se pochlubí prostornějším interiérem, prvky prémiové výbavy a celou řadou vyspělých technologií, které nejprodávanější sedan Kia střední třídy doposud nenabízel.“

Hybridní Kia Sportspace napovídá budoucnost modelu Optima

Hybridní Kia Sportspace napovídá budoucnost modelu Optima

Prozatím je potvrzený jediný motor, tedy benzínový čtyřválec 2,4 l s atmosférickým sáním, výkonem 148 kW (201 k) a točivým momentem 250 Nm.

Později by měl ale dorazit přeplňovaný motor 1.6 T-GDI, benzínový dvoulitr s turbem a výkonem přes 250 koní a také hybridní model, který vznikne hlavně kvůli americkému a asijskému trhu. Evropská verze bude sázet především na moderní diesely plnící Euro 6. Nasazen určitě bude i sedmistupňový dvouspojkový automat.

Klepněte pro větší obrázek

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

dnes | Petr Schnagl | 15 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik