Nová Kia Magentis, čerstvý vánek z východu (nové info a ceny)

Automobilka Kia již zveřejnila ceny svého nového modelu Magentis. Ty jsou s ohledem na nabízenou výbavu a výkony velmí zajímavé a výrazně pod ostatní konkurencí. Základní model začíná na částce 529 980 Kč. Máme i další nové informace.
Nová Kia Magentis, čerstvý vánek z východu (nové info a ceny)

Poté, co Kia občerstvila téměř celou svou modelovou řadu, přišel na řadu i její druhý největší model Magentis. Výstavní premiéru si tato nová limuzína střední třídy odbyla na podzim minulého roku ve Frankfurtu. Už z fotografií je patrné, že Kia oproti minulé generac, pojala design více evropsky, což je důsledkem vývoje, který se z části odehrával i na tomto kontinentu. Nový Magentis dostal kromě nového designu i pár centimetrů navíc, které mají zajistit dostatek místa pro posádku. Magentis má rozvor 2720 mm (+20 mm proti staršímu modelu) a měří 4735 mm na délku (+15 mm), 1805 mm na šírku a 1480 mm na výšku.

Kia Magentis dostane do vínku trojici motorů. Dva benzínové a jeden naftový. Benzín zastupuje základní čtyřválec 2,0 CVVT o výkonu 106 kW (144 k) a točivém momentu 188 Nm. Druhým zástupcem benzínu je šestiválec o objemu 2,7 litu o výkonu 138 kW (188 k) a točivém momentu 247 Nm. Naftu pak zastupuje čtyřválec 2,0 CRDi VGT o výkonu 103 kW (140 k) a točivém momentu 305 Nm. Výkon je přenášen na přední kola přes trojici převodovek. U základního dvoulitru je k dispozici pětistupňový manuál, nebo čtyřstupňový automat. U šestiválce je k dispozici pouze pětistupňový automat a u naftového motoru je k dispozici šestistupňový manuál, nebo čtyřstupňový automat.

Základní technické parametry

 

2,0 CVVT

2,7 V6

2,0 CRDi

Výkon kW(k)/ ot./min

106,3(144,5)/6000

138(188)/6000

103(140)/4000

Točivý moment Nm/ ot./min

188,8/4250

247/4000

305/1800-2500

Spotřeba MT/AT:

 

 

 

Město

10,5/10,8

13,1

8,1/10,4

Mimo město

6,2/6,4

7

5/5,6

Kombinace

7,7/8,1

9,2

6/7,3

Max. rychlost km/h

208/195

220

201/200

Zrychlení 0-100 s

10,2/11,2

9,1

10,4/11,7

Cena nového Magentisu začíná na částce 529 980 Kč a to za verzi s motorem 2,0 ve výbavě EX. Za vyšší stupeň výbavy, tedy za EX+ a stejný motor pak zaplatíte 599 980 Kč a za nejvýkonnější šestiválec zaplatíte 699 980 Kč. Cena za naftovou verzi není prozatím známá a bude doplněna později.

Základní výbava EX obsahuje mj. vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, přední a zadní okno, manuální klimatizaci, centrální zamykání s DO, el. ovládání předních a zadních oken, el. ovládání vnějších zpětných zrcátek, přední a zadní loketní opěrky se schránkou a držákem nápojů, palubní počítač, potahy sedaček semiš/kůže, ABS, airbag řidiče a spolujezdce, hlavové a boční airbagy, předpínače pásů, atd.

Výbava EX+ obsahuje navíc automatickou klimatizaci, parkovací asistent, protikluzový systém TCS, stabilizační systém ESP, brzdový asistent BAS, el. stavitelné sedadlo řidiče v 8 směrech, 17" kola z lehké slitiny a další.

Výbava u modelu s motorem V6 se podobá s výbavou EX+.

Kompletní technické specifikace k Magentisu si můžete stáhnou ve formátu PDF zde (90 kB).
Kompletní ceník vč. výbavy si můžete stáhnou ve formátu PDF zde (125 kB).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nová Kia Magentis

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků