Nová Kia Cadenza nyní oficiálně. Líbí se vám? Tak to máte smůlu

Pro Kiu je klíčový trh v Asii a také v USA. Automobilka se při návrhu interiéru inspirovala evropskými luxusními sedany.
Nová Kia Cadenza nyní oficiálně. Líbí se vám? Tak to máte smůlu

Nedávno jsme tu měli upoutávku na nový sedan Kia Cadenza, který se v domovské Jižní Koreji jmenuje K7. Teď se ven dostaly první oficiální snímky tohoto velkého luxusního sedanu, který v roce 2016 zamíří do prodeje. Bohužel ale ne v Evropě, takže si musíte nechat zajít chuť.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Kia Cadenza v Evropě nebude. Proto se nepočítá ani s dieselem nebo downsizovanými motory. Zatím je pod kapotou minimálně benzínový šestiválec

Pro Kiu je klíčový trh v Asii a také v USA, kde určitě najde nový motor 3,3 l V6 bi-turbo uplatnění. Jeho výkon 272 kW (370 k) posílá na přední kola osmistupňová automatická převodovka. Motor pochází od značky Hyundai a najdete ho třeba i v novém sedanu Genesis G90.

Sportovní GT značky Kia s pohonem zadních kol dorazí do roku 2020

Sportovní GT značky Kia s pohonem zadních kol dorazí do roku 2020

Vzhledem k tomu, že se s modelem Cadenza nepočítá pro export do Evropy, pod kapotu se nedostane turbodiesel. Budou jen benzínové motory a vedle přeplňované jednotky se v nabídce objeví i atmosférický šestiválec v základním provedení.

Kia se při návrhu interiéru inspirovala evropskými luxusními sedany jako Mercedes třídy S, BMW řady 7 nebo Audi A8. Ne snad, že by kopírovala design, ale cílem bylo dosáhnout stejné úrovně kvality a ergonomie ovládacích prvků.

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků