Nová Insignia podstupuje poslední testy. Představí se už v Ženevě

Vlajková loď Opelu na britských silnicích podstupuje poslední testy a její premiéra se nezadržitelně blíží. Poprvé se představí už na autosalonu v Ženevě.

Druhá generace má stát na kompletně nové platformě, rozvor se ve srovnání s předchůdcem prodlouží o 9 centimetrů. Převisy se naopak zkrátí, takže nový vůz bude jen o 5,5 centimetru delší. Dočkáme se i širší a nižší siluety, zatím by se nicméně mělo jednat výhradně o liftback.

Design se bude podobat konceptu Monza. Vize kupé s racčími křídly byla představena v roce 2013. A skutečně, zamaskovaný prototyp na obrázcích vypadá atletičtěji, než jeho předchůdce.

Plán Opelu na další čtyři roky: Tři nová SUV a nová Insignia

Plán Opelu na další čtyři roky: Tři nová SUV a nová Insignia

Díky použití moderních lehkých materiálů mohli inženýři ušetřit úctyhodných 175 kilogramů. Výrobce tedy pokračuje ve snižování hmotnosti svých modelů, podobně jako to prospělo nové Astře. Výrobce slibuje více prostoru v interiéru a větší důraz na komfort posádky. Druhá generace chce přinést také nejmodernější techniku za přijatelnou cenu.

První Insignia je autem roku 2009, představena byla o rok dříve na autosalonu v Paříži. V Evropě bylo dosud prodáno více než 900.000 exemplářů tohoto modelu střední třídy. Stejně jako Vauxhall dostane druhá generace název Grand Sport. Na kontinentálních trzích zatím toto jméno není potvrzeno. Premiéru si vůz odbude na březnovém autosalonu v Ženevě.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 11 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků