Nová Honda Jazz slibuje víc komfortu, základní recept se nemění

8 komentářů

Tojota
27. února • 9:59

Pro Hondu je Evropa nezajimava, obrovsky cla, evropani chtej plecky plny svetylek a kontrolek, zameruje se na asii a ameriku.

Kubis
25. února • 12:21

Zajimavé, že asi končí 1.2 a bude jenom jeden motor 1.3 což je asi nákladově rozumný krok.Honda nikdy neměla problém udělat kvalitní auto. Honda má alespoň v Evropě problém, že EU automobilový trh se za posledních 10 let hoódně změnil a japonci to nevidí, nebo nechtějí vidět, natož pak reagovat na konkurenci. Pak zaostávají cenově, technicky (roky chybějící malý diesel, odpověď na turbobenzíny) nebo šíří a individualizací nabídky. Korejci to pochopili, kdo chce s vlky býtí musí s nimi výti...Pokud to bude kolem či do 300t aspoň s klimou, koženým volantem, litými koly a 5 let zárukou, tak bych bral klidně Hondu místo Fabie..

Hife
25. února • 14:31

Pochybuju, že cena zůstane na úrovni nynější verze. S uvedenými prvky stojí současný Jazz 1.4, 73 kW ve verzi Comfort Plus v akci 349.900,- Kč.

Kubis
25. února • 16:02

Taky pochybuji, že cenově to bude lákavá koupě. Zatím vždy Honda vše spolehlivě zabila cenou, aby to časem doháněla různými akcemi už s křížkem po funuse. Kdyby ale vzali cenovou politiku konečně trochu agresivně. Tak s cenou kolem 300-320 za slušně vybavené auto bych neváhal. Už současný Jazz byl svého času výborně vymyšlené auto do města a Fabie se oproti chytré prostorové koncepci v přímém srovnání nechytala. Bohužel cenová politka nedala přiližitost to lidem zjistit.. ;-)

Kubis
25. února • 16:11

Pokud do toho Honda s Jazzem trochu nešlápne, tak bude bohužel v Evropě prodávat akorát sekačky a motorky což by byla škoda.Co zbývá v nabídce Hondy : Civic- což není žádný prodejní hit. Accord končí bez náhrady, nepovedené CR-V (pernamentní pohon na dvě kola i se zaplacenou čtyřkolkou viz. youtube.com), Jazz je jediná šance...

Antiautomat
26. února • 18:59

Nuz, mam za to ze civic doplaca v prvom rade na zbabrany dizajn, co sa da povedat aj o accorde /porovnaj s Mazdou6/. No a vidis aky je ten svet pestry- pokial by sa nedajboze nieco mojmu jednoduchemu pekacu /ktory spolahlivo sluzi na zlost odlisnym predstavam, ktore sa nam snazi nanutit symbioticky tandem brusel-vyrobca/ stalo, tak prave to udajne nepodarene CR-V v jednoduchej dvojkolke by bol urcite horucim kandidatom v prvej trojke vyberu. Ci uz ve benzine alebo jednasestke nafte.
Lacnejsou alternativou by bol pokojne aj duster /a znovu v dvojkolke/. Svoje si pracant odmaka, staci sa spravat k tomu slusne a bude sluzit cele veky. Nik ho nebude zavidiet a suseda s jeho hyperzlozitym hyperdokonalym ekozazrakom do servisu alebo na vrakac ako neopravitelne po zaruke odtiahnem gratis. Jednoduchost vitazi, co plati v dnesnej dobe oj.bavania zakaznikov do posledneho gramu coraz viac.

Perkins
25. února • 11:11

Dle praktik Hondy poslednich let to jsou schopni právě cenou zabit...

Pepa
25. února • 9:53

Vypada to hezky, ale jestli to nebude levnejsi nez Fabia Combi, tak to nema s tim zavazadelnikem sanci!

Doporučujeme

Články odjinud