Nová Kia EV6 je oficiálně v Česku. Míří vysoko, značku opět vystřelila mezi elitu

81 komentářů

Kuk Vykuk
8. listopadu • 3:09

Zadek to má hodně divnej, ale inetriér je oproti Ioniqu 5 o dost lepší.

Odpověď
6. listopadu • 12:54

Musím opravdu du říct, že ten " neviditelný" si zaslouží sbírku na operaci mozku.
Teda minimálně na trepanaci . Cokoliv nasypat dovnitř, ať to nemá prázdné, chudák.
Ale kdyby nějaký čas vystupoval po poutich, třeba by si vydělal na eutanazii.

J. Vosátka
4. listopadu • 19:04

Prostě jen další hnusná podřadná korejská sračka zabalená do oslavného článku autora, dobře zaplaceného za "objektivnost".
Doporučuji všem se v čemkoliv korejském svézt a pak se svézt v evropském autě a názor nechť si každý udělá sám.

stealth01
4. listopadu • 19:11

Jezdil jsem v 309 autech, měl jsem posledních 12 let německou prémii. Vše jsem prodal a chci mít jen korejská auta. Mimochodem Ioniq5 má při 130 hluk na úrovni S-Class. Aspoň podle mého hlukoměru.

Kaprál
4. listopadu • 19:17

Ty jsi vůůůůůůůůůůůůůůl :-D:-D:-D:-D:-D

stealth01
4. listopadu • 19:26

Jsem vůl. Měl jsem to udělat už dávno. Fakt mě to štve. Ale naštěstí nejsem sám. Hyundai Ioniq 5 si kupuje místo Audi SQ8 můj známý (testoval jsem jeho auto na svém kanále). Hyundai Ioniq 5 si taky kupuje soused, který má Boxstera a úplně novou modrou 911 GT3 (hodně ve stories na Instagramu Akcelerace). Stačí se projet, naladění podvozku a filtrování nerovností o fous lepší, než v Audi SQ7 v komfortním režimu.
Realita hodně bolí, lidi nechtějí svoje zavedené pravdy opouštět. No hlavně, že jsi znalec aut a projel jsi jich určitě stovky.

Ladra
4. listopadu • 20:15

Tak to bych si měl taky pár kusů pořídit, když teď všichni mění luxusní auta za korejce. A asi nebudu na nic čekat, protože to vypadá, že brzy již nebudou. Vyrazím tedy pro ně na svatýho Dyndy, snad to bude stačit...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
stealth01
4. listopadu • 21:37

Mohu vědět, co je luxusního na SQ8? Ono to chce vyzkoušet. Ja jsem k tomu přistupoval tak, že pokud mě naživo nezklame Ioniq v interiéru, tak jízda bude hrůza. To znamená, ze i ja jsem byl hloupý. Jízda je zážitek, který snese srovnání minimálně s E-Class. Ja jako chápu, ze je to těžké pobrat, protože nikdo nechce měnit zavedeny svět, ze Mercedes je špička a Korejci jsou dno. Ale stačí odhodit okovy vlastní omezenosti a zkusit si to. Materiály a zpracování je prvotřídní, kůže je jemná, jen volant by snesl jiné čalounění.
Co je špatně na Ioniqu 5? Světla jsou těžký průměr, vůbec nemají v autě s rokem výroby 2021 co pohledávat. Zadní spony pásů jsou špatně umístěny a vydávají pazvuky, infotainment průměr, nemožnost nastavení profilu na klíček odkazuje to auto někam do historie, asistenční systémy nejsou ještě pořádně dořešeny.
Jízda samotná je slast. Vynikající jsou sedadla, nejsou ani měkká, ani tvrdá a na nerovnostech docela zvláštně jakoby vyrovnávají tělo na sedací části (asi paměťová pěna nebo co).
Špatná je klimatizace, není možné nastavit jednu teplotu a chtělo by to filtr v kabině.
Odpružení je na úrovni SQ7 nebo jiného podvozku na vzduchu, ale na mnoha nerovnostech za sebou na rozbité silnici vzduch stále vede.
V kabině při jízdě je hrobové ticho, nejvíc bude záležet na pneumatikách. Nameril jsem na stejném úseku dálnice o několik dB méně než starší generace S-Class, ale nad 140 už zase vyhrává prémie. Přední i zadní okna u Ioniqu jsou dvojitá s akustickou fólií, přední okno má další akustickou fólii.
Za rozostreny head up display bych někoho zastřelil.

Ladra
4. listopadu • 22:16

Pokud to dobře z Vámi uvedeného chápu, tak je to krám, že mu není rovno.
Prostě klasická korea. I když to místy už už vypadá, že se ke konkurenci přiblížili, v příští minutě je zase člověk zpátky nohama na zemi a ví, že kromě Japonců si asiati s technikou zkrátka netykají.
Před rokem jsem pro jeden časopis testoval Kiu XCeed. Ačkoliv jsem se snažil k ní přistupovat bez předsudků, jednotlivé život otravující nedostatky mne tak vytáčely, že jsem to auto už první den doslova nenáviděl.
Nejsou to žádné úplně zásadní chyby, ale celý soubor život znepříjemňujících detailů, které komplikují život prakticky neustále. Člověk má pocit, že u té práce konstruktéři vůbec nemysleli. Výsledný dojem jsem z toho měl, že na tom autě je špatně snad úplně všechno.
Tohle prostě u zavedených evropských automobilek neexistuje.
Nenašel jsem absolutně žádný důvod, proč si to auto koupit. Kvůli pár tisícovkám úspory? To fakt ne. Takový sebemrskač vážně nejsem.

stealth01
5. listopadu • 8:17

Jenže to, co jste napsal se dá aplikovat na kteroukoliv značku. Výměnte Hyundai nebo Kia za Mercedes nebo BMW a napište to samé. Nedodelane věci, nízká kvalita, jedna ruka neví co děla ta druhá.
Ja se budu možná spíše řídit názorem těch, kteří to auto skutečně testují.
Každé auto na světě má v sobě nelogičnosti a nikdy nenajdete ideální vůz a to včetně Rolls Royce (osobní zkušenost).
Hyundai u mě boduje, a ano, taky jsem byl hlupák a považoval koncern Hyundai a Kia za něco méně hodnotneho.
Za posledních 12 let jsem utratil za takzvanou prémii 11 milionu korun. Už ne více.

Ladra
5. listopadu • 19:51

Na rovinu, asi jsem měl v životě při výběru aut šťastnější ruku. Kdybych sepsal všechny otravné nelogičnosti všech aut, se kterými jsem za 36 let jezdil, tak by jich bylo minimum. U Kie XCeed jsem tomu věnoval 3 strany A4.
Takže za mne to aplikovat na žádnou jinou značku nelze. Tohle je čistě korejská parketa.

stealth01
6. listopadu • 8:20

BMW 520d:- rozvrzaný interiér ihned po nákupu
- výměna celé stropnice
- poškozené dekorační lišty ihned po nákupu
- páčky blinkrů tak řezaly do prstu, že to bylo skutečně hodně nepříjemné
- trojblik v BMW v rámci tzv automatických blinkrů je těžký přešlap
- ihned po nákupu, jedna přihrádka nešla zavřít, druhá zase nešla otevřít
- run flaty stahovaly řízení do strany na podélných nerovnostech do takové míry, že to bylo životu nebezpečné
- přední dveře někdy prostě nešly otevřít
- zadní část předního sedadla vypadávala ze svého uloženíBMW M3 F80- ihned na autosalonu si manželka všimla dost velké vady na individual kůži, takže se měnila celá zadní lavice.
- převodovka někdy dost stávkovala, bylo to na silnici nebezpečné v určitých situacích.
- na dálnici mi odešel pátý válec, jen senzor, zastavit zamknout a odemknout a znovu a znovu. V podstatě neřešitelné v servisu, až za půl roku na to přišel nějaký update.
- všude krásně bílá LED technika, světla i zadní světla, přesto uvnitř obyčejné žárovky v rámci vnitřního osvětlení.Audi SQ7- neustálá zpráva, že mám příliš oleje, update po dvou letech
- kamery se někdy neaktivují, takže člověk jede jen naslepo, couvá jen se senzory.Audi R8- za infotainemnt a jeho logiku bych vraždil. Zlatí Korejci...Těch příkladů jsou stovky, každé auto, které jsem testoval mělo něco špatně.

Hubert
6. listopadu • 12:28

Už se těším na hodnocení korejců, jestli ty nejsi náhodou profi prudič, máme taky takovýho ve firmě, tomu už nikdo nechce prodat auto...:-)

Kamil Drugda
6. listopadu • 13:21

Profi prudič nebude, když se spokojí s korejskou technikou. Na to je totiž třeba opravdu velká dávka tolerance a mhouření očí

Ginter
6. listopadu • 10:52

Když to čtu, zlatej Stinger.

Super
5. listopadu • 21:00

A mohl by jsi vypsat prosím 2, 3 největší faily, které ti zůstaly v paměti? Já jen, ze taťka kupoval tuším v 98. Sonatu. V dosti věcech trošku zaostávala za konkurencí. Méně pohodlná sedadla, horší světla, kvílemí motoru za studena. Ale špatně nebylo vyloženě nic. Nedostatky kompenzovala spičkovým odhlučněním a neuvěřitelně tichým a pohodlným podvozkem. To jsi skoro nevěděl, ze jedeš po dlažebních kostkách. V J.D.Power průzkumech vycházejí dnešní Korejci velmi dobře na spokojenost zákazníků.

Ladra
5. listopadu • 22:17

Samozřejmě můžu.
Testovaná model KIA XCEED 1.6 CRDi SCR MHEV 85 kW
Mínusové body:
- zvuk motoru vzdáleně připomínající cvakání ventilů ve Š105/120, popřípadě vadné vstřiky (je to slyšet i při dokonale zahřátém motoru)
- neznatelná pomoc elektromotoru
- na diesel vysoká spotřeba
- pozice loketní opěrky – liché rychlosti nejde řadit s opřeným loktem,
- nepřehledné ovládání na multifunkčním volantu – příliš mnoho ovladačů, obtížná orientace v nich
- funkce ztlumení zvuku rádia při couvání – zařazením rychlosti vpřed se tlumení okamžitě deaktivuje. Při zajíždění do řady je to velmi otravné (u ostatních aut funkce zůstává aktivována až do rozjetí se na nějakou určitou rychlost, kdy již není pochyb, že proces popojíždění vpřed a vzad je ukončen)
- nesmyslně nastavená funkce automatického zamykání vozu. V případě vystoupení řidiče při zasunutém klíčku v zapalování zůstávají všechny ostatní dveře uzamčené
- Start-stop systém – pokud je aktivovaný a auto zastaví, motor se po stisknutí tlačítka pro deaktivaci nenastartuje, dokud auto nepopojede
- nemoderní grafika ukazatelů jízdních dat mezi sdruženými přístroji
- nemožnost provádění některých funkcí (dokonce i párování telefonu) při zapnutém zapalování
- pomalá odezva dotykového displeje
- když se po dešti za jízdy pootevře boční okno, stříká dovnitř voda – nevyřešená aerodynamika
- málo místa nad hlavou vzadu a nepohodlné nastupování a vystupování
- chybí poutko na pověšení bundy
- provedení madel zadních dveří (pouze pro opření lokte)

Ginter
5. listopadu • 22:44

Mně ve Stingeru chybí v kufru háčky na zavěšení tašek. ........ Už bych ho víckrát nekoupil :-D

Petr Novota
5. listopadu • 23:20

Korejská klasika. Na cenovce 3/4 milionu, ale detaily z aut za 1/4 milionu se tradičně poněkud zapomnělo. Ještě že existují shovívaví nenároční zákazníci, jinak by korejští inženýři museli začít myslet

LOL
6. listopadu • 7:17

No jasně, protože majitelé Stingerů pořádají houfné nájezdy na Lidl v akci. :-D
V první řadě, Stinger stojí vždy přes milion, v řadě druhé, tohle fakt není nákupní taška, ale GTčko. Do něj vkládáš dvě sportovní tašky s osobními věcmi a vyrážíš na výlet napříč Evropou.
Zkus si to někdy. Na háčky v kufru ani nevzdechneš.Já osobně bych stingeru vytkl asi jen jednu věc: pracoviště řidiče až příliš připomíná kiáckou konfekci, aspoň volant a tlačítka mohli udělat trochu lepší, nebo aspoň jiné. Ale zase šestivál za 50% ceny prémie a velmi dobrý podvozek to všechno přebíjí.

Voska
6. listopadu • 11:29

Není praktičtější si na výlet napříč Evropou jednoduše zaletět?
Řekl bych že je to lepší než si lámat hlavu s tím, kam v autě dát pár lahví, když je není ani kam zavěsit. Nedělal bych zbytečně u auta přednost z něčeho, co je ve skutečnosti faux pas. Většina lidí daleko častěji nakupuje než jezdí napříč Evropou, pokud není zrovna kamioňák

Marek71
8. listopadu • 8:58

"Nedělal bych zbytečně u auta přednost z něčeho, co je ve skutečnosti faux pas. Většina lidí daleko častěji nakupuje než jezdí napříč Evropou, pokud není zrovna kamioňák"Však jo, většina lidí si taky nekoupí Stinger ale nějaký Ceed nebo něco podobného, co má v kufru háčky a podobné praktické blbinky pro nakupující lidi. Takže u takového auta by to bylo faux pas, u Stingera nikoliv, to není nákupní taška.

Ginter
6. listopadu • 7:53

Tak někdo snad můj pokus o vtip pochopil.

LOL
5. listopadu • 15:00

Tak tohle je solidní coming out. :-D
Za tohle tě budou vláčet za čiplou Octou v tédéí a pak tě přejedou zrezlým vykuchaným báwem. :-D

Ginter
4. listopadu • 23:52

Já mám téměř 4 roky Stingera GT a za nic bych ho nevyměnil, a to jsem řídil mnoho německých tzv. "prémií". Ano, jakýkoliv Ceed vč. ProCeed není dotažené auto, ale taky nestojí ranec jako třeba Octavia.

Ladra
5. listopadu • 0:00

Tak ona ta Octavia je v první řadě o galaxii jinde, takže logicky stojí jiné peníze než nedotažený Ceed, to není nic, nad čím by se dalo pozastavit.

Ginter
5. listopadu • 5:55

To už Octavie není na podvozku Golfa, která je velikostně srovnatelný se Ceedem? Asi mi to uniklo, nevím už se nezajímám. Octavia byla vždy na podvozku Golfu s velmi velkými převisy, neskutečně hlučná od zadní nápravy.

Ladra
5. listopadu • 19:56

Zřejmě jste špatně četl. Nikde jsem nehovořil o velikosti. A už jen to, že je na podvozku Golfa dělá ten markantní rozdíl oproti Ceedu.
Zbytek poznáte už při usednutí dovnitř.

Ginter
5. listopadu • 21:17

Golfa VII Highline Variant 1.4 TSI DSG 150 koní máme doma, testoval jsem i ProCeed II 1.6 GT-line a musím konstatovat, že ProCeed byl prostorově stejný, delší o cca 10 cm, karoserie se nekroutila, jako u Golfu, když mu pořádně naložíte v zatáčkách. Jediná vada - plechovkoidní zvuk z výfuku v interiéru ze zadní partie. Octavia je jízdníma vlastnostma ještě horší než Golf (dlouholetá zkušenost).
Prosím přestaňte tady plácat hlouposti a argumentujte objektivně. Vždyť musíte být sám smutný, když si po sobě své příspěvky přečtete. Držím Vám palce.

Ladra
5. listopadu • 22:05

Tak to jste zrovna dobře netrefil, na VII Golfu Variant, jen s 2.0 TDi, mám najeto k dnešnímu dni cca 140 000 km a a o žádném kroucení karoserie zde nemůže být řeč ani omylem. To snad jedině že byste nakupoval v Áčkách....
S Octavií jsem toho tolik nenajezdil, cca 2 týdny, ale jízdní projev byl naprosto perfektní.

Ginter
5. listopadu • 22:40

No tak hlavně, že jste spokojený.

Odpověď
4. listopadu • 19:33

Tvé rádoby testy jsou jen parodie a jakákoliv relevantni informace z Tvé strany nikdy nezazněla. Ty už nejsi ani k smíchu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
stealth01
4. listopadu • 19:37

Díky, jsem rád, že už nejsem ani k smíchu. Teď budu otevírat nový kanál, zaměřený čistě na elektromobily.
Nicméně... můj kanál tě musel zaujmout, když jsi viděl všechna videa. Tak se měj hezky, užívej si naivní představy o autech a zase někdy...

Odpověď
4. listopadu • 19:41

Stačilo jen jedno Yaris GŘ a nikdy více. Už jen držení volantu a tvoje koktani a vůbec tvůj zjev je hnusný. Měl jsi zůstat pod jahodami raději. A řídítka neumíš vůbec o ráže ni ani nemluvím. Kdyby měl ten yaris ruce,tak jsi po smrti ty ignorante.

Mirek
4. listopadu • 21:23

Ty jsi vážně vůl. Tak se na jeho testy nedívej, když ti to tak strašně vadí. Je to jeho názor, tak se mu ho snaž vyvrátit rozumně a nepoužívat invektivy. Nebo udělej ty test Yarise G"Ř", jestli takového někdo vyrábí, a potom uvidíme, kdo je na videu trapnější.

stealth01
4. listopadu • 19:50

Řídítka neumím. Ono je dost těžké je navrhnout a vyrobit. Ale k věci:"Tvé rádoby testy jsou jen parodie a jakákoliv relevantni informace z Tvé strany nikdy nezazněla. "Testy je množné číslo a "nikdy" znamená, že jsi musel vidět všechny, protože bys slovo "nikdy" nemohl použít.
Koktání je fakt problém, to se moc omlouvám, hlavně kvůli koktání mám problém se ženami. Nemohli bychom se osobně sejít, že bys mi to řekl do očí? Co třeba příští týden?

St.
4. listopadu • 18:52

Základním údajem bývala u auta spotřeba: tedy jakou to má spotřebu (okreska/město/dálnice)? Kolik to v současné době stojí, pokud nabíjím u rychlonabíječky/doma(tarif normál/tarif pro EV) - samozřejmě normální ceny, žádné odpisy, leasingy, atd. Chtěl bych si EV někdy koupit (nejsem podnikatel, takže pěkně za plnou cenu), ale něco mi pořád říká: počkej, ještě je brzo...

TIA
4. listopadu • 14:06

Tahle Kia. To někdy byla elita? Jak se uvádí v nadpisu...

stealth01
4. listopadu • 18:38

Otázka je spíše, co je elita? Q4 s bubnovými brzdami nebo ID4 s jejich originálně pojatým levným plastovým interiérem? Nebo snad fosilní auta předělaná na elektromobily v podání EQC? Nebo ultra pomalé nabíjení v predelavce X3?
To je jako elita v domě chromých.

Odpověď
4. listopadu • 18:44

Návštěva lékaře je nutná. Takhle si protiřečí jen blázen a ty.

LOL
5. listopadu • 14:53

Se Stealthem nesouhlasím v pohledu na elektromobilitu, ale tahle Kia je vážně extratřída, minimálně co se elektromobilní nabídky týká. Za tuhle cenu nemá konkurenci a lepší bude i proti Tesle za o dost větší ranec.
Jel jsem v tom, a kdybych měl kupovat EV, beru tuhle krásku, jako druhý by skončil Ioniq5.Stealth to vystihl skvěle. Namísto nesmyslných "inovací" a "ekofilních materiálů" nebo naopak roubování elektromotorů na stará auta je tohle opravdu první normální EVčko. Kazí to jen úložiště elektrického náboje, ale to je na delší povídání, do kterého bych nerad zabrušoval.

stealth01
4. listopadu • 19:10

To je v pohodě, vím, ze jsem blázen. Realita bolí viď? Ono to chce otevřít oči a vystrčit hlavu z análního otvoru.

Vlastně ano
4. listopadu • 14:24

Stinger a zajeté časy na okruhu. Niro- v dobách chrochtadel plně funkční hybridnî mpv.

.Odpověď.
4. listopadu • 11:12

K smíchu je užívání superlativů a elit u této značky . Autore, prodejnosti své osoby vůbec nezakrýváš.

stealth01
4. listopadu • 13:30

A kde by se měla správně superlativa používat? To auto je vysoko nad svou konkurencí. Koupil jsem EV6 cca za 1,1 mio bez daně. Najdi mi podobné s takovou výbavou a rychlým nabijenim, možnosti V2L atd.
Špičkové zpracování interiéru je samozřejmostí (tedy aspoň na prvni pohled). Na nějaké iluze typu BMW, Audi nebo Mercedes jsem si už přestal hrát.

Radim
7. listopadu • 7:36

IONIQ 5

Marek71
8. listopadu • 8:59

Jo, však to je taky auto postavené na stejném základu jako EV6, stejná technika a pohon, Jen jiná karoserie a vnitřní dizajn. Ale stejný korejec.

Ginter
4. listopadu • 15:02

Ty už jsi se zbavil po M3 i R8?

stealth01
4. listopadu • 19:09

Všeho. SQ7 bude následovat. Když už jsem podle místních blázen, tak ať to stojí za to. Takže Ioniq5, EV6 a LFA.

Ginter
5. listopadu • 6:00

Jednou a myslím, že brzy to přijde taky i u nás. Čekám, až dají do Tesly ty nově vyvinuté baterie. Číňanům s grafenovou baterií moc nevěřím. Neviděl jsem žádné objektivní testy.

Divím se
4. listopadu • 22:34

Od audifila jako ty bych to nečekal. Tak se těším na nějaké uživatelské recenze Kii.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
stealth01
6. listopadu • 8:08

Jsem docela rád, že rozbíjím nějaké konstrukce a myšlenkové pochody v mozcích. Nikdy jsem Audifil nebyl, jenom prostě domněnka. Ničím nepodložená domněnka.

Kevil
4. listopadu • 9:07

Na předražené nesmysly se.. Goro bílý pes B-].

><
4. listopadu • 8:51

Dobrý logo KN.:-D

JK
4. listopadu • 11:32

Logo je ale opravdu dobrý. To původní neuvěřitelně dehonestovalo jinak poměrně zajímavý design automobilky. Tohle vypadá výborně. Navíc je to prostě grafický symbol/znak a tam je mi čitelnost fuk.

stealth01
4. listopadu • 18:34

Logo je skvělé. Naživo v broušeném hliníku super.

Ginter
4. listopadu • 7:53

Mně se nelíbí a koupi elektroauta brzdí fakt, že baterii můžete reálně využívat v rozmezí 20-80% nabití. Jinak ji budete velmi ničit.

stealth01
4. listopadu • 10:05

Velmi ničit ne, ale není vhodné ji nechat na 100% nebo pod 20% dlouho. Dneska jedu s Ioniq5 do Hradce, raději tedy nabiju více a mám to aplikací nastavené tak, že zhruba k času odjezdu to bude mít 100%.

Ginter
4. listopadu • 10:17

Informaci mám od lidí, kteří jezdí léta s elektromobily a nabíjejí co 200-300 km právě kvůli baterce a rychlosti dobíjení.
Ten Ioniq5 je hnusný na obrázku, ale v reálu poměrně velké a velmi pěkné auto. Hlavně má myslím už v základu tepelné čerpadlo. Mě bude elektromobilita zajímat, až bude reálný dojezd 800 km a jsem zvědav na soudruhy z kapitalistické Číny, kdy předvedou světu tu grafenovou baterii s dojezdem až 1000 km na nabití a 800 km v reálu.Tak šťastnou cestu s Ioniqem5.

stealth01
4. listopadu • 11:07

To je pravda, ono je to nejlepší nabíjet od 20-80% hlavně kvůli času. Já jsem řešil vždycky dojezd, teď je to pro mě úplně minoritní záležitost. Stačil měsíc s Ioniqem a aplikace "A better route planner". Do Itálie a zpět 2090 kilometrů úplně na pohodu. Ten plánovač třeba radí nabít do 67% a jet dále. Dělá to s ohledem na celkový čas dojezdu. Takže 11 minut na nabíječce a o 170 km zastavit na další. Pro mě úplně ideál, udělat si třeba co 200 km pauzu na 15 minut. To není alibismus, mně to fakt perfektně zapadá do mého stylu života bez spěchu a stresu.

jozka
4. listopadu • 12:35

Dovolena podle aplikace k nabijeni. To zni jako definice pohody a svobody.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
stealth01
4. listopadu • 13:27

Přesně. Tankování už je těžká nuda. Všichni jsme si to pochvalovali. Jsou tam věci, které nejsou pro každého, ale jako hra je to super.

homer
4. listopadu • 18:26

Už jsem ti to psal: ty nejezdíš kvůli cíli ale kvůli cestě, tak to nenuť ostatním.

stealth01
4. listopadu • 18:33

Můžeš mi jen naznačit, jak přesně někomu něco nutím? Svým postojem, názorem, pocity a zkušenostmi? Co si přesně predstavujes pod pojmem “nutit”?

Super
4. listopadu • 10:26

Ale vždyť už ji předvedli. Aion s grafenem se prodává od září.

Kuk Vykuk
8. listopadu • 3:00

A že ho nikdo netestoval? Jestli to má dojezd 500 km tak je to hodně.

šofér
4. listopadu • 7:26

To abych skoro prodal barák, a šel si koupit tuto hračku:-O

Vaclav
4. listopadu • 7:54

Duchaplny prispevek. Tak vime ze na auto nemate penize. Proc to sem pisete.

šofér
4. listopadu • 7:57

ano, na auto za 1,4 mio fakt peníze nemám, zato vy určitě ano, žejo? Ale tak, jako já je nás 90 % obyvatel, takže nesmutním :-)

Vaclav
4. listopadu • 8:22

Jako v poho, jen si rikam proc ma nekdo potrebu tohle psat :). Posledni leta uz mi prijde ze se u clanku o autech "nediskutuje" ale jen "nadava" :)

Shimi
4. listopadu • 9:19

Vaclav: Celkem schizofrenní situace, páč ty děláš přesně to samé nad čím se podivuješ u druhých. Proč máš ty tu potřebu psát někomu, jestli on má tu potřebu sem něco napsat? Další nesrovnalost je ta, proč děláš z pouhého konstatování faktu "nadávání"? Celé je to z tvé strany křečovité, zřejmě máš nějaký životní problém.

šofér
4. listopadu • 8:52

jestli to nebude tím, že se stávají pro individuální mobilitu čím dál nedostupnější. A lidi to prostě dost štve.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
neodborník
4. listopadu • 9:20

.... A proto se aut prodává čím dál víc a silnice jsou čím dál víc ucpané a tak se nadává. Logicky, to dá rozum. A poslední opozdilci bez auta taky nadávají. Tady se furt nadává, prostě furt, i kdyby nebylo na co nadávat, tak proto a na něco - někoho se to svede..

šofér
4. listopadu • 13:32

ano ,ale v drtivé většině si NOVÉ, tím pádem i takové drahé -viz výše- pořizují firmy, nikoliv soukromé osoby. A firmy mají výhody 1) odpisy 2) odečet DPH 3) slevy na IČ. Pro občany jsou pak bazoše :(

homer
4. listopadu • 18:21

Specializovany firmy ho koupí od dealerů pronajmou dalším firmám nebo soukromým osobam a všichni jsou spokojený. Bazoše jsou pro ty co nový nechtěj nebo na něj nemaj.

Mirek
4. listopadu • 11:08

Nezaspal jsi, kde jsi přišel na to, že se aut prodává čím dál víc? Delší dobu se uvádí, že prodeje aut klesají.

neodborník
4. listopadu • 12:10

Čekal jsem že s tímhle někdo obratem vyleze. Chtěl jsem to napsat hned, ale nejsem schopen na své klávesnici hned a teď najít závorky. Takže teď bez závorek, jedna načipovaná kovidová vlaštovka jaro nedělá, to není "delší doba". Uvozovky naštěstí umím nadatlovat.

Mirek
4. listopadu • 20:56

Kolik je pro tebe delší doba? Nejspíš alespoň deset let, abys měl pravdu. Nemůže stačit třeba něco do dvou let? A když jsi to čekal, neměl by sis nejprve ověřit své tvrzení, než tu hloupost opětovně potvrdíš?
https://www.auto.cz/prodeje-novych-aut-klesaj... ...
https://www.autoforum.cz/predstaveni/prodeje-aut-n... ...
https://www.denik.cz/ekonomika/skoda-auto-prod... ...

Driver
4. listopadu • 17:11

Ani uvozovky neumíš nadatlovat. Takto se totiž nepíší.

šofér
4. listopadu • 7:30

Ale zase musím uznat, že spolu s Ioningem jsou to nejkrásnější EV, protože se stále drží "normálních" tvarů, ne jako ty koncernové rozteklé bábovky.

stealth01
4. listopadu • 10:07

Je to tak. Včera jsem jeden kus objednal v červené, kupodivu se mojí ženě líbilo vše, od exteriéru až po interiér. Na Ioniq5 si nemůže zvyknout, vadí ji moc otevřená podlaha, v EV6 je středová konzole, která řidiče obklopí.

Doporučujeme

Články odjinud