Nová Kia Magentis na prvních nákresech, představí se v New Yorku

16 komentářů

lamal
23. února • 11:19

neviem na co sa bavite o cenach, pokial to bude stat za to tak sa to predavat bude, pokial to bude prestrelene tak nie...cas ukaze a korekcia cien nastane... vo vysledku je aj tak podstatne ako to bude jazdit aj ked je to otazne lebo ked na tom chodi vacsina ludi tak ako bezne vidavam, tak tomu staci priemerny podvozok slusne odhlucnenie motora aj podvozku jedine, ze by to sprdli v testoch ... coz dnes sleduje uz viac ludi ako kedysi

Radek Ondrášík
23. února • 11:24

souhlas

lamal
23. února • 11:40

btw1: http://magazin.auto.cz/testy/test-citroen-c3-visiodrive-2.htmlbtw2: a tej istej stranke vidno aj cely facelift fobie hmm...a new 1,2TDi 55kw to som zvedavy na test

Rejpal
23. února • 7:59

Korejci pomalu ale jistě začínají být odtrženi od reality. I to nové Sorento ať se mi může líbit, tak pokud nemám na zbytečnosti, tak mne víc láká Captiva za 610 tis. než srovnatelné Sorento za 750 tis. Navíc i když stará první generace byla po příchodu tahák, tak po pár letech zkušeností je to poruchové, žravé, prostě nic moc. Tak že opět začíná platit, Korejec nakonec.

Brouk
23. února • 8:29

A mozna ze to o tom odtrzeni od reality plati o tobe. Sorento ma 197HP motor, Captiva 136HP. Ten rozdil ve prospech Kii se musi zaplatit. Taktez rozmerove jsou tyto auta jinde, 2,7m Sorento versus 2562mm Captiva (rozmer 2562 ale neni jisty, na ofic. strance pisou 1562mm. Takoveto elementarni chyby nalezam i na nemeckych premiovkach). Rozmerove bych to prirovnal Octavia vs. Superb. Sorento je novinka, Captiva uz zacne dosluhovat. Staci ti to jako obhajoba vyssi ceny?

Rejpal
23. února • 10:00

Captiva je na stejném podvozku jako Antara a tedy 2707 mm. Pro běžný provoz stačí osvědčený dvoulitr 110KW/150 koní. Nevím jak pro koho, ale pro mne je důležitým parametrem pohon 4 x 4, 7 míst a cena. V zimě máme problém vyjet pro úzkých a nedostatečně odhrnutých cestách na chalupu v 800 metrech.
A Brouku, pokud máš komplexy a nebo chuť někoho poštuchovat, najdi si někoho jako si sám, se mnou nepočítej.

Brouk
23. února • 10:40

Mozna ti neco uniklo, ale Sorento 4 x 4 v nabidce ma, 7 míst taky. A "Pro běžný provoz stačí osvědčený dvoulitr 110KW/150 koní".. to je individualni. Nekomu to staci, jinemu to nestaci a pro dalsiho to muze byt az prilis. V automobilovem prumysu zatim stale plati, silnejsi motor = vyssi cena. Kdyby ten 2.2CRDI naladili na 150 koni, tak by zas vsichni kvazi odbornici v testech neopomeli napsat "prilis slaby motor nebo motor patri k podprumeru".

Radek Ondrášík
23. února • 11:01

Tady je nekdo zazrany do Kie/Sorenta. Ano je to vyborne auto, nejlepsi v segmentu, o 3 tridy vetsi, nez jakykoli jiny cenovy konkurent.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LuThOr
23. února • 11:30

a co takhle si počkat na novou Sportage, to je o poznání přiměřenější soupeř pro captivu etc. :-) a cenově za těch 500kk bude určitě :-)

Radek Ondrášík
23. února • 11:33

Jaky souper? je to stredne velke SUV, neni to ani male SUV laal SX4 a ani velke SUV ala X5, Q7. Takze v tom stredu jsou auta mensi a vetsi, tak uz to proste chodi. Souperi tam vsichni mezi sebou.

Radek Ondrášík
23. února • 9:21

Mi ne, i tak pokladam zakladni cenik Sorenta za prestrel

Brouk
23. února • 9:26

A kolik je podle tebe realna hodnota, 100 tisic? Bez do bazaru.

Radek Ondrášík
23. února • 9:45

Do bazaru si jdi sam a nechovej se jako urazene decko. Sorento pokladam za pekne a povedene auto, ale proste ta cena se mi nelibi, nic vic a nic min a nejake kobylky jsou mi putna. Proste cenu bych si predstavoval dle verze tak o 50-100tis. nize. Beru ze je to novinka a ze akce prijdou, ktere posunou cenu do reality, ael to neznamena, ze tu budu obhajovat prestrely za ktere si to prvni naval fanousku koupi.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Brouk
23. února • 10:32

Najednou jsou ti kobyly putna. Chlape, ja uz jsem precetl tvych prispevku tolik, ze presne vim, co kdy napises. Vzdy jen co se ti zrovna hodi, kam vitr tam plast.
Co se tyce ceny, nebudu sem davat porovnani, to si muze kazdy udelat sam, ale za podobnou cenu se u konkurence dostanou SUV o tridu mensi. A ze se ti nelibi cena, na to mas samozrejme svate pravo.

Radek Ondrášík
23. února • 11:00

A mi se libi, jak sorvnavas hrusky s jablkama. Sorento je stale stredni SUV tedy CR-V, Antara apod. mezigeneracni rust je prubezny u novych generaci konkurencnich SUV dojde taky ke zvetseni. Navic v ramci jedne tridy je vzdy nekdo velikostne nahore a nekdo dole. Logan ma taky rozvor jako vyssi stredni trida a je to proto auto o tridu vetsi, nez Focus, Golf nebo Octavia.K cene Sorenta. Ten 145kW dizl zacina na 750tisicich ovsem taky tomu odpovida vybava. Odovidajici vybavovy model stoji 605 000 s motorem o 150 konich. takze tu mame o 150tis. vyssi cenu u sorenta, nez u dvojice Antara/Captiva.Muzeme jit ovsem dale a srovanvat i jine veci. Koukneme se na x-trail, ten nabidne podobne ceny, dizl 175 koni a lepsi pohon vsech kol na ukor jinych veci. Ravka nabinde 180 koni v dizlu podobnou vybavu a mirne nizsi cenu. Apod.Proste ja proti Sorentu nic nemam, byt minula generace byla po strance pohonu tragickou ukazkou, jak nema fungovat 4x4. Nevim co tam je ted, ale i haldex 1. generace fungoval lepe, nez to co bylo v Sorentu, takze doufam, ze ted to bude lepsi. A cena je proste vysoka na vrcholu segmentu. To je realita.Takze za podobne penize dostanu u konkurence konkurenci. Jeden nabidne 7 mist, druhy nabidne lepsi pohon vsech kol, jiny vice vybavy, jiny vice mista. Kazdy preferuje neco jineho a zadny vitez neexistuje. Smirte se s tim.

grigori
23. února • 16:53

podla mna by sa niekto, kto pozna p. Ondrasika mal o neho postarat, zaviest psychologovi a nechat ho liecit. podla mna ma sancu na normalny zivot

Doporučujeme

Články odjinud