Nová Kia Magentis, čerstvý vánek z východu (nové info a ceny)

Automobilka Kia již zveřejnila ceny svého nového modelu Magentis. Ty jsou s ohledem na nabízenou výbavu a výkony velmí zajímavé a výrazně pod ostatní konkurencí. Základní model začíná na částce 529 980 Kč. Máme i další nové informace.
Nová Kia Magentis, čerstvý vánek z východu (nové info a ceny)

Poté, co Kia občerstvila téměř celou svou modelovou řadu, přišel na řadu i její druhý největší model Magentis. Výstavní premiéru si tato nová limuzína střední třídy odbyla na podzim minulého roku ve Frankfurtu. Už z fotografií je patrné, že Kia oproti minulé generac, pojala design více evropsky, což je důsledkem vývoje, který se z části odehrával i na tomto kontinentu. Nový Magentis dostal kromě nového designu i pár centimetrů navíc, které mají zajistit dostatek místa pro posádku. Magentis má rozvor 2720 mm (+20 mm proti staršímu modelu) a měří 4735 mm na délku (+15 mm), 1805 mm na šírku a 1480 mm na výšku.

Kia Magentis dostane do vínku trojici motorů. Dva benzínové a jeden naftový. Benzín zastupuje základní čtyřválec 2,0 CVVT o výkonu 106 kW (144 k) a točivém momentu 188 Nm. Druhým zástupcem benzínu je šestiválec o objemu 2,7 litu o výkonu 138 kW (188 k) a točivém momentu 247 Nm. Naftu pak zastupuje čtyřválec 2,0 CRDi VGT o výkonu 103 kW (140 k) a točivém momentu 305 Nm. Výkon je přenášen na přední kola přes trojici převodovek. U základního dvoulitru je k dispozici pětistupňový manuál, nebo čtyřstupňový automat. U šestiválce je k dispozici pouze pětistupňový automat a u naftového motoru je k dispozici šestistupňový manuál, nebo čtyřstupňový automat.

Základní technické parametry

 

2,0 CVVT

2,7 V6

2,0 CRDi

Výkon kW(k)/ ot./min

106,3(144,5)/6000

138(188)/6000

103(140)/4000

Točivý moment Nm/ ot./min

188,8/4250

247/4000

305/1800-2500

Spotřeba MT/AT:

 

 

 

Město

10,5/10,8

13,1

8,1/10,4

Mimo město

6,2/6,4

7

5/5,6

Kombinace

7,7/8,1

9,2

6/7,3

Max. rychlost km/h

208/195

220

201/200

Zrychlení 0-100 s

10,2/11,2

9,1

10,4/11,7

Cena nového Magentisu začíná na částce 529 980 Kč a to za verzi s motorem 2,0 ve výbavě EX. Za vyšší stupeň výbavy, tedy za EX+ a stejný motor pak zaplatíte 599 980 Kč a za nejvýkonnější šestiválec zaplatíte 699 980 Kč. Cena za naftovou verzi není prozatím známá a bude doplněna později.

Základní výbava EX obsahuje mj. vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, přední a zadní okno, manuální klimatizaci, centrální zamykání s DO, el. ovládání předních a zadních oken, el. ovládání vnějších zpětných zrcátek, přední a zadní loketní opěrky se schránkou a držákem nápojů, palubní počítač, potahy sedaček semiš/kůže, ABS, airbag řidiče a spolujezdce, hlavové a boční airbagy, předpínače pásů, atd.

Výbava EX+ obsahuje navíc automatickou klimatizaci, parkovací asistent, protikluzový systém TCS, stabilizační systém ESP, brzdový asistent BAS, el. stavitelné sedadlo řidiče v 8 směrech, 17" kola z lehké slitiny a další.

Výbava u modelu s motorem V6 se podobá s výbavou EX+.

Kompletní technické specifikace k Magentisu si můžete stáhnou ve formátu PDF zde (90 kB).
Kompletní ceník vč. výbavy si můžete stáhnou ve formátu PDF zde (125 kB).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nová Kia Magentis

bazar

Kia Ceed 1,4
Rok výroby: 2013
Stav: 58 819 km
Cena: 202 000 Kč
Kia Rio 1,4
Rok výroby: 2011
Stav: 96 530 km
Cena: 122 000 Kč
Kia Sorento 2,2
Rok výroby: 2013
Stav: 125 749 km
Cena: 470 000 Kč
Kia Sorento 2,5
Rok výroby: 2008
Stav: 179 997 km
Cena: 190 000 Kč
Kia Ceed 1,4
Rok výroby: 2010
Stav: 42 151 km
Cena: 176 000 Kč
Kia Ceed 1,4
Rok výroby: 2016
Stav: 30 479 km
Cena: 266 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků