Nová Kia Cadenza nyní oficiálně. Líbí se vám? Tak to máte smůlu

Pro Kiu je klíčový trh v Asii a také v USA. Automobilka se při návrhu interiéru inspirovala evropskými luxusními sedany.
Nová Kia Cadenza nyní oficiálně. Líbí se vám? Tak to máte smůlu

Nedávno jsme tu měli upoutávku na nový sedan Kia Cadenza, který se v domovské Jižní Koreji jmenuje K7. Teď se ven dostaly první oficiální snímky tohoto velkého luxusního sedanu, který v roce 2016 zamíří do prodeje. Bohužel ale ne v Evropě, takže si musíte nechat zajít chuť.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Kia Cadenza v Evropě nebude. Proto se nepočítá ani s dieselem nebo downsizovanými motory. Zatím je pod kapotou minimálně benzínový šestiválec

Pro Kiu je klíčový trh v Asii a také v USA, kde určitě najde nový motor 3,3 l V6 bi-turbo uplatnění. Jeho výkon 272 kW (370 k) posílá na přední kola osmistupňová automatická převodovka. Motor pochází od značky Hyundai a najdete ho třeba i v novém sedanu Genesis G90.

Sportovní GT značky Kia s pohonem zadních kol dorazí do roku 2020

Sportovní GT značky Kia s pohonem zadních kol dorazí do roku 2020

Vzhledem k tomu, že se s modelem Cadenza nepočítá pro export do Evropy, pod kapotu se nedostane turbodiesel. Budou jen benzínové motory a vedle přeplňované jednotky se v nabídce objeví i atmosférický šestiválec v základním provedení.

Kia se při návrhu interiéru inspirovala evropskými luxusními sedany jako Mercedes třídy S, BMW řady 7 nebo Audi A8. Ne snad, že by kopírovala design, ale cílem bylo dosáhnout stejné úrovně kvality a ergonomie ovládacích prvků.

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků