Nová Kia Magentis: do Evropy s benzinem 2,0 a dieselem 1,7 l

Nová generace Kiy Magentis je v současnosti modelem, na který se opravdu těší mnoho příznivců. Ale jelikož měl tento kousek svou premiéru teprve před několika dny, na jeho příchod si budeme muset ještě nějaký ten měsíc počkat. Po víkendu ovšem už víme, s jakými motory bude novinka nabízena v Evropě, čímž se nám mozaika dostupných informací obohacuje o vcelku hodnotné údaje.

Zatímco na domácím, tedy korejském trhu bude zdravým jádrem nabídky agregátů dvojice benzínových motorů 2,4 GDI a přeplňovaný 2,0 GDI, v Evropě tomu tak nebude. Navíc do nabídky přibude i dieselová jednotka, od které se očekává, že nad nabízeným benzínem získá v prodejích rychlou převahu. Na „starém kontinentu“ tak bude základem nabídky agregátů zpočátku dvoulitrový zážehový čtyřválec CVVL a dieselový čtyřválec o objemu 1,7 litru.

U obou motorů zatím automobilka výkonnostní hodnoty tají, víme jen, že u obou bude na výběr mezi šestistupňovým automatem a běžnou šestistupňovou manuální převodovkou. V Rusku a ve východní Evropě bude nová Kia nabízena navíc 2,4 litrovým „benzínem“ MPI.

Zatím spartánskou nabídku jistě v dohledné době obohatí i další motory, mj. v roce 2011 můžeme očekávat příchod hybridního pohonu.  

Tip: Novou Kiu Magentis jsme vám podrobněji představili zde.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Kia Magentis 2011
TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

včera | Jan Mička | 26 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků