Nová Insignia podstupuje poslední testy. Představí se už v Ženevě

Vlajková loď Opelu na britských silnicích podstupuje poslední testy a její premiéra se nezadržitelně blíží. Poprvé se představí už na autosalonu v Ženevě.

Druhá generace má stát na kompletně nové platformě, rozvor se ve srovnání s předchůdcem prodlouží o 9 centimetrů. Převisy se naopak zkrátí, takže nový vůz bude jen o 5,5 centimetru delší. Dočkáme se i širší a nižší siluety, zatím by se nicméně mělo jednat výhradně o liftback.

Design se bude podobat konceptu Monza. Vize kupé s racčími křídly byla představena v roce 2013. A skutečně, zamaskovaný prototyp na obrázcích vypadá atletičtěji, než jeho předchůdce.

Plán Opelu na další čtyři roky: Tři nová SUV a nová Insignia

Plán Opelu na další čtyři roky: Tři nová SUV a nová Insignia

Díky použití moderních lehkých materiálů mohli inženýři ušetřit úctyhodných 175 kilogramů. Výrobce tedy pokračuje ve snižování hmotnosti svých modelů, podobně jako to prospělo nové Astře. Výrobce slibuje více prostoru v interiéru a větší důraz na komfort posádky. Druhá generace chce přinést také nejmodernější techniku za přijatelnou cenu.

První Insignia je autem roku 2009, představena byla o rok dříve na autosalonu v Paříži. V Evropě bylo dosud prodáno více než 900.000 exemplářů tohoto modelu střední třídy. Stejně jako Vauxhall dostane druhá generace název Grand Sport. Na kontinentálních trzích zatím toto jméno není potvrzeno. Premiéru si vůz odbude na březnovém autosalonu v Ženevě.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků