Nová Insignia podstupuje poslední testy. Představí se už v Ženevě

Vlajková loď Opelu na britských silnicích podstupuje poslední testy a její premiéra se nezadržitelně blíží. Poprvé se představí už na autosalonu v Ženevě.

Druhá generace má stát na kompletně nové platformě, rozvor se ve srovnání s předchůdcem prodlouží o 9 centimetrů. Převisy se naopak zkrátí, takže nový vůz bude jen o 5,5 centimetru delší. Dočkáme se i širší a nižší siluety, zatím by se nicméně mělo jednat výhradně o liftback.

Design se bude podobat konceptu Monza. Vize kupé s racčími křídly byla představena v roce 2013. A skutečně, zamaskovaný prototyp na obrázcích vypadá atletičtěji, než jeho předchůdce.

Plán Opelu na další čtyři roky: Tři nová SUV a nová Insignia

Plán Opelu na další čtyři roky: Tři nová SUV a nová Insignia

Díky použití moderních lehkých materiálů mohli inženýři ušetřit úctyhodných 175 kilogramů. Výrobce tedy pokračuje ve snižování hmotnosti svých modelů, podobně jako to prospělo nové Astře. Výrobce slibuje více prostoru v interiéru a větší důraz na komfort posádky. Druhá generace chce přinést také nejmodernější techniku za přijatelnou cenu.

První Insignia je autem roku 2009, představena byla o rok dříve na autosalonu v Paříži. V Evropě bylo dosud prodáno více než 900.000 exemplářů tohoto modelu střední třídy. Stejně jako Vauxhall dostane druhá generace název Grand Sport. Na kontinentálních trzích zatím toto jméno není potvrzeno. Premiéru si vůz odbude na březnovém autosalonu v Ženevě.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků