Nová Honda S2000 je v plánu. Problémem je ale chybějící platforma

7 komentářů

Antiautomat
8. prosince • 19:30

Tu chyba nieco ine a ovela dolezitejsie. Motor.

Perkins
8. prosince • 6:10

Se vším souhlas.Moje povzdechy míří samozřejmě co do EU trhu a samotných automobilů.Globálně si ve Honda velice dobře.Jen zaspali nas trh jeden z nejnarocnejsich a ted se tezko dohani ztrata.

Josef
7. prosince • 21:06

Honda neznamená jen automobily. Jedná se o značku, která má vysokou hodnotu. Stačí se podívat, co Honda všechno, a jak kvalitně, vyrábí a zejména, co vyvíjí. Své zákazníky si Honda vždycky najde, ať se jedná o auta, motocykly, skútry, lodě nebo letadla. Navíc je na světě spousta lidí, kteří nepohrdnou třeba honďáckou sekačkou na trávu nebo elektrocentrálou. Honda se neztratí ani ve vývoji technologií, v robotizovaných systémech nebo v oblasti vývoje "umělé inteligence". V motoristickém sportu také není Honda neznámým pojmem. Strategickým cílem Hondy není být největší automobilkou na světě, ale má své jiné vize, které se jí daří celkem úspěšně naplňovat. Prvenství Hondě snad stále patří v podobě největšího světového výrobce motorů (podle celkového počtu vyrobených motorů). Navíc Honda stojí nohama pevně na zemi a lze ocenit, že se jí daří udržet samostatnost a že zatím neskončila jako řada jiných značek jako součást nadnárodního koncernu, nebo dokonce v majetku čínského či indického vlastníka. Sympatické je, že si jde Honda svojí cestou, i když tím riskuje některé neúspěchy (třeba v Evropě model Legend, nebo Accord, se kterým se naopak daří či dařilo v USA a v Asii). Mám vážné obavy, že se Hondě nepodaří výrazně zabodovat v Evropě ani s modelem S2000 (tedy v Česku určitě ne).

Perkins
7. prosince • 10:52

Honda udělala v minulosti neuvěřitelně špatná rozhodnutí a nyní se projevují následky.Bohužel, nejsem si jist kdo by do toho šel. Vždy jsem si kupoval tyto auta ne jen kvůli spolehlivosti, ale také díky jakési autonomii a soběstačnosti. Bohužel, v současné době mi není schopna nic nabídnout. Nějaký čas strávím u konkurence a uvidíme, co se bude dít. Dnešní doba jednoduše taková je a bez kooperací automobilek je to jaksi náročné. Nechám se překvapit.B-]

Jiří Hlisnikovský
7. prosince • 13:57

Honda je automobilka, která nebyla nikdy ve ztrátě a u níž počet prodaných aut prakticky stále rostl. A vyrovnala se problémy (když byla Fukushima) nebo povodněmi v Asii, které ji zničily fabriky. '
V tomto kontextu neudělala špatné rozhodnutí, ale v dané situace zvládla velmi dobře.

eurosenochrup
7. prosince • 11:11

Honda prdi na Evropu, hlavni trhy jsou Asie a Ameriky. Evropa je preregulovana, evropsti zakaznici chtej porad novy vychytavky s kterejma pak akorat jezdej do servisu, Honda ceka opodal a implemetnuje az osvedceny technologie. Honda drive byla hlavne o motorech, crx, integra, S2000, bohuzej Evropa sla cestou malych turbo motoru co prd vydrzej ale prej malo zerou a cilila tak i reklamu a Evropskej zakaznik kupoval a kupoval, navic pulka aut v Evrope jezdi na mazut a to je dalsi co Honda nejak nechtela. Bohuzel Honda se pridala a vyrabi pidimotory s turbem, opet roky po Evrope :-) V Americe je Honda a Acura flotila daleko vetsi.

Jiří Hlisnikovský
7. prosince • 13:54

Doporučujeme

Články odjinud