Nová Kia Magentis: do Evropy s benzinem 2,0 a dieselem 1,7 l

Nová Kia Magentis: do Evropy s benzinem 2,0 a dieselem 1,7 l

Nová generace Kiy Magentis je v současnosti modelem, na který se opravdu těší mnoho příznivců. Ale jelikož měl tento kousek svou premiéru teprve před několika dny, na jeho příchod si budeme muset ještě nějaký ten měsíc počkat. Po víkendu ovšem už víme, s jakými motory bude novinka nabízena v Evropě, čímž se nám mozaika dostupných informací obohacuje o vcelku hodnotné údaje.

Zatímco na domácím, tedy korejském trhu bude zdravým jádrem nabídky agregátů dvojice benzínových motorů 2,4 GDI a přeplňovaný 2,0 GDI, v Evropě tomu tak nebude. Navíc do nabídky přibude i dieselová jednotka, od které se očekává, že nad nabízeným benzínem získá v prodejích rychlou převahu. Na „starém kontinentu“ tak bude základem nabídky agregátů zpočátku dvoulitrový zážehový čtyřválec CVVL a dieselový čtyřválec o objemu 1,7 litru.

U obou motorů zatím automobilka výkonnostní hodnoty tají, víme jen, že u obou bude na výběr mezi šestistupňovým automatem a běžnou šestistupňovou manuální převodovkou. V Rusku a ve východní Evropě bude nová Kia nabízena navíc 2,4 litrovým „benzínem“ MPI.

Zatím spartánskou nabídku jistě v dohledné době obohatí i další motory, mj. v roce 2011 můžeme očekávat příchod hybridního pohonu.  

Tip: Novou Kiu Magentis jsme vám podrobněji představili zde.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Kia Magentis 2011
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 9 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků