Nová Impreza dorazí už příští rok

Podle posledních informací by měla nová generace Subaru Impreza dorazit už přiští rok na jarní autosalon do Ženevy. Vycházet bude z představeného konceptu B5, který se poprvé ukázal světu minulý rok v říjnu na Tokyjské Motorshow a kde sklidil velký obdiv. Tvář Imprezy se tak pravděpodobně radikálně změní, i když plnou dávku exotičnosti si od B5 určitě nevezme, velké experimentování se někdy nevyplácí. Dočkat bychom se nakonec měli až tří karosářských verzí, ke klasickému sedanu a kombi by se měl přidat pětidveřový hatchback. Pohon všech kol zůstane stejně jako klasická koncepce boxer motorů zachována.

Poprvé se pod kapotou Imprezy objeví hybridní pohon, ktorý bude kombinovat elektromotor a osvědčený dvoulitrový nebo dvouapůllitrový turbomotor. Elektromotor bude mít za úlohu jak snižovat spotřebu, tak pomáhat benzínovému agregátu „posbírat“ se v nízkých otáčkách a eliminovat tak turboefekt.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Koncept Subaru B5

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků