Nová Kia Ceed výrazně zlevnila. I kufr hatchbacku otevřete automaticky

paolous  |  06. 01. 2019 16:41

Mate chybu v te prvni tabulce u ceny Excluziv. Nebude urcite levnejsi nez ta horsi...

Odpovědět  |   | 
Rinspeed  |  06. 01. 2019 17:26

20 tisíc je "výrazné zlevnění"?!? Vtip století!
A co jste si to zase vymysleli za slovní spojení "výbavové linie"?!?
Kam na tyhle nesmysly proboha chodíte?

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  06. 01. 2019 17:34

Výrazné zlevnění…….. 😄

Odpovědět  |   | 
Leon  |  06. 01. 2019 20:55

...já se lekl, že stojí pod 300 !

Odpovědět  |   | 
Olda  |  06. 01. 2019 18:03

Ceed je opravdu krásne a opravdu povedené auto za rozumne peníze, ve kterém člověku není narozdíl od koncernoveho sourozence stydno jezdit. KIA oproti Hyundaii dela vše lépe. Bravo

Odpovědět  |   | 
Radon  |  06. 01. 2019 18:25

Ty uz nejez ty ryzove nudle ...

Odpovědět  |   | 
Mrdka  |  06. 01. 2019 18:43

Kia je stejná mrdka jako Hnujdaj

Odpovědět  |   | 
Jaky  |  06. 01. 2019 18:55

Odbornik promluvil.

Odpovědět  |   | 
Dodo  |  06. 01. 2019 19:04

Ty jseš mrdka,mám hundae 7let, bez jedinné závady, 130000km.Není to medák,ale na normální jezdění OK. Byl jsem v chorvacku-v pohodě. 5,4l tak co by jsi za tu cenu chtěl.

Odpovědět  |   | 
Bambusáka ne  |  06. 01. 2019 19:42

Jejich motory jsou předražené zoufalé sračky. Jediné co je dobré, to jsou podvozky. Tam patří k tomu lepšímu. Celkově to je ojeb. Spolehlivý, ale ojeb Takové hovno v hedvábné punčoše. Do Chorvatska se dříve jezdilo i Trabantem a dojelo se. To je fakt reference.

Odpovědět  |   | 
Standa  |  07. 01. 2019 23:22

Ja byl s 10letou Kiu Ceed v Rusku. 6700km. Zadny problem. Naftove motory maji dobre.

Odpovědět  |   | 
Jeliman  |  08. 01. 2019 15:43

LOL, tomu říkám mrtě názor odborníka na motory :D hele předražené zoufalé sračky jsou spíš ty poruchové tsi a vysavače co se dávají do slepic ne? :D Mám teda opačný názor na motory H/K.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  07. 01. 2019 07:49

Já zas mám Megana 12 let,bez závad,najeto 265000km,byl jsem 14x v Chorvatsku,spotřeba 4,6l

Odpovědět  |   | 
Saman  |  07. 01. 2019 10:24

cim vickrat v Chorvatsku, tim vic super auto?

ja v Chorvatsku zatim nikdy nebyl, ale zvazuju ze tam budu kotvit lod

Odpovědět  |   | 
exkrementalni puncocha  |  07. 01. 2019 11:36

Uplne nejlepsi auta pak zakonite museji byt ta, ktera maji Chorvati.

Odpovědět  |   | 
Saman  |  07. 01. 2019 12:10

jasne, ta co se v Chorvatsku vyrabej, treba Rimac

Odpovědět  |   | 
Bobo  |  06. 01. 2019 20:35

Mrdko,ty seš taky pěkná mrdka, vyjebaná palice!!!

Odpovědět  |   | 
martin  |  04. 03. 2019 16:53

Nie, Kia je este horsia. Kamosov Ceed po cca 50tis km uplny vergel, interier rozvrzany, motor zvuk ako traktor. Ono to dobre vypada nove v showroome, ale kvalitou spracovania je to mrdka.
A co sa materskeho koncernu tyka, kdo si koupi Hjundaje, nadosmrti kunda je.

Odpovědět  |   | 
H4H  |  06. 01. 2019 20:10

Uvědom si, že Kia je jen podřadný klon Hyundaie. Všechno co Kia vyrobí, je převzato od otce Hyundaie. Kia je jeho dcera. Je jím plně vlastněná. Hyundai je a bude vždy lepší, stejně jako VW a jeho dcerka škodovka.
Však je to taky vidět na prodejích. Kia toho prodá zlomek oproti Hyundai. Každý si koupí raději originál než nějaký klon.
Kia už z principu nemůže být lepší, protože patří Hyundai.

Odpovědět  |   | 
Bambusáka ne  |  06. 01. 2019 20:14

Zajímavé Hyundaofil žárlí na Kiu.

Odpovědět  |   | 
lukas  |  06. 01. 2019 21:52

trosku si to mylis, pretoze hyundai-kia vlastni jedna rodina, cize tam neni hyundai nadradeny ako vw nad skodou

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  07. 01. 2019 10:13

Až tak bych to netvrdil. Určitá nadřazenost tam je, ale není mezi automobilkami omezení na použití techniky, jako mezi VW a Škoda. KIA je vlastněna Hyundai, proto jsou stejní majitelé, jak jinak.

Kia Motors Corporation je automobilová značka, která byla založena v roce 1944. Je členem skupiny Hyundai-Kia Automotive Group a její cíl je být jedním z největších výrobců automobilů na světě. Hyundai koupil společnost v roce 1998.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Kia...
https://www.aktualne.cz/wiki/auto/kia/r~i:wiki:1891/...

Odpovědět  |   | 
Olda  |  06. 01. 2019 21:55

Moc se omlouvám, ale proč ta stupidní arogance? Hyundai je levná globální značka, stejne jako KIA a zcela paradoxně dela ošklivejsi a méně sympatické vozy než jak píšeš ta dcera. Skodovka dělá určitě lepší vozy než oba jmenováni, ale jsou také dražší než Hyundai i než Kia a já tolik penez nemám. Pro mě je Kia ideální ačkoli bych chtěl raději Škodovku idelalne Superba, který je muj sen.

Odpovědět  |   | 
Olda  |  06. 01. 2019 21:58

Hyundai bych nechtěl ani zdarma. Ta značka je naprosto bezcenná. Kia je sympatická značka.

Odpovědět  |   | 
Rada  |  07. 01. 2019 15:10

Děláte si legraci? Myslíte, že tohle: https://www.hyundai.com/worldwide/en/suv/palisade... ...
je levné auto? Aut, která by u nás stála přes milion, má Hyudai rozhodně víc, než Škodovka.

Kolik hybridů, plug-in hybridů a elektro aut vyrábí ta slavná Škodovka?
Pokud vím, tak první hybrid začnou ve Škodě vyrábět letos na podzim. Netvrdím, že po něm toužím, píšu to ale proto, že je z toho jasné, kdo jde s vývojem a kdo je o 10 let pozadu.

Mate pravdu v tom, že je Hyundai globální značka. Jinak se ale mýlíte.

Jsem zvědavý, kolik dostanu mínusů za to, že jsem se dotknul našeho Klenotu.

Odpovědět  |   | 
...  |  07. 01. 2019 15:58

Tak Hyundai je sice globální hráč, ale z pohledu Evropy a ČR kde žijeme je to levná značka podobně jako KIA, která ač součástí korejského koncernu dělá prostě sympatičtější a notně hezčí vozy než nafoukaný Hyundai, který nezlobte se všechny testy se Škodovkou zcela zaslouženě prohrává. Ano jedná se určitě o vyspělý koncern, minimálně z pohledu vodíkových pohonů, přesto je Honda a Toyota úspěšnější, koncern VW dělá prostě auta co chceme, ale jsou dražší. Škodovka mi je blízká, je to domácí značka, ale je to už vyšší liga než Hyundai, má lepší motory, lepší design, kvalitnější infotainment, podstatně lepší jízdní vlastnosti, KIA je někde uprostřed. Někdo namítne vlastněná Němci, ale je to Home of Origin, Škodovka je česká značka, Hyundai se zde jen montuje. To jako, když se v ČR budou vyrábět mobily Huawei bude se jednat o český mobil? Dost těžko. nezpochybnuji dravost Korejců a proto je mi KIA sympatická svým evropským designem a celkovým pojetím, to mateřskému Hyundaii prostě chybí a jeho vozidla jsou až na pár vyjímek prostě ošklivá.

Odpovědět  |   | 
Rada  |  07. 01. 2019 19:36

i30 Fastback N začíná na 779 990 Kč. i40 začíná na 769 990 Kč ve verzi sedan, verze kombi je bez desetikoruny za 800 tis. Nová Santa Fe začíná na 1 054 990 Kč. U Genesis G80 cenu neuvádí a popis je jen v angličtině, na českých stránkách ale je, takže by měl jít objednat.

Jasně, Hyundai není prémiová značka jako BMW nebo Audi, ale vyložená levnota to také není.
To, že se nejvíc prodá i30, ještě nedělá z Hyundai levnou značku. Ano, před několika lety byl (minimálně u nás) Hyundai levný, ale to byla v té době i Škoda. Škodovka podle mě přestala být levná v době, kdy doprodala poslední Octavie I Tour. Dneska stojí například Octavie se slušným motorem v podstatě stejné peníze jako třeba Mazda 6 (která má slušný motor už v základu).
Hyundai podle mě přestal být levný nástupem modelů s označením i (kterými nahradili Atos, Getz, Elantru atd.).

Hyundai samozřejmě není česká značka, to ale Škoda také není. Kdyby tady Škoda historicky nebyla a přišla k nám ze zahraničí (stejně jako Hyundai) s výrobou i ČÁSTÍ vývoje, tak by si nikdo nemyslel, že jde o českou značku. Škoda je česká značka, kterou jsme skoro před 30 lety prodali a proto už není česká. Neříkám, že se mi to líbí, ale je to prostě tak. Kolik vývoje má Škoda v ČR a kolik v zahraničí, to jsem nikde nečetl a tipuji, že nejde o veřejně dostupný údaj. Netvrdím, že v zahraničí vyvíjí části Škodovek (i když ani tomu bych se nedivil), jde ale o to, že sdílí mnoho koncernových řešení.

A i kdyby byla Škodovka vyvíjená jen a pouze v ČR a nesdílela koncernová řešení, tak ani potom by to nebyla česká značka. Volvo také vnímáme díky historii jako švédskou značku. Už několik let je to ale čínská značka.

Odpovědět  |   | 
Marcos  |  07. 01. 2019 21:13

Máte to úplně popletené a je vidět, že pohyby kapitálu v moderním světě jste ani za mál nepochopil. Škoda je česká značka. Vlastněná je německou akciovou společností. Ta je vlastněná řadou akcionářů, jejichž kompletní národnostní příslušnost se samozřejmě neuvádí. Volvo je tradiční švédská značka, vlastněná čínskou společností. Dnes je to tak, zítra to může být jinak. A jen tak na okraj, daleko radsmi si koupím německé auto než jakékoliv jiné a zejména než korejské. Když má technika perfektně fungovat, musí být na ní štítek Made in Germany.

Odpovědět  |   | 
Olda  |  07. 01. 2019 21:31

Mne korejské značky vůbec nepoburuji, až na marketingovou komunikaci českého zastoupeni, která je doslova žalostně hloupá, nicméně kolegyně měla i40 a bylo to vynikající auto, které se kazilo jen v oblasti elektroniky, dnes ma Passata a v některých oblastech je i40 opravdu lepší. Přesto si raději koupím Passata, protože to auto je komplexně lepší, ne o moc, ale je, cenově Hyundaii je prakticky na stejne úrovni jako vozy koncernu včetně VW, záruky 5 let i více vám daji i jinde stojí to par tisíc v příplatkové výbavě, jinak jsou vozy v podstatě ekvivalentně vybavené a cenu usmluvate tam i jinde. Rozdíl je Max 40 tisíc ve výsledku, za to si kupujete image značky. Tu ma Škoda nebo VW vyšší než Hyundai a Kia.

Odpovědět  |   | 
Martin Dvořák  |  07. 01. 2019 23:24

Tak vzhledem k tomu, že i40 je ve své třídě asi absolutně nejhorším autem, tak ten Passat bude celkem logicky lepší asi ve všech oblastech a to ne trošičku, ale o parník. A to možná i jeho úplně první generace.
O to směšnější je, když někdo za takový klump vysolí stejné peníze jako za Passata.

Odpovědět  |   | 
Rada  |  07. 01. 2019 23:29

Marketing českého zastoupení Hyundai se mi také nelíbí. Docela se ale divím, že nefunguje, protože ANO používá podobný marketing a je jasnou jedničkou.

Odpovědět  |   | 
Cyril  |  08. 01. 2019 00:36

No myslím, že právě v marketingu je tady dost podstatný rozdíl, věcně sice ANO i Hyundai hlásají kraviny (tak jako věcně plácá v marketingu kraviny každá strana nebo automobilka nebo jakákoliv jiná firma), ale ANO se je snaží říkat daleko uhlazeněji a sofistikovaněji, kdežto Hyundai je říká velice primitivně, jednu věc vyřvává stokrát a tímhle řvaním a primitivismem spíše víc lidí odradí než přiláká podle hesla když je něčeho moc, tak je toho příliš a to okopávání kotníků už po čase lidi otravuje. Zatímco ANO odebírá voliče jiným stranám (komačům, socanům a možná i dalším stranám), tak Hyundai reklama část kupců nahání třeba Škodovce aniž by Škodovka hnula prstem, hodně lidí si prostě řekne, hele a proč oni se dvacetkrát denně dost trapným způsobem vymezují proti Škodovce? A proti Hyundai se prostě zatvrdí a dost lidí si dnes řekne cokoliv, jenom ne Hyundai. Na druhé straně Škodovka dělá jakoby Hyundai neexistoval a v reklamě se o něm nezmíní ani náznakem, prostě na toho štěkajícího ratlíka vůbec nereaguje a to je dost lidem sympatické. V podstatě by šéfové ve Škodovce měli být féroví a za reklamu, kterou jim dělá Hyundai posílat každý rok Hyundai poděkování plus 100-200 mio. za ušetřené reklamní náklady.

Odpovědět  |   | 
Martin Dvořák  |  08. 01. 2019 08:42

Ti kteří si myslí, že Hyundai jeho stupidní reklama odebírá zákazníky se hluboce mýlí. Berete to podle sebe, ale Vy nejste zákazník Hyundaie. Je si totiž třeba uvědomit, že "zákazníkem" je ten, kdo si jejich auto opravdu koupí. Vy by jste si ho nekoupil, ani kdyby ta reklama byla na úrovni, ale současně by si ho pak pro změnu nekoupili jejich zákazníci, kterým právě ta ubohost a stupidita imponuje. V těchto debatách se s nimi nakonec můžete často setkat. Ta reklama nakonec funguje velmi dobře a pozice 3. největšího prodejce vypovídá o všem.Kolik myslíte, že by se před 9 lety, kdy pan Vošický s tímto druhem prezentace začal, prodalo aut odněkud z Asie nevalné technické úrovně a otřesného designu? A přesto to, a já tvrdím že právě díky té reklamě, jsou na té pozici na které jsou.

Odpovědět  |   | 
Rene Alt  |  09. 01. 2019 19:13

Každé auto Hyundai má oproti jiným značkám pětiletou záruku v ceně auta a hlavně bez omezení km.
Nikdy bych si nekoupil VW natož nějakou všudepřítomnou a obyčejnou značku - škodovku s cejchem laciného služebáku.

Odpovědět  |   | 
martin  |  04. 03. 2019 16:59

"Vynikajici auto", ktore sa "kazilo sa jen v oblasti elektroniky"
Ja ti presne poviem, v ktorych oblastich je i40 lepsi, nez Passat: Banglades, Kambodza, Jemen.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  07. 01. 2019 21:40

Made in Germany of chinese parts…
Ale jo, kupujme německou techniku. 1,2 TSI, 2,5 TDI, první generace DSG, Tiptronic, BMW N47, Mercedesy po roce 2000... vskutku kvalitní německá technika.

Odpovědět  |   | 
Rada  |  07. 01. 2019 23:20

Co tedy podle vás určuje čí je značka? Jde o to, ve které zemi byla firma založená?

Je to podle vás tak, že i kdyby tady Škodovka neměla ani vývoj ani výrobu a třeba se tady ani neprodávala, tak by pořád byla Česká?

Odpovědět  |   | 
Marcos  |  07. 01. 2019 23:55

Přesně tak, jak píšete. Stále by to byla původní česká značka. Nemá to absolutně žádnou souvislost s tím, kde je vývoj, ani kde se co prodává. Na rovinu, vy jste se na základní škole neučili význam slov?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  08. 01. 2019 04:45

Zvláštní, tak já si koupil od souseda pozemek a on je vlastně stále jeho.

Odpovědět  |   | 
Marcos  |  08. 01. 2019 08:08

Tak to jste Mirku to téma jako už tradičně vůbec nepochopil... Nicméně v tomto případě platí, že jste koupil např. pardubický pozemek, nehledě na to, že sám pocházíte z Mimoně a Vaše manželka z Chebu. Jedná se o místní příslušnost, nikoliv o vlastnictví.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  08. 01. 2019 09:35

Ale kdepak, já to pochopil správně. O žádnou místní příslušnost se u tebe nejedná. Škoda je německá automobilka, i kdyby stála uprostřed Prahy, je naprosto jedno, kde továrna stojí, Rada má pravdu. Jediné, čím se můžeš utěšovat je, že auta z velké části tvoří Češi, případně, že je to největší výrobce automobilů v České republice, takto by to sedělo. Ty totiž vůbec celou dobu neřešíš tu místní příslušnost, ale například, jak sám píšeš Radovi, "Škoda je česká značka", ale to jsi měl správně napsat bývala česká značka, než jí koupil německý Volkswagen.
To mi připomíná několik dnů nazpět, jak nějaký Slovák prohlásil v televizi, při vyhlašování ankety o Největšího Slováka, "mohli jsme si ho přivlastnit dříve". Málem jsem praskl smíchy.
Napiš, co jsem jiného nepochopil, podle tvého vyjádření to musí být skoro vše, když píšeš "jako tradičně".

Odpovědět  |   | 
Marcos  |  08. 01. 2019 09:57

Nepochopil jste vůbec nic, ani význam místního určení. Cokoliv Vám vysvětlovat by bylo ztrátou času.

Odpovědět  |   | 
Bouček  |  08. 01. 2019 10:27

Pár příkladů

VW majoritně vlastní rodina Porsche/Piech a to jsou Rakušáci jako poleno a mají rakouské občanství (někteří měli kořeny dokonce i v Čechách viz Vratislavice). Je kvůli tomu VW rakouská značka? Ne není, je to stále bez ohledu na tento stav německá značka, založená v Německu chápaná především Němci jako domácí. To, že jí vlastní Rakušáci a vyrábí v Číně je zcela irelevantní. Když bych to vzal podle tvé logiky, tak vlastně škodárna patří VW a VW patří Rakušákům, takže je rakouská? Ne není, je to tradiční česká značka, která patří německé automobilce VW, tak jako jí patří tradiční britská značka Bentley a tradiční italská značka Lamborghini.

Daimler, potažmo Mercedes má největšího vlastníka z arabských emirátů. Přesto ji Němci stále chápou jako domácí německou značku, dokonce tu nejtradičnější a výroba v USA nebo občanství vlastníků nikoho nezajímá.

Jaguar/Land Rover majoritně vlastní Ind. Je to snad kvůli tomu indická značka? Ne je to britská značka, která vznikla a působila v UK a Britové ji stále chápou jako tradiční britskou značku. A když ten Ind své podíly prodá nějakému Pákistánci, tak to budou pořád tradiční britské značky.

V PSA drží největší podíl Číňané. Jsou kvůli tomu Citroen a Peugeot snad čínské značky? Ne, nejsou, jsou to tradiční francouzské značky, protože Francouzi to tak cítí a tvoje teorie na tom nic nezmění.

Nissan ovládá francouzská značka Renault. Je kvůli tomu Nissan francouzská značka? Ani omylem, stále je chápaný jako tradiční japonská značka, protože Japonci to tak cítí a vnímají.

Jeep vlastní koncern FCA a ten vlastní italská rodina. Je snad kvůli tomu Jeep italská značka? Ne, není je to tradiční americká značka, Američany stále chápaná jako ikonický výrobce amerických teréňáků.

Vlastnictví značky a původ značky jsou dvě různé záležitosti, které je nesmysl míchat. Původ je prostě původ a ten se nemění, ten je daný místem vzniku.

Odpovědět  |   | 
Marcos  |  08. 01. 2019 10:38

Pane Boučku, obávám se, že si pan Mirek bude opakovat stále svojí. Nemyslím, že by ani takto po lopatě přednesený rozbor dokázal pochopit...
Obdobně jako někteří zdejší příznivci značky Hyundai. Jejich milionkrát opakovaná logika je takováto - Škoda je německá značka a proto jí nenávidíme. Vyřešíme to tím, že si koupíme český Hyundai a tím svět vytrestáme. K tomu nakonec není co dodat....

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  08. 01. 2019 11:12

Pokud si chceš hrát na idiota, tak v tom směle pokračuj, alespoň nevybočíš ze skutečnosti. Je vidět, že vůbec nechápeš, že nikomu nenadržuji a tradičně *****FANATIK začíná překrucovat, co jsem napsal. Já psal něco o tom, že Hyundai je česká firma, případně něco v tomto směru? Kde píšu něco o nenávisti k VW?
Tak to potom i ti, co oficiálně všude píšou jen to, co já tady zopakoval jsou proti vám dvěma úplní hlupáci a musí se od vás dvou nechat poškolit, aby věděli, že "když něco prodám, tak je to stále moje".

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  08. 01. 2019 11:03

Pro oba, tady se neřeší akciové podíly, ale kdepak je sídlo vlastnitelské firmy, tedy kdo je vlastník, odkud. Kdyby šlo o akcie, tak nejde napsat, že VW je rakouská firma, neboť majitelé akcii nejsou jen z Rakouska.
A kdepak jsi přišel na to, že VW se vyrábí v Číně? To v Německu již zavřeli všechny výrobní závody?
PSA opravdu?
Renault není majitelem Nissanu, vlastní v něm asi 44% akcií. Je to aliance dvou automobilek, jestli vůbec chápeš význam těch slov.
Trochu připitomělé srovnání se 100% vlastníkem Škody. A abych byl tedy přesný, patří Volkswagenu Finance Luxemburg.
Zbytek nemíním komentovat, demagogie na vysoké úrovni.
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/vlastn... ...

Odpovědět  |   | 
Kusý Lukáš  |  08. 01. 2019 11:22

Mirku, Ty jsi fakt hlupák.
VW v Číně vyrábí již od roku 1985, tedy pěkných 33 let a k tobě ta informace nejen nedoputovala, ale ještě tady poučuješ. Jak se říká, prázdný sud nejvíc duní, že?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  08. 01. 2019 12:11

Hlupák jsi jedině ty. Já se podivoval nad tvrzením, že vyrábí jen v Číně. Opravdu neumíš číst a nepochopil jsi to, nebo jsi opravdu takový hlupák až to bolí. "...To, že jí vlastní Rakušáci a vyrábí v Číně je zcela irelevantní." Takže v Německu nevyrábí? To musíš číst celou diskuzi a u článků nejen nadpisy, než se veřejně přiznáš ke své hlouposti.

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
Cyril  |  08. 01. 2019 12:14

Kde jsem psal, že JEN v Číně? Nauč se pro začátek alespoň číst.

Odpovědět  |   | 
Kusý Lukáš  |  08. 01. 2019 12:55

To asi chcete od Mirka moc. Ten je rád, že reaguje na světlo

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  08. 01. 2019 17:24

Vidím, že oba máte docela nedostatky ve vnímání obsahu a toho co píšete. Co s hlupáky, no hlavně že se umíte navzájem pochválit.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  08. 01. 2019 17:21

Tady psal nějaký Cyril, asi ne, ale tvých alter ego tady tedy je.

Kdysi před dávnými časy, za devatero horami a devatero řekami byla továrna Vagónka Studénka. Tu továrnu stát prodal nějaké americké firmě Thrall a zaměstnanci se dmuli pýchou, něco jako Škoda a názory o tom čí je to továrna také měli podobné. Jenže zlý majitel se rozhodl výrobu přestěhovat a odešel i s názvem firmy a milí zaměstnanci rázem pochopili, čí to vlastně ta továrna je, tedy byla.
https://www.idnes.cz/ekonomika/podniky/thrall-... ...

Kde že to chce ten VW postavit novou továrnu Škoda? Tím nechci říci nic jiného.

Odpovědět  |   | 
Cyril  |  08. 01. 2019 12:12

Sídlo "vlastnitelské firmy" VW jsou dvě rakouské rodiny, protože mají největší podíl ve VW a to dokonce majoritní
VW se vyrábí v Číně, Rusku, na Slovensku, v USA, v kdejaké prd€eli, dohromady se mimo území Německa vyrábí daleko víc než v Německu. A jestli zavřou všechny továrny v Německu, což se časem klidně může stát vzhledem k přesunu do ekonomicky výhodnějších oblastí, tak přesto to bude stále německá firma.
Stejně jako já to chápou všichni britští, francouzští nebo klidně italští novináři a když referují o nějakém modelu Škodovky, tak třeba britský novinář nikdy nenapíše German Škoda, ale vždycky Czech Skoda. Jen malá ukázka Czech Skoda as it’s available from £18,675. At its peak Ateca pricing rises above and beyond the £33,000 mark.
https://www.evo.co.uk/reviews/20642/skoda-karoq... ...
Stejně jako vždy napíše Italian Lambo nebo Spanish SEAT nikoliv German Lambo nebo German SEAT podle tvé ujeté logiky.

Odpovědět  |   | 
Louda  |  08. 01. 2019 12:46

Je to tak, dokonce ani německý novinář u kterého lze předpokládat jisté velkoněmecké sklony, nenapíše deutsche Skoda, ale tschechische Skoda, maximálně připomene, že jí vlastní VW, ale původ značky ctí.

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
Pavel M.  |  08. 01. 2019 12:56

Dá se to říci ještě jednodušeji, když si Coca Cola koupí Pražský hrad, tak to bude pořád pražský hrad, potažmo jeden z českých hradů bez ohledu jestli CocaCola je americká nebo jí vlastní Marťani. A když si Němec koupí barokní zámeček ve východních Čechách, tak to bude pořád český barokní zámeček a ne německý zámeček bez ohledu, že jej rekonstruuje za německé peníze, v katastru je zapsán německý vlastník a bydlí tam německá rodina.

Odpovědět  |   | 
Drake  |  08. 01. 2019 16:31

ba a když velkej koncérnovej brácha rozhodne, že shade bude vyrábět jebky s kurvítkama tak bude vyrábět jebky z kurvítkama...

Odpovědět  |   | 
Drake  |  08. 01. 2019 16:25

...možná proto, že pro každého druhého nejen němce jsou to podřadný auta pro chudinu :D a to si nedělám srandu!

Odpovědět  |   | 
Drake  |  08. 01. 2019 16:27

ta slavná sháde...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  08. 01. 2019 17:30

A co na tom mění to, že někdo napíše česká Škoda, když to není majetek český, ale německý, tedy správně majetek VW, jak jsi sám nyní přiznal. Cyrile, Cyrile, tys to vůbec nepochopil.

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
Run  |  08. 01. 2019 23:25

Mirku, ty jsi vážně debil!

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  09. 01. 2019 12:43

Řekl bez argumentů debil.

Odpovědět  |   | 
Rada  |  08. 01. 2019 12:33

Záleží tedy především na tom, jak to kdo vnímá? Tedy na pocitech? Každý má jiné pocity, já třeba mám pocit, že Škoda je bývalá česká značka.

Hyundai samozřejmě vůbec není česká značka přesto, že někde tvrdili, že jsou víc česká značka než Škoda, protože používají víc komponent vyrobených v Česku. Nevím, jestli se dá věřit někomu, kdo i10 prodává jako rodinný vůz. Spíš ne.

Odpovědět  |   | 
Rada  |  08. 01. 2019 10:22

Značku Škoda jsme prodali. Mohli jsme prodat automobilku bez značky (budovy, zařízení, patenty atd.), za to bychom ale dostali méně peněz. Případně i když VW koupil vše včetně možnosti používat značku Škoda, tak se klidně mohl rozhodnout, že ji používat nebude. I takto vlastník v některých jiných podnicích rozhodl.

Svým způsobem je Škoda česká značka. Je to ale jen slovíčkaření. Podstatné je, kolik tady má fima vývoje (to nevíme), výroby, jak dobře platí zaměstnance (Škoda platí dobře) a kolik zisku u nás reinvestuje.
Zatím se toho moc vytknout nedá, uvidíme, jak se VW ke Škoda Auto zachová až přejdou na výrobu elektromobilů a bude nutné masivně propouštět.

Odpovědět  |   | 
Tomket  |  10. 01. 2019 10:38

Škoda má v ČR jen cca 30 % vývoje. Ale to nemění nic na faktu, že to je 100% německý výrobce konkrétně VW.

Odpovědět  |   | 
Indy  |  08. 01. 2019 17:04

Ehm, co tedy podle vás určuje čí je značka je úplně jasný pane, přece asi ten kdo jí vlastní!

Odpovědět  |   | 
Thomas  |  10. 01. 2019 19:52

Je až neuvěřitelné, kolik se tu najde neználků mínusáků na tak jednoznačných faktech. Jó, pravda bolí, a těmto zoufalcům přináší krutou bolest při zjištění pravdy, že koupili podřadnou značku auta ... škodovku, KIU, Dacii, atd.

Odpovědět  |   | 
Expert  |  07. 01. 2019 01:36

Až na ten losi test kde sa takmer prevrátila... Hrozný výsledok, rovnako i slalom, vid 77km a YouTube, snáď najhorší podvozok v triede


Nezávislé zavesenie my ass

Odpovědět  |   | 
Martin Dvořák  |  07. 01. 2019 08:44

Tak to video mne tedy vážně překvapilo. Že na tom korejci nebudou oproti evropské konkurenci kdovíjak dobře je asi každému jasné, ale že to bude až takhle špatné je až šokující zjištění. Evidentně se tedy žádné dohánění ostatních nekoná, nehledě na velkohubá PR prohlášení

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  07. 01. 2019 20:18

Jo jo, zato takový Golf GTI, to je elita... Ten tě rovnou zabije nárazem do protijedoucího auta.
Když chceš něco zkritizovat, prvně si obhlédni i konkurenci, ať nejsi za úplnou píču.

Odpovědět  |   | 
tom  |  08. 01. 2019 21:30

Aale, pan se nam rozčilil a nadává? Asi tal do ziveho

Odpovědět  |   | 
Expert  |  09. 01. 2019 15:12

To bola narazka že Focus s torznou tyčou ma nkrat lepšie výsledky ako Ceed. Čo dokazuje zmysel pre detail, vývoj, testy, naladenie... Nie všetko je marketing, chce to históriu a skúsenosti (Honda, mazda, Ford...)

23 tisíc eur nieje hranica Golf GTi tak ho prosím sem neťahaj. Ja som narážal nato že nový predražený Ceed ma horší podvozok (ktorý nielen že je zlý ale aj nebezpečný) ako povedzme 5 rokov stará mazda 3 alebo Peugeot s torznou tyčou.

Reality check Korejci. A novinárske prostitútky pokračujú v chvalospevoch.

Odpovědět  |   | 
K.  |  06. 01. 2019 20:55

Njn, prodeje mizerné hned po uvedení na trh, takže ceny musí dolů.

Odpovědět  |   | 
civ  |  06. 01. 2019 22:39

Tak dalo se to cekat.
1.4 atmo je na tak velke a tezke auto proste uz slaba, 1.0T stoji za hovno. Jakkoli je trivalec naprd, tak ten od kia je ve srovnani s ostatnima nejhorsi.
No a jediny pouzitelny motor 1.4T byl s barvou jen v exclusive za 500 000kc.
Takze se tem mizernym prodejum vubec nelze divit.

Odpovědět  |   | 
 |  07. 01. 2019 05:45

Přesně tak.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  07. 01. 2019 06:16

Korejci sice neumi ani takovou banalitu jako vyhrivane celni sklo (cim dal vic lidi to bere jako must have). Ale podle jejich majitelu jsou cesi dementi, kupujici si skodovky

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  07. 01. 2019 07:40

Vyhřívané čelní sklo nový Ceed má,ale ne pro český trh

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  07. 01. 2019 20:32

takže ho neumí (nabidnout)

Odpovědět  |   | 
šofér  |  07. 01. 2019 10:54

mám novou Octavii Style 2,0 DSG a vyhřívané sklo nemám, jak to???
Mám tam max, fukar na čelní sklo, to jo, ale to samé měla i předcházející Astra..

Odpovědět  |   | 
Hernandez  |  07. 01. 2019 12:48

No proč ho nemáš? Al folie funguje perfektně. Jedna z nejlepších vychytávek, kterou nabídne jen pokrokový vw koncern.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  07. 01. 2019 13:37

no tak místo AL folie tam mám škrabku, však píšu, že mám výbavu Style

Odpovědět  |   | 
tom  |  07. 01. 2019 16:58

A nebude chyba spise u tebe, ze sis vyhřívané přední sklo nekoupil?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  07. 01. 2019 18:32

Když neví, že existuje příplatková výbava vyhřívané čelní sklo za 5400 Kč, to je potom těžké.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  08. 01. 2019 08:36

Jasně, typický názor maníka, co oblbuje škodovkou, Do auta za 800 tis si MUSÍM dokupovat hloupost, co by tam za ty prachy měla být, ne?!

Odpovědět  |   | 
Martin Dvořák  |  08. 01. 2019 09:20

Proč by tam musela být? Já parkuji v garáži doma i v práci. Pro mě je to zbytečné.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  08. 01. 2019 09:46

Tak nepiš, že máš novou Octavii.... a nemáš tam vyhřívané přední sklo a přidáš k tomu údiv. Piš, že jsi nechtěl mít vyhřívané přední sklo, že ho nepotřebuješ, jinak tvůj příspěvek vyznívá, že ho Octavia, dle tebe, mít nemůže. Proto jsi pro druhé trouba, neboť zjevně nevíš, že to vyhřívané sklo tam být může. Jen si přečti reakce dalších, jak to pochopili.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  08. 01. 2019 09:50

A ještě drobnost, qwertzovi jsi napsal "Debilové si myslí, že nejvyšší výbava je asi jen název, já bych naopak očekával, že v nejvyšší výbavě atomu odpovídající ceně cca 800 tis Kč už bude taková prkotina standart!"
Vždyť ty si protiřečíš, každému tady odpovídáš opačně. Tímto jsi jen potvrdil, že jsi to opravdu nevěděl a s konfigurátorem to neumíš.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  08. 01. 2019 22:21

Tak jinak, prý tam to tzv "vyhříváníá čelního skla je", tož aby bylo jasno, co to je.. v podání škodovky vychytávka za pět litrů a u konkurence standart.... je to fukar čelního skla s tím ,že se automaticky zapne klima a vyhřívací spirála topení v tom fukaru... no a Astra za 350 tis, to měla v předcházající generaci a naše domácí Vitara to má taky(za totálně jiné peníze a 4x4..), jen někteří výrobci to berou jako standart, a škoda z toho dělá ....trapnou ... mimořádnou výbavu a blbečkové typu mirek či qwerz u toho slintají... takže, blbečkové, co škodovka nabízí jako bombu jinde nazývají standart, jasné ??!!
Jděte se vycpat!

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  08. 01. 2019 22:44

Před delším časem se VW chválil, že mají vyhřívané čelní sklo, které nevyužívá drátky, jako např Ford, a tím neruší výhled z auta. Mělo to být na principu průhledné tenké vodivé vrstvy kovu ve skle, která přeměňuje elektřinu na teplo bez rušivých efektů drátků ve skle. Já si myslel, že to je již tento princip. Pokud ne, tak to se omlouvám, takové vyhřívané sklo, jak popisuješ, bych také nechtěl, to je docela šaškárna tohle uvádět jako vyhřívané čelní sklo. To si můžu pustit klasicky ventilaci na čelní sklo a teplotu na max a budu na tom skoro podobně. No budu čekat na teplý vzduch až se motor zahřeje, na rozdíl od drátu, který bude topit hned.
Já mám drátky a nevnímám je, nevadí mi, a funguje to skvěle.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  09. 01. 2019 14:26

Principiálně je prakticky jedno, jestli je odporový drátek ve skle, nebo někde za fukarem ofukujícím čelní sklo. V obou případech není třeba čekat, než se ohřeje motor a začne topit.

Jediná výhoda drátků ve skle je pravděpodobně o něco vyšší účinnost, ale za vyšší cenu a případné potíže při výměně čelního skla.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 01. 2019 12:02

Rozhodně to funguje lépe, rychleji a v celé ploše rovnoměrně. Navíc je na klimatizaci tlačítko, které soustředí max tepelného výkonu, včetně proudění vzduchu na čelní sklo a to ještě přispěje k rychlejšímu odmrazení. Cena při koupi je vyšší, já to kupoval v sadě. V současnosti je to za 14000 Kč, ale je to včetně vyhřívaných předních sedadel, volantu a trysek ostřikovačů, což zase až tak moc. Potíže při případném poškození a výměně mít nebudu, mám to pojištěné a kupodivu velice levně, zákonná + havarijní včetně skel, zvěře... s max. bonusy necelých 6000 Kč.
Na druhou stranu ne každý má výhodné pojištění...

Odpovědět  |   | 
tom  |  08. 01. 2019 21:33

A proc? Je to jen jina filozofie, muzes si auto svobodneji nakonfigurovat. Ale to stoji i vice peněz mit moznost volby. Tak si priste kup neco japonskeho, jedine, co si vybereš je barva. A proto to muze byt levnější, nemusí resit počet dilu na sklade,konfiguraci každého auta atd...

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  07. 01. 2019 20:31

protože použití konfigurátoru přesahuje vaše mentální schopnosti?

Odpovědět  |   | 
šofér  |  08. 01. 2019 08:38

Debilové si myslí, že nejvyšší výbava je asi jen název, já bych naopak očekával, že v nejvyšší výbavě atomu odpovídající ceně cca 800 tis Kč už bude taková prkotina standart!

Odpovědět  |   | 
Rada  |  07. 01. 2019 23:54

Například u Forda je možné mít s vyhřívaným předním sklem i Fiestu za 300 tis. (5 600 Kč je příplatek za tu must have vychytávku).

U Škodovky je podle mě nejnižší model s VPS Octavia ve verzi Ambition a motorem 1,5 TSI, která je v liftbacku za 543 900 Kč. Příplatek je pak docela nízký, jen 5 400 Kč.

Každý nemá přes půl mega na auto, takže pokud je VPS tak důležité, tak bych očekával docela solidní prodeje třeba toho Fordu. A přitom jsou zhruba stejně mizerné jako prodeje Hyundai. I Dacia prodává o hodně více a ta rozhodně tu must have vychytávku nenabízí.

Odpovědět  |   | 
Keporkak  |  08. 01. 2019 15:34

no mám dvě auta s vps a bez, must have vychytávku vps potřebuju tak 3-7x za rok a jestli vůbec :D takže to bez ní asi v pohodě přežiju se škrabkou a ofukem ... no a shade tsi bych teda v baráku nechtěl ani zadarmo když to v práci vidím...

Odpovědět  |   | 
Sci  |  07. 01. 2019 09:07

Kdo by si také kupoval takový pekáč s jízdními vlastnostmi dětského kočárku, když je dnes na trhu bohatý výběr aut se solidním podvozkem?
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  07. 01. 2019 10:56

Tak vzhledem k tomu, že tohle se tady již několikrát řešilo, troufám si říci, že Ceed měl asi docela nevhodné obutí, když technika odpovídá i30 a ta se chová trochu lépe. Navíc je zřetelné, že auta i30 a Ceed jsou laděné více na komfort.
https://www.youtube.com/watch...
https://www.youtube.com/watch...
Na Ceedu je vidět, že po povrchu hodně klouže, jako by měl zimní pneumatiky v létě. V tomto bude asi dost problém, nikde jsem si nevšiml, že by řešili pneumatiky, aby byly testy srovnatelné.
Samozřejmě se najdou lepší, ale i horší.
https://www.youtube.com/watch...
https://www.youtube.com/watch...
https://www.youtube.com/watch...
https://www.youtube.com/watch...
A vždy je potřeba se podívat, co to stojí. Je pěkné dmout hruď, že mám něco lepšího, ale nepřiznat, že také mnohdy skoro dvakrát dražšího.

Odpovědět  |   | 
Sci  |  07. 01. 2019 11:18

Zbytečná okecávka, testují nová auta na pneu z výroby. Pokud tam Kia dává nějaké čínské práskačky, tak je to pořád jenom problém výrobce, tak jako když dá na auto šuntové tlumiče nebo silentbloky nebo jinou komponentu podvozku.

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  07. 01. 2019 11:26

V Paketu Premium na 17 kolech jsou Michelin Pilot Sport 4.Měl jsem Ceeda na 4 dny jezdilo se na nich dobře.

Odpovědět  |   | 
Libor  |  07. 01. 2019 12:08

Jezdilo dobře v běžných situacích a jezdit dobře v extrému typu losí test může být velký a zásadní rozdíl.

Odpovědět  |   | 
exkrementalni puncocha  |  07. 01. 2019 12:14

To je pravda. A kolikrat za zivot jste zazil situaci, odpovidajici losimi testu? Ja asi 2x, mozna 3x.

Losi test samozrejme bez nejmensi pochybnosti dulezity je. Lec jeho vysledky by mely byt dany do patricneho kontextu. Pro mne je losi test jen jedena z mnona dilcich vlastnosti auta a sam o sobe nestaci k tomu, abych rozhodl, zda auto povazuji za akceptovatelne, ci nikoliv.

Odpovědět  |   | 
Libor  |  07. 01. 2019 12:23

No 2x nebo 3x za život si zachránit život nebo skončit na krchově je docela zásadní.
Souhlasím, že to není jediná podmínka pro rozhodování a sama o sobě nestačí, ale je to podmínka typu "MUST", bez ní prostě dál nehledám.

Odpovědět  |   | 
exkrementalni puncocha  |  07. 01. 2019 12:46

"No 2x nebo 3x za život si zachránit život nebo skončit na krchově je docela zásadní." To je presne ta informace bez kontextu. Vy sice vubec ani netusite pri jakych rychlostech jsem tu situaci podobnou losimu testu zazil, ale uz mate naprosto jasno, ze bych skoncil na krchove. Zrejme vychazite z nazoru, ze kazde prevraceni vozu nutne musi koncit na krchove.

Losi test je mezni situace, do ktere by se obezretne jezdici ridic mel dostavat co nejmene. Je samozrejme fajn, kdyz v tomto kritickem okamziku ridice auto podrzi. Jeste lepsi ovsem je, takove situaci predchazet.

Osobne si ale myslim, ze vetsina aut prekracuje schopnosti vetsiny ridicu tuto situaci bezpecne zvladnout. Pak je de facto jedno, jak si auto v losim testu stoji, kdyz napriklad ridic nevenuje pozornost rizeni a nebo jede prilis blizko za predchozim vozem atd. atd.

Odpovědět  |   | 
Libor  |  07. 01. 2019 14:16

Obezřetný řidič může být sebeobezřetnější a přesto se do takové situace dostane (ne svou vinou). A pak je jedno jestli je v právu nebo ne, prostě se musí třeba nějaké lopatě, která nedobrzdí na vedlejší vyhnout a zároveň neskončit pod protijedoucím kamionem. Samozřejmě, že špatní řidiči se dostanou do krize daleko častěji, nikoliv třikrát za život, ale třikrát za den a to jsou také ti kteří jsou nejdříve "eliminování" z provozu i ze života. Obezřetný řidič není jenom obezřetný tím, že jezdí rozumně, ale i tím, že si vybírá auta s rozumnými jízdními vlastnostmi, protože ví, že štěstí přeje připraveným. A jenom hňup, co chce být brzy eliminován si sedne do Hyundai/Kia aniž má ověřeno jak se chovají k krizových situacích, protože Ceedy a I30 už selhaly v takovýchto testech několikrát. Viz třeba minulá generace Ceedu, úplně stejná tragická plečka.
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
exkrementalni puncocha  |  07. 01. 2019 15:16

Pokud bych mel vybirat ze dvou aut, ktera jsou ve vsech ostatnich kriteriich stejna (coz je vicemene jen hypotetcika moznost), samozrejme vyberu to s vyssi rychlosti pri losim testu. V mem zivote ovsem mnohem casteji, treba i desetinasobne, nastala situace, kterou jsem byl nucen resit skutecne intenzivnim brzdenim a ne uhybnym manevrem. Z tohoto duvodu je pro mne dulezitejsi stabilita pri intenzivnim brzdeni nez stabilita pri vyhybani. Samozrejme ze jini lide maji jine zkusenosti, ale muj jizdni styl je proste takovy.

Odpovědět  |   | 
Rada  |  08. 01. 2019 00:06

Možná jste bývalý nebo dokonce aktivní závodník a tak potřebujete auto se kterým se obratně vyhnete překážce. Běžným řidičům se doporučuje před překážkou (např. před zvířetem ve vozovce) co nejvíc brzdit a doufat, že to dobře dopadne. Úhybné manévry totiž většinou končí mnohem hůře.
A není to tím, že by měla většina Kiu. Většina má Škodu nebo VW.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  09. 01. 2019 14:29

naprostý souhlas.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  07. 01. 2019 12:25

Pochop, že tohle je test, který integruje vyhýbací manévry všechny do jednoho krátkého testu tak, aby se to dalo vzájemně porovnávat a nemusel jsi zkoušet před koupí celé portfolio. Prezentuje to, co se děje před nehodou. Buď se nehoda nestane, nebo se stane stylem chrashtest, k tomu videa taky jsou a nebo se vše odehrává stylem losí test a nebo taky vše snadno ubrzdíš viz testy brzdné dráhy, které ovšem platí pro nové vozy, po 2 letech často brzdná dráha bývá delší...
Takže ano, ty výsledky lze považovat asi jako pásy, potřebuješ to párkrát za celý život.
Ale tam, kde nejlepší nemají problém a jedou dál, tam nejhorší končí. A často definitivně bohužel.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  09. 01. 2019 14:34

takový manévr se dá udělat na prázdné silnici, což je v ČR na jedničkách a vyšších prakticky nemožné, maximálně někdy po půlnoci... A na dvojkách nebo dokonce trojkách udělat "losa" jen cvičně (natož bez přípravy) je o život, protože kvalita silnic je příšerná, cesty těchto tříd úzké a lemované stromy, mostky apod.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  07. 01. 2019 16:51

Nevím, co za pneumatiky dává KIA a ostatní automobilky. Například vím, že Focus jsem kupoval s pneumatikami Michelin a rovnou mi při prodeji říkali, že jsou to největší šunty udělané jen pro to, "aby auto mělo na čem odjet", že normálně tohle provedení koupit nejde, je vyráběno na zakázku pro Forda, také k tomu dodali, že ostatní automobilky to dělají podobně. Také říkali, že ať na tom rok pojezdím a raději je vyměním za nové, nešizené. A pokud to bereš jako okecávku, tak mi zkus povykládat něco o Octavii v tomto testu, máš tam video. A pokud koupím auto v zimě se zimními pneumatikami, tak to rozhodně nebude stejné, jako v porovnání s letními. Pneumatiky si můžeš sám vyměnit za jiné, ale tlumiče..., tak to asi tak jednoduché nebude.

Odpovědět  |   | 
U2  |  07. 01. 2019 20:31

No silně pochybuji, že si někdo koupí nové auto za 450 tyček a hned jede do pneuservisu aby vyplázl dalších 10 nebo 20 tyček podle typu za jiné obutí. Drtivá většina na gumách odjezdí co to jde tedy třeba 50tkm a pak teprve mění. Jestli Ford ojebává gumy nemohu vyloučit, ale to pak je problém Fordu.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  07. 01. 2019 20:52

Tak potom jezdí samozřejmě na podřadných gumách, a pokud nejsou zrovna závodníci, tak to ani nepoznají. Já dal ještě o dost více za Focusa a stejně jsem, dle prodejce, dostal aušus gumy. U Škody jsem slyšel, že je to podobné, dokázat to nemůžu. To je naprosto stejné, jako dojíždět zimní gumy v létě, také to není dobré, a hodně lidí to dělá a tvrdí, že není problém. Já to zkusil jen jednou, na jaře, bylo asi cca 20°C, jasno, sluníčko, kdo říká, že to poznat nejde, tak hodně kecá.

Odpovědět  |   | 
Danek  |  08. 01. 2019 14:37

Novej je fakt hezkej. Máme doma Ceeda cca 5 let a říkám, že je to naprosto v pohodě auto a když si řeknu co bych si bejval koupil, kdybych potřeboval tak klidně bych do jeho koupi šel znovu.

Odpovědět  |   | 
Ivan  |  08. 01. 2019 17:04

Přesně tak, komu nevadí že je to hnusnej předraženej asijskej šunt, do kterýho nevleze ani vietnamec, tomu to službu udělá.

Odpovědět  |   | 
Prudil Mašek  |  09. 01. 2019 06:38

Mám korejské auto ze slovenské Žiliny.Soused škodu . Pořizovací cena má 450000,- sousedovic 560000,-. Ve 4 roce provozu stejná závada na Klimatizaci - nutná výměna, cena výměny stejná cca 25,000,- Kč.
Soused zaplatil plnou část, já 0. Fakt nechápu co je lepší

Odpovědět  |   | 
Run  |  09. 01. 2019 08:18

Soused bylna dovolené na Kubě. Stála ho přes 100 tisíc. Já jsem kvůli práci dovolenou měl 2 dny, nestála nic. Vážně si Prudile myslíte, že moje dovolená byla lepší než sousedova?

Odpovědět  |   | 
Prudil Mašek  |  09. 01. 2019 09:39

Pane Run, z vaší krátké odpovědi jsem nepochopil na co poukazujete.
Nemám sebemenší zášť vůči jiným značkám vozu.Svobodná vůle nám dává si koupit
jakékoliv vozítko.
Komentáři jsem chtěl přispět k vlastnímu srovnání nabízených služeb ze své zkušenosti,
7 let není jenom trik,je to skutečnost která se mi vyplatila.
A věřte mi,že záruka a co obsahuje, hraje velkou roli v dnešní rychloobrátkové době.
Ušetří to dost peněz to mi věřte.
Jenom malá poznámka k dovolené:své dva dny když spojíte třeba s víkendem si můžete užít úplně senzačně.

Odpovědět  |   | 
Run  |  09. 01. 2019 14:15

Porovnáváte cenu, nikoliv výrobek. To jsem měl na mysli. Záruku si mohl Váš soused za pár stovek přikoupit.

Odpovědět  |   | 
ALEX  |  13. 01. 2019 08:22

Je velmi odvážné tvrdit, že koncern má lepší motory než Hyundai/Kia. Zvláště vzhledem k faktu, že koncern nebyl více než 10 let schopen vyrobit alespoň průměrně spolehlivý zážehový motor. Znáte nějakou podobnou automobilku? Já ne..

Odpovědět  |   | 
David  |  28. 01. 2019 11:01

Škodovka začíná být předražená m.dka, je to i názor několika servisů, které jsem navštívil.

Odpovědět  |   | 
miluji hjondé  |  01. 02. 2019 20:51

Taky co jiného chtít od dcerky podvodníka...

Odpovědět  |   | 
Kašpar  |  07. 02. 2019 13:52

Tak jsem si tu diskuzi přečetl. To je něco strašného. Co to je za lidi, kteří ty hrůzy jsou schopni napsat. Že by prodejci z autosalonů? To je jejich pracovní náplň? Je mi z těch lží špatně.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4Motion (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

dnes | Petr Schnagl | 15 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově bunkru z ní udělali nové auto

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově b…

Rusko si většinou spojujete s legračními kompilacemi z tamních cest, které se objevují na různých video serverech. Oni ty auta umějí ale i řádně opravit, jak dokazuje i tento případ.

22.  2.  2019 | | 20 N/A
Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsi…

Nejdříve na Slovensku, nyní už i v Česku. Škoda omezila nabídku modelu Fabia a motor 1.0 TSI s výkonem 81 kW je už možné kombinovat pouze s převodovkou DSG. To se odráží na základní ceně.

2.  3.  2019 | | 223 N/A
Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto okřídlená Škoda pohořela

Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto o…

Soutěžní prototyp 130 RS A5 dostal ve své finální verzi pozoruhodnou pohonnou jednotku 1.6 DOHC s výkonem 186 koní při 8500 otáčkách za minutu, přesto se mu zazářit nepodařilo.

24.  2.  2019 | | 21 N/A
Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro celý svět. Zatopí Passatu a Superbu?

Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro …

V Ženevě se Hyundai neukázal, to ovšem neznamená, že neměl pro svět přichystanou nějakou novinku. Poprvé tak odhaluje podobu nové generace modelu Sonata.

7.  3.  2019 | | 142 N/A
Škoda našla způsob, jak projet Evropu elektromobilem zcela bez starostí

Škoda našla způsob, jak projet Evropu elekt…

Se šéfem českého zastoupení Škodovky jsme si v Ženevě povídali o dalším rozvoji elektromobility v České republice. A má poměrně jasná sdělení.

7.  3.  2019 | | 101 N/A