Nová Kia Cadenza začíná s odhalováním, v Evropě ji nejspíš zase neuvidíme

Nová Kia Cadenza začíná s odhalováním, v Evropě ji nejspíš zase neuvidíme

Kia vypustila do světa první upoutávky na nový sedan Cadenza, který se představí na autosalonu v Los Angeles. Základní koncept se zřejmě měnit nebude. Model nadále zůstane u pohonu předních kol, alespoň v základních verzích. Pod kapotou by měl být maximálně šestiválec 3,3 litru.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Automobilka Kia prozatím zveřejnila upoutávku ve formě designových skic. Interiér vypadá docela pěkně a Kia slibuje vyšší kvalitu a kultivovanost

Designová revoluce se nekoná, nová Kia Cadenza převezme jazyk naznačený na nových modelech značky, například na novém SUV Sportage. Kia slibuje především kvalitnější interiér, vyšší kultivovanost a samozřejmě nižší spotřebu paliva a emise.

Sportovní GT značky Kia s pohonem zadních kol dorazí do roku 2020

Sportovní GT značky Kia s pohonem zadních kol dorazí do roku 2020

Nový bude i palubní systém s dotykovou obrazovkou a novými funkcemi, bez toho by to dnes samozřejmě v novém autě vyšší kategorie vůbec nešlo. Rozšíří se i výbava bezpečnostní. Kia by měla představit i nový adaptivní tempomat a systém, který udrží auto v jízdním pruhu.

Evropský trh není pro Kiu Cadenza klíčový, prodávat se bude hlavně v Severní Americe a na domácím trhu. U nás (v Evropě) by to stejně měla těžké, i když se Kia před několika lety tvářila, že sem Cadenzu dostane.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků