Nová Kia Niro HEV dorazila do Česka. Už jsme v ní seděli, může to být auto prakticky pro každého

32 komentářů

Rex
18. června • 8:53

No prosím. Stále tady někdo řve, že už nejsou MPV. A tady je jedno celkem fešácké moderní. To jsem zvědav, jestli to někdy na silnici uvidím.

Toky
21. června • 8:01

Tie triedy vozidiel sú pri niektorých vozoch tak trochu zavádzajúce. Napríklad Suzuki Ignis je SUV. Ja si pod pojmom SUV predstavujem niečo jednoducho väčšie. Ako chápem že čo znamená skratka SUV a sedí to... Ale aj tak.

Peter(Charouz)
18. června • 13:15

Pleteš si zkratky. Niro není MPV.

Rex
18. června • 14:15

Nesmíš podléhat komerčním kecům. Stejně jako manažer úklidových ploch je uklízečka s hadrem, tak crossover suv je normální mpv.

Peter(Charouz)
18. června • 18:45

Když už nic, tak si zkus aspoň přeložit ty zkratky.

Rex
18. června • 18:57

Zkratky jsou komerční kalkul, čili reklama. Nesmíš to tolik žrát.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
bobko69
18. června • 19:59

táto kia vôbec nespadá pod kategóriu MPV. Ale inak s tým marketingom si trafil ! Krásny príkladom je Peugeot 3008 aj 5008.zrazu sú to "crossover alebo SUV" stačí dať 5cm čierne lemy nad kolesá a čierne 20 cm podbehy a už máme SUV. Bez pohonu 4x4 a adekvátnej svetlej výšky. Biznis je biznis

Rex
18. června • 20:49

Přesně tak, tyto pojmy nejsou nijak definované. Slouží pouze k tomu, aby výrobce sdělil co chce, aby jsi si o voze myslel.

Praktické auto
18. června • 21:27

Ale tady vy tvrdite že je to MPV tak řekněte na základě jakých vlastnosti vám to jako MPV přijde konečně. ;)

Rex
18. června • 21:45

Nafouklá kabina s ne vysokým podvozkem.

Praktické auto
18. června • 21:59

Tak jestli to na MPV pro vás stačí. Za mě by mpv mělo mít tedy větší variabilitu, kabina by tedy mohla být ještě vyšší. Podvozek je zvýšený jen mírně což by u mpv být ani nemuselo. Tedy z výčtu mi celkem sedí crossover uvedeny v článku. Jako třeba Sandero stepway tam taky mpv nenapasujete. Je to mladý hatchback na zvýšeném podvozku s oplastovanim. Oboje bych nezval SUV (i když většina dnešních SUV se už posouvá k zmíněnému crossoveru a třeba původní Rav 4 nebo Duster už skoro jsou offroady proti ostatním SUV) ani kategorii je hodně a hranice jsou úzké. Zákazník si většinou nenacha nic nakukat a hledí na to jak auto plánuje využívat. U nira si moc nedovedu představit že by konkuroval touranu, ČR Piccaso, nebo osobnímu Berlingu.

Komik
19. června • 9:26

Pro me je praktické auto (MPV) to, kam nalozim pod linkovou ledničku/mycku na stojato., tj 85cm na výšku a 60×60. Do praktického auta dáte i 2 (120 cm šířka v podbězích) , do Berlinga 4. Chápu že ne každý stěhuje ledničky, ale máte třeba bedny s nářadím, prepravky na ovoce... Vše co nezmačnete, jako oblečení a u přepravek je rozdíl jestli dáte vedle sebe 2 nebo 3 a na sebe to samé.. A pak sem zřejmě 3 lidi do 2 rady i na delší cestu..

19. června • 12:28

Panejo, MPV není stěhovák, od toho jsou dodávky.

19. června • 7:54

Variabilita je už dnes vysoká u aut ve všech kategoriích, tam MPV nemá o moc lepší prostor. A na první pohled se kabina nezdá být malá, i když jen z fotek. Naživo se třeba může ten dojem změnit.
Crossover je magické slovíčko, kam schováš cokoli, co nikam nezapadá, nebo se ti nehodí. Ale i MPV může být crossover (i Berlingo coby polododávka).

Mirek
19. června • 13:15

To je naprostý nesmysl, MPV to není ani omylem a o prostoru se dá úspěšně pochybovat a bude to mít docela pidi kufříček. Stačí se podívat na druhou fotku v galerii a je jasné, že opěradla zadních sedadel, včetně hlavových opěrek jsou schována za C sloupkem a jasně lze tedy vyvodit, že kufr bude symbolický a to u auta s délkou délkou 4420 mm a rozvorem 2720 mm. Když to přirovnám již k dnes nevyráběnému MPV C-Max, tak délka 4380 mm, rozvor 2650 mm, objem kufru 430/1725 l a to ještě evidentně při nižší nákladové hraně. Pohled do kufru C-Maxu mluví sám za sebe. https://1url.cz/5rQQz... https://1url.cz/0rQQK... nehledě na to, že existovala verze GRAND C-Max, která byla nepatrně větší než tohle Niro s ještě lepšími užitnými parametry.

18. června • 20:40

Nikde není řečeno, že SUV musí mít nutně pohon všech kol, slovenská trubko.

Peter(Charouz)
19. června • 9:52

Nějaký důvod proč se musíš chovat jako debil? Napadl nad někdo tebe?

bobko69
19. června • 9:35

Ty "česká rúrka" nepochopil si čo som napísal .nevadí. daj si to prekladača

19. června • 12:28

Ale jo, pochopil jsem, že vůbec netušíš, o čem plácáš, hlupáčku.

Praktické auto
18. června • 19:53

Zkratky jsou kategorie, jestli značka něco správně zařadí je věc druhá, jestli vanilkové zmrzlině malá firma říká čokoládová je to blbost. Ale tohle proste s MPV nemá nic společného. Zkuste nám tedy říct co podle vás znamená mpv a v čem do toho Niro zapadá? Za mě střední MPV Scenic Piccaso velká Espace nebo Sharan atd.

Praktické auto
18. června • 16:21

Tak a já myslel že znaky mpv není zvýšený podvozek ale zvýšená kabina, variabilita vnitřního prostoru atd. ;) Nebo se to dá brát jinak že i každé kabrio je vlastně hodně špatně mpv ale pořád MPV ;)

emkejx
20. června • 10:03

videl si daewoo tico? tak to je prosim pekne subMPV :D

majkom
18. června • 9:43

To je mpv jak noha

Praktické auto
18. června • 8:52

To SOU vždy spojení auto pro každého;) to je i tedy i Rolls-Royce protože komu by tam něco chybělo? Proč vůbec takovéhle spojení používat? Neplatí ani to že by vyhovělo potřebám většiny lidí ani to že by vetsina lidí na něj měla nebo že by se uz teď dalo říct že by se většině mělo líbit. :) Ale co titulek musí být křiklavý aby to někdo rozkliknul. Proč si dát přeci a vymyslet něco zajímavého aby to přitom nebyl nesmysl.

18. června • 19:22

Plácáš čím dál větší blbiny.

Praktické auto
18. června • 19:46

Aha a v čem je to auto pro každého? A proč není auto pro každého třeba Toyota Corolla? Nesmysl je o něčem říkat že je to pro každého to je prostě zbytečná a nepravdivá věta, vata a ještě k tomu v titulku.

18. června • 20:39

Je to praktické auto, nabízí různé varianty pohonů, hezký design, slušné výkony a úspornost... Každá tahle věc naplňuje větu "pro každého".
Jo, není to sockakchár za sto tisíc, pardon, tak to nemůže být pro každého.

Praktické auto
18. června • 21:25

Jasně takže někdo kdo preferuje výkony offroad a chtěl ranger raptor tak bude zvažovat i tohle, někdo kdo chtěl kabrio tak bude zvažovat i tohle někdo kdo chtěl minibus tak tohle ha ha ha ha ;) není to jen o tom že na to velka část lidí nemá ale i plno má víc a není to auto pro neprotoze to jejich požadavky nesplňuje. To platí o každé věci nejen u aut. Proste telefon pro každého je nesmysl někdo chce lehký a malý displej, někdo chce mobil na hry, někdo hlavně dobrý fotak. Někdo chce výkonné auto, někdo hlavně kufry někdo nutné 7 sedadel. Auto pro každého bez ohledu na peníze je nesmysl. Vy za vším vidíte "vaše socky" zkuste se už probrat z toho omezeného pohledu ;) a bavit věčně a nesoudit stále lidí přes peněženku když ani nevíte co v ní mají ;)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
19. června • 7:50

Kdybys byl třeba jen poloviční kokot, dočteš se v článku kouzelného slovíčka "prakticky", tedy ne úplně pro každého. Jenže ty jsi úplný kokot...
Bohužel je výsadou kokotů vytahovat absurdní příklady a na nich stavět své kokotí teorie.

Praktické auto
19. června • 12:05

:) to je nuda když musí člověk pozit tolik vulgarit aby si zvedl sebevědomí kdyz ani diskuzi nemá;) ale když vám to dělá dobře ;). Jinak prakticky tady znamená v českém jazyce téměř úplně. (Je prakticky hotový, je prakticky nemožné aby to nebylo takto, je prakticky jisté že...) Neznamená to že když máte praktickou školu tak stě prakticky vysokoškolák ;) což by mohlo odpovídat kvalitě vašich příspěvků ;). Jinak je zajímá že prodeje auto prakticky pro všechny budou prakticky nulové. Kdyby autor chápal trochu český jazyk mohl by napsat že to auto by teoreticky mohlo vyhovovat všem protože nebozí různé pohony a většině potřeb třeba i kompromisně vyhoví ale to je úplně něco jiného ale hlavě to neřeší to co píšu že je to prakticky zbytečná a nasmysla věta že je něco prakticky pro všechny ;) a že příspěvky a už i titulky jsou plně vaty ;)

19. června • 12:27

Chápu, neumíš jinak vybruslit ze své hlouposti, tak to motáš do čím dál více a více omáčky. Inu, taky způsob projevu.
Já byl radši stručnější.

Praktické auto
19. června • 12:43

Ok jde to i stručně když je někdo hloupý a nestačí mu napovědět ani dát příklad tak to už nemá smysl. Když nemáte argumenty a opakujete hlouposti a prokláde vulgaritou tak je to váš problém ;) myslím že si tu každý udělal obrázek. Když máte problém pochopit i takovou banalitu tak je pak těžké mluví o technických nebo ekonomických otázkách;)

Doporučujeme

Články odjinud