Nová i20 ztrácí na hodnotě méně, než konkurenti

Za tři roky bude mít nový Hyundai i20 vyšší zůstatkovou hodnotu, než jeho konkurenti. K těmto závěrům dospěly renomované instituce hned v pěti zemích Evropy. Nová generace i20 je navíc o 7 % lepší než její předchůdce.
Nová i20 ztrácí na hodnotě méně, než konkurenti

Výsledky nezávislých studií provedených v pěti evropských zemích renomovanými společnostmi Eurotax (Rakousko a Španělsko), L’Argus (Francie), Quattroruote (Itálie) a DAT (Německo) předpokládají, že nová Hyundai i20 si zachová vyšší zůstatkovou hodnotu než ostatní vozy z daného segmentu. „Odborníci ocenili kvalitu nové generace i20 tím, že jí předpovídají velmi dobrou zůstatkovou hodnotu,“ komentoval výsledek průzkumů Adrian Porter, ředitel Hyundai Motor Europe pro Fleet a Remarketing. „Myslím, že prostornost, design a celkové náklady spojené s vlastnictvím jsou pro soukromé i firemní zákazníky velmi přesvědčivé. Navíc naše pětiletá neomezená záruka dělá z nové i20 opravdu skvělou nabídku.“

Dobrou investicí se nová i20 jeví například v Rakousku, kde dosáhla vyšších hodnot než její přímí konkurenti. Podle Eurotaxu si benzínová verze s motorem 1,25 litru po třech letech a 45 000 ujetých kilometrech udrží 49 % své hodnoty. Další vozy ze segmentu dosáhly nižších hodnot – Renault Clio (43 %), Peugeot 208 (41 %), Citroën C3 (40 %) i Opel Corsa (39 %).

Podobně ji hodnotí Eurotax také ve Španělsku – za i20 s 45 % zůstatkové hodnoty zůstaly modely Ford Fiesta (43 %), Seat Ibiza (40 %) a Opel Corsa (36 %). V Itálii, kde průzkum uskutečnil přední automobilový časopis Quattroruote, předstihla nová i20 své konkurenty se 40 % zůstatkové hodnoty. Za sebou nechala třeba Volkswagen Polo (39 %), Peugeot 208 (37 %), Toyotu Yaris (35 %) a Citroën C3 (32 %).

Silné postavení modelu Hyundai i20 potvrzují údaje z Francie, kde experti z časopisu L’Argus očekávají zůstatkovou hodnotu vozu na úrovni 46 %. Lepšího výsledku v B-segmentu dosáhl jen domácí Renault Clio (47 %). V Německu si korejská novinka podle společnosti DAT podrží 49 % své hodnoty, což je více, než odborníci očekávají u Opelu Corsa (47 %), Fordu Fiesta (45 %) a Fiatu Punto (43 %).

Kombinovat různé značky pneumatik se nevyplácí. Test ukázal, proč to nedělat

Kombinovat různé značky pneumatik se nevyplácí. Test ukázal, proč to nedělat

Pokud chcete vědět, proč není dobrý nápad kombinovat na autě špičkové pneumatiky s těmi nejlevnějším a kvalitativně podprůměrnými, následující test by vám mohl otevřít oči.

dnes | Miro Mihálik | 7 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

včera | Vladimír Kadera | 57 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků