Nová Insignia podstupuje poslední testy. Představí se už v Ženevě

Vlajková loď Opelu na britských silnicích podstupuje poslední testy a její premiéra se nezadržitelně blíží. Poprvé se představí už na autosalonu v Ženevě.

Druhá generace má stát na kompletně nové platformě, rozvor se ve srovnání s předchůdcem prodlouží o 9 centimetrů. Převisy se naopak zkrátí, takže nový vůz bude jen o 5,5 centimetru delší. Dočkáme se i širší a nižší siluety, zatím by se nicméně mělo jednat výhradně o liftback.

Design se bude podobat konceptu Monza. Vize kupé s racčími křídly byla představena v roce 2013. A skutečně, zamaskovaný prototyp na obrázcích vypadá atletičtěji, než jeho předchůdce.

Plán Opelu na další čtyři roky: Tři nová SUV a nová Insignia

Plán Opelu na další čtyři roky: Tři nová SUV a nová Insignia

Díky použití moderních lehkých materiálů mohli inženýři ušetřit úctyhodných 175 kilogramů. Výrobce tedy pokračuje ve snižování hmotnosti svých modelů, podobně jako to prospělo nové Astře. Výrobce slibuje více prostoru v interiéru a větší důraz na komfort posádky. Druhá generace chce přinést také nejmodernější techniku za přijatelnou cenu.

První Insignia je autem roku 2009, představena byla o rok dříve na autosalonu v Paříži. V Evropě bylo dosud prodáno více než 900.000 exemplářů tohoto modelu střední třídy. Stejně jako Vauxhall dostane druhá generace název Grand Sport. Na kontinentálních trzích zatím toto jméno není potvrzeno. Premiéru si vůz odbude na březnovém autosalonu v Ženevě.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

21.  10.  2018 | Miro Mihálik | 33 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků