Nová Honda Jazz slibuje víc komfortu, základní recept se nemění

Honda přiveze do Ženevy nový model Jazz v evropském provedení, který se opět postaví na hranici mezi klasický hatchback segmentu B a malé MPV. Novinka vyjíždí na globální platformě Honda pro malé vozy, kterou má třeba i crossover Honda HR-V. Technika se zásadním způsobem nemění, ale Jazz přichází s novým palubním systémem s dotykovým ovládáním.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Evropský Jazz se od toho japonského liší jen nepatrně. Vůz je postaven na stejné platformě jako crossover HR-V a pohání ho motor 1.3 i-VTEC o výkonu 102 koní

Uvnitř nabídne nový Jazz více místa i díky o 30 mm delšímu rozvoru a samozřejmě jsou tu opět variabilní zadní sedačky Honda Magic Seats. Zavazadlový prostor má v základním uspořádání objem 354 litrů, po sklopení zadních sedadel dělených v poměru 60/40 až 884 litrů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Interiér nového Jazzu má být prostornější a komfortnější

Honda slibuje prvotřídní kultivovanost jízdy a komfort. Nový je také podvozek a řízení s elektrickým posilovačem. O pohon se má starat atmosférická třináctistovka i-VTEC o výkonu 75 kW (102 koní) v 6000 ot./min. Místo šestistupňové manuální převodovky si budete moci objednat CVT.

Sériová Honda Civic Type-R se konečně blíží, bude v Ženevě

Sériová Honda Civic Type-R se konečně blíží, bude v Ženevě

Honda Jazz bude v základu vybavena systémem nouzového brzdění, když řidič nereaguje na překážku. Na palubě ale mohou být i další bezpečnostní systémy jako třeba rozpoznávání dopravního značení či upozornění na opuštění jízdního pruhu. Více se ale dozvíte v přiložené tiskové zprávě:

Zobrazit tiskovou zprávu
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

včera | Milan Lažanský | 11 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků