Nová Impreza WRX

Dnešní druhý díl o Subaru Impreza je věnován modelu WRX. Vůz Subaru Impreza WRX - jehož základem je úspěšný soutěžní vůz, by měl v budoucnosti hrát silnější roli také na českém trhu. Subaru nabízí silný WRX v obou verzích karoserie...
Nová Impreza WRX
Dnešní druhý díl o Subaru Impreza je věnován modelu WRX. Vůz Subaru Impreza WRX - jehož základem je úspěšný soutěžní vůz, by měl v budoucnosti hrát silnější roli také na českém trhu. Subaru nabízí silný WRX v obou verzích karoserie: s klasickou stupňovitou zádí vozidla a ve verzi sportovního kombi. Obě verze také navenek ukazují své ambice: široký lapač vzduchu na kapotě zajišt'uje přívod vzduchu k mezichladiči, čelní spoiler se zabudovanými mlhovkami, postranní prahové spoilery, a disky kol z lehkých slitin 7 JJ x 17 s pneumatikami Bridgestone Potenza o rozměrech 215/45 R 17 nekompromisně podtrhují sportovní vzhled. Stálý pohon na všechna kola rozděluje sílu motoru variabilně na.všechna čtyři kola pomocí centrálního diferenciálu se samočinně blokující kapalinovou spojkou, diferenciálem přední a zadní nápravy. Zpomalení obstarají, čtyři vzduchem vnitřně chlazené, kotoučové brzdy, které jsou kombinované s elektronicky řízeným 4-kanálovým systémem ABS.

Podvozek s nezávislým zavěšením čtyř kol je podle výkonu motoru dimenzován jako sportovně-tuhý.

K sériovému vybavení patří sportovní provedení předních sedadel, kožený sportovní volant "Momo", nastavitelný na výšku, hlavice řídicí páky a páka ruční brzdy potažené kůží, řízení s posilovačem, poloautomatická klimatizace, hliníkové pedály, plastové boční prahy, 17-palcové disky z lehkých slitin, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, všechna čtyři okna s elektrickým ovládáním, samosvorný diferenciál, výfuk s dvojitou koncovkou. Pětidveřový sportovní vůz Impreza kombi WRX má elektricky ovládané zvedací střešní skleněné okno, střešní lišty, asymetricky rozdělená sklápěcí opěradla zadních sedadel, stěrače a ostřikovače zadního skla a střešní spoiler.

Subaru uvádí nový vůz Impreza na český trh v prosinci letošního roku. Ing. Petr Neuman, ředitel společnosti SUBARU Česká republika, od nové verze kompaktního úspěšného modelu očekává hodně:

„Nový vůz Impreza je pro nás obrovskou výzvou. Čím častěji s ním jedete a díváte se na něj, tím víc si Vás získává. Ve voze Impreza WRX máme pravý soutěžní vůz. V Anglii se z něj stal kultovní automobil, v České republice se s ním však obchoduje hluboko pod jeho hodnotou. To se s novým vozem Impreza změní.“

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků