Nová Kia Magentis předčasně odhalena před newyorkským debutem (první foto)

Premiéra jihokorejského zástupce ve střední až vyšší střední třídě, Kiy Optima, se odehraje sice až na dubnovém autosalonu v New Yorku, avšak již teď si můžeme podle prvních snímků udělat zcela přesnou představu, jak bude tato novinka vypadat. Model, který je u nás známý spíše pod označením Magentis, se samozřejmě s takřka nezměněným vzhledem dostane i na „starý kontinent“, i když zde zatím vůbec nezaznamenal takový úspěch jako třeba v zámoří.

Novinka jednoznačně navazuje na další modely a zcela jasně se hlásí k současné vzhledové linii, kterou výrobce nastolil ještě před bezmála třemi lety svým konceptem Koup. Co se týče nové Optimy, nebo chcete-li Magentisu, designéři Kiy vsadili na dravý vzhled, který podtrhuje zejména příď s dominující „širokou“ maskou chladiče a do stran protáhlými světlomety. Nastavenému stylu se nevymyká ani spodní část, kde najdeme standardně vsazené bloky LED pro denní svícení.

Určitě nebudeme sami, když uznáme, že oproti předchůdci udělala Kia velký krok kupředu, alespoň z pohledu designu. Svůj záměr zvýšit si v daném segmentu prodeje myslí zřejmě opravdu vážně. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Kia Optima alias Magentis nové generace
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků