Nová Insignia podstupuje poslední testy. Představí se už v Ženevě

Vlajková loď Opelu na britských silnicích podstupuje poslední testy a její premiéra se nezadržitelně blíží. Poprvé se představí už na autosalonu v Ženevě.

Druhá generace má stát na kompletně nové platformě, rozvor se ve srovnání s předchůdcem prodlouží o 9 centimetrů. Převisy se naopak zkrátí, takže nový vůz bude jen o 5,5 centimetru delší. Dočkáme se i širší a nižší siluety, zatím by se nicméně mělo jednat výhradně o liftback.

Design se bude podobat konceptu Monza. Vize kupé s racčími křídly byla představena v roce 2013. A skutečně, zamaskovaný prototyp na obrázcích vypadá atletičtěji, než jeho předchůdce.

Plán Opelu na další čtyři roky: Tři nová SUV a nová Insignia

Plán Opelu na další čtyři roky: Tři nová SUV a nová Insignia

Díky použití moderních lehkých materiálů mohli inženýři ušetřit úctyhodných 175 kilogramů. Výrobce tedy pokračuje ve snižování hmotnosti svých modelů, podobně jako to prospělo nové Astře. Výrobce slibuje více prostoru v interiéru a větší důraz na komfort posádky. Druhá generace chce přinést také nejmodernější techniku za přijatelnou cenu.

První Insignia je autem roku 2009, představena byla o rok dříve na autosalonu v Paříži. V Evropě bylo dosud prodáno více než 900.000 exemplářů tohoto modelu střední třídy. Stejně jako Vauxhall dostane druhá generace název Grand Sport. Na kontinentálních trzích zatím toto jméno není potvrzeno. Premiéru si vůz odbude na březnovém autosalonu v Ženevě.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 43 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků