Pro Hondu je Evropa nezajimava, obrovsky cla, evropani chtej plecky plny svetylek a kontrolek, zameruje se na asii a ameriku.
Zajimavé, že asi končí 1.2 a bude jenom jeden motor 1.3 což je asi nákladově rozumný krok.Honda nikdy neměla problém udělat kvalitní auto. Honda má alespoň v Evropě problém, že EU automobilový trh se za posledních 10 let hoódně změnil a japonci to nevidí, nebo nechtějí vidět, natož pak reagovat na konkurenci. Pak zaostávají cenově, technicky (roky chybějící malý diesel, odpověď na turbobenzíny) nebo šíří a individualizací nabídky. Korejci to pochopili, kdo chce s vlky býtí musí s nimi výti...Pokud to bude kolem či do 300t aspoň s klimou, koženým volantem, litými koly a 5 let zárukou, tak bych bral klidně Hondu místo Fabie..
Pochybuju, že cena zůstane na úrovni nynější verze. S uvedenými prvky stojí současný Jazz 1.4, 73 kW ve verzi Comfort Plus v akci 349.900,- Kč.
Taky pochybuji, že cenově to bude lákavá koupě. Zatím vždy Honda vše spolehlivě zabila cenou, aby to časem doháněla různými akcemi už s křížkem po funuse. Kdyby ale vzali cenovou politiku konečně trochu agresivně. Tak s cenou kolem 300-320 za slušně vybavené auto bych neváhal. Už současný Jazz byl svého času výborně vymyšlené auto do města a Fabie se oproti chytré prostorové koncepci v přímém srovnání nechytala. Bohužel cenová politka nedala přiližitost to lidem zjistit.. ;-)
Pokud do toho Honda s Jazzem trochu nešlápne, tak bude bohužel v Evropě prodávat akorát sekačky a motorky což by byla škoda.Co zbývá v nabídce Hondy : Civic- což není žádný prodejní hit. Accord končí bez náhrady, nepovedené CR-V (pernamentní pohon na dvě kola i se zaplacenou čtyřkolkou viz. youtube.com), Jazz je jediná šance...
Nuz, mam za to ze civic doplaca v prvom rade na zbabrany dizajn, co sa da povedat aj o accorde /porovnaj s Mazdou6/. No a vidis aky je ten svet pestry- pokial by sa nedajboze nieco mojmu jednoduchemu pekacu /ktory spolahlivo sluzi na zlost odlisnym predstavam, ktore sa nam snazi nanutit symbioticky tandem brusel-vyrobca/ stalo, tak prave to udajne nepodarene CR-V v jednoduchej dvojkolke by bol urcite horucim kandidatom v prvej trojke vyberu. Ci uz ve benzine alebo jednasestke nafte. Lacnejsou alternativou by bol pokojne aj duster /a znovu v dvojkolke/. Svoje si pracant odmaka, staci sa spravat k tomu slusne a bude sluzit cele veky. Nik ho nebude zavidiet a suseda s jeho hyperzlozitym hyperdokonalym ekozazrakom do servisu alebo na vrakac ako neopravitelne po zaruke odtiahnem gratis. Jednoduchost vitazi, co plati v dnesnej dobe oj.bavania zakaznikov do posledneho gramu coraz viac.
Dle praktik Hondy poslednich let to jsou schopni právě cenou zabit...
Vypada to hezky, ale jestli to nebude levnejsi nez Fabia Combi, tak to nema s tim zavazadelnikem sanci!
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.