je to kopia novej I30 .. ani motorovo ani technicky to neprináša nic nového ..
Samozřejmě. Protože všechny modely Kie pocházejí z platforem, které vyvíjí Hyundai.Navíc společnost - koncern Hyundai vlastní automobilku Kia, které šéfuje. Všechny modely Kie jsou jen klony Hyundaie. Kia je taková ,,béčková" dcerka Hyundaie. Stejně je na tom škodovka, takový podřadný ,,béčkový" klon VW.
Bohužel zklamání.. Design nic moc. Auto je zase o něco nižší a placatější..jako každý nový model Ceedu. První Cee'd měl normální rozměry , nyní auto jehož zaměření na rodiny a důchodce bylo evidentní , ztrácí trošku smysl a klientelu. Pak se nemohou divit nárustu obliby SUV. :-/
Dizajnovo to nie je žiadna bomba, ale to je len dobre. Dizajn takýchto áut starne pomalšie ako nejaké UFO či mesačné vozidlo :-)) (viď Megane 2.generácie).Čo sa mi na novej Ceedke páči, je:- krajší dizajn palubky ako na Hyundai i30- absencia malého bočného okienka pred prednými dverami - ako mala Ceedka 2. generácie- základný motor je štvorvalecAk by som kupoval nové auto v tejto triede, tak Ceedku určite zaradím do užšieho výberu. Nie je moc áut, ktoré by sa mi páčili viac, a to po rôznych stránkach.
Na fotkach je top verze, nejak me teda nenadchla... Tak snad zakladni verze na tom bude lépe
Mám současnou verzi a až na pokroky v interiéru nevidím nic co by se mi na novém Ceedu líbilo více. Nejvíce ze všeho mi vadí boční silueta - konec okna konci dolním cípem - u současného je to horní cíp a vypadá to tedy mnohem dynamičtěji....jako neurazí, ale nijak extra nenadchne.,...
souhlas. celkem zklamání. Druhá generace mi připadá hezčí. Tady snad jen ten interiér a rozhodně tu chybí atmosféry...Mazda je dělá nadále pač jsou nesmrtelné.
Ked to takto pojde dalej, tak v autosalone sa budem citit ako na zeleznici: vsetky vozidla vyzeraju rovnako. Ale zasa za tu jednastvorku pochvala, viac nenarocny vodic a aute tejto velkosti nepotrebuje.
Nenarocny vodic musi mat trojliter.
Technicky najvyspelejsi? Urcite nie. V ponuke su len obycajne spalovacie motory...
Až budou v autech reaktory na thorium, pak má elektromobilita smysl, auto může bez "tankování" jezdit roky a po zaparkování může dodávat proud do sítě.Akorát problém je, že zatímco vesmírné sondy s nukleárním napájením nejsou problém, tak většina vlád se nejspíš bojí toho, aby lidé měli v garáži potenciální špinavou bombu.
Prozatím. Proč taky nutně všude cpát hybrid či elektro, když na to ve firmě mají Niro a Ioniq, případně další modely? Ceed prostě přijde do začátku s rozumnou technikou a pak přidá to nejlepší.
No tak ceníky má teda Kia hodně sebevědomé (beru teď starý Ceed), kde jsou ty časy kdy si Korejci ještě uvědomovali že musí nabídnout rozumnou kvalitu za ZAJÍMAVOU cenu... Malý hatchback s automatem za 450 litrů po "slevě", za tu cenu koupím Corollu s normálním rozvorem, kde se dozadu vejdou i děti s nohama...
Malý hatchback? Vaše děti nejsou lidé, ale žirafy, že by měli problém do ceedu? Prostornost je ta poslední věc co můžě někdo ceedu vyčítat.
Szału nie ma. Ford Ka+ na sterydach.
..tak to se nepovedlo, z profilu je to opravdu ošklivé,...snad horší než první generace !!!
Takove korejske. Treba chteji i nadale pouzivat stejne lisovaci nastroje. :-D Jak jinak dosahnout nizkych nakladu, nez nejakou takovou libustkou? B-]
nic moc :-|
Mmmmno...Za mě tedy slušné zklamání. První statické dojmy, ale myslím, že skutečnost nebude o moc lepší. Už první foto nenaznačovalo nic převratého. Mám pocit, že Schreyer se bojí a má za úkol dělat modely pro masy více sterilní. Na rozdíl od Stingeru, který bude jen pro užší část zákazníků. Je to škoda. Promarněná šance.
Čím déle se na to dívám, tím více se mé počáteční zklamání zmenšuje...:-D:-DB-]
VW s touto strategii u zakazniku vitezi. Tak proc by se nemohli u Kie pokusit to zopakovat?
KIA je trapná kopie
Stratégia VW je, že mieri na zákazníkov s konzervatívnejším vkusom ako som aj ja. A podľa predajov to vyzerá, že takích je viac než dosť. Proste sa mi páčia účelné a jednoduché línie.Kórejci sa snažia o akúsi originalitu, snažia sa to "vylepšiť" aby to vyzeralo "zaujímavejšie", ale výsledkom je preplácanosť, ktorá paradoxne všetko zjednocuje. Autu chýba výrazný ksicht, je utopený v serepetičkách. Toto je samozrejme moj subjektívny pohľad.Nový Ceed prevzal tie typicky kórejské pretiahnuté svetlá, vystupujúce z tvaru, čo podľa mňa nie je prvok nadčasovosti, ale presne naopak. Je zaujímavé, že Kórejci si platia európskych designérov aby sa priblížili vkusu európskeho zákazníka a výsledkom je, že tí ich európsky designéri sú kórejskejší než samotní kórejci. Kia je najpredávanejšia značka v Rusku, tomu celkom rozumiem, ruskému vkusu asi vyhovuje. Ale ruský vkus by som európskym určite nenazýval.;-)
C ose týče těch světel, tak francouzi a i talové jsou také korejci?
Jenže VW dělá kvalitně zpracované auta a ne ty, co se rozpadají už jako nové...https://www.youtube.com/watch... stačí prvních 90s videa.... :-P
Nevím jaké osobní zkušenosti máte vy s vozem KIA, ale já ji vlastním 4 rokem, najeto mám 70 tis. a jediná závada byla, že mi odešlo na jednom světlometu LED denní svícení, ale to bylo řešeno v záruce a byly vyměněny oba světlomety. Jsem s KIA Ceed spokojený.
Se Stingrem zkušenosti nemám, ale pkud jde o Picanto, Cee'da nebo Sorento, určitě se pár drobností dá najít, ale to na každém autě. Nicméně poměr cena/kvalita je alespoň podle mých zkušeností vynikající
Čekal jsem, že mu něco zůstane v ruce, to že nedosáhne kvality zpracování Mercedesu za 2x i více vyšší cenu je asi každému jasné a nikdo od Stingru nebude čekat nejlepší kvalitu zpracování v branži. KIA je mi oproti Hnujdě velmi sympatická a hloavně dělá interiéry na které se dá dívat. Byť Ceed z článku pro mě není stále dospělé auto
co to píšeš za totální blbosti právě se směšným koncernem? Každý passat, který jsem jel vrzal jak staré piáno. Ty naopak svojí kvalitou padli na dno a ještě si účtují prachy jak svina.
Tak to mohu jen potvrdit. Zkušenosti s B6, B7. Neuvěřitelně špatný interiéry. Další zkušenost s T5. Úplně to samé. Kroutilo se to jako had a vrzalo úplně všechno. Nikdy bych za ty peníze nic podobného nechtěl. Zajímavé je to, že když jsem to říkal majiteli, vůbec mu to nevadí. Odpověděl jen: no a co, je to ale pašák. B-]:-D
Mel jsem B6 koupene nove. A ze by byl passat etalon kvality, to ani nahodou. Vse vrzalo, pod pristrojovou deskou, loketni operka, silentbloky meneny po 20tis dvakrat v zaruce. Vyjadreni servisu, pane to je uplne normalni to vite Praha no-). Problemy s otviranim dveri uplne vsech. Kara za 900litru po 20% sleve. VW uz mi nesmi do baraku, navonena bida.
Čekal jsem nějakou senzaci, ale nikde se nic nerozpadalo. Jen chtěl cloumáním ukázat, že to není pevně přikované. Tímhle způsobem se dá setřít každé auto, například chtít po tomhle autě, aby bylo rodinné a odvezlo toho jako malý autobus..., když evidentně pro tohle není stavěné. Kolik myslíš, že najdu aut, které tohle nezvládnou? Tak to je test dělaný na ukázání, jak je to špatné auto. Zvláštní je, že naprosta většina testů tohle netvrdí, ba naopak. A s tou flaškou to byla také pěkná zábava. Flašu většího průměru již nesehnal? A cpát ji do středové konzoly na držáky kelímků, také vtipné, do kterého auta to tak jde nacpat? A kolik stojí ten Mercedes, se kterým tam hloupě operoval, umí ho udělat a prodávat v ceně Stingeru?
Jako bych to psal sám.
Nejde o to, že tak rozvrzaný není Mercedes nebo Audi (BMW je předražený šrot). Jde o tom, že tak rozvrzaná není ani naše 15 let stará Fabie, co máme na pšinavou práci a ježdění kolem komína:-D
To jako chcete tvrdit, že středový panel se v jakémkoliv autě při takové operaci, co předvedl ten testér nepohne, jo? Tak to je lež! A je vidět, že pan testér k tomu autu přistupuje, jako policajt, co chce za každou cenu najít závadu a neštítí se hledat zda nůžky v lékárničce jsou správně ostré. Hlupák!
Když začaly STKčka,tak na Kladně lezli pod auto s velikánským šroubovákem a propichovali zespodu podlahy a všechno možný a pak tvrdili že to je zrezivěllý a že to neprojde.A řidiči platili.Jenomže narazili na frajera a ten měl tu moc že na ně poslal kontrolu a všechny vyházeli.Do tý doby se všechny stížnosti házely do koše.
Udelal to i s jinymi auty a vysvetluje tam proc to u Kie dal do videahttps://www.youtube.com/watch...
Tak takhle na papire to vypada sqele. O to vice jsem zvedav, jak to bude vypadat v realu.Je hezke ze maji vyceprvkovou zadni napravu. A co pricny stabilizator na zadni a predni naprave? A zbytek auta?
Je to hroznej krám, zlatá Škodofka
A jak je to s vymenou oleje v te automatice prevodovce? Lze?
Tak vzhledem k tomu, že to je standardní mechanická převodovka jen s automatickou (roboticky ovládnou) suchou dvojitou spojkou tak s výměnou oleje jaksi není žádný problém. Stejně ale jako u jiných standardních měničových převodovek kde sice standardně předepsané výměny nejsou, pouze za ztížených podmínek ve 100 000, ale rozhodně Vám nikdo nemůže zakázat si v ní olej vyměnit když máte tu touhu
Diky za vysvetleni, ze se jedna o suchou spojku. Dobre vedet.Doufam jen, ze mi ted nehodlate tvrdit, ze i ozubeni zabiraji pri beznem provozu na sucho. :-/
Už mi došlo co máte asi na mysli ale počkám si na vaše vysvětlení a pak Vám odpovím
Nějak mi uniká smysl proč by měli kola zabírat na sucho to nechápu
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.