Nová Honda Jazz slibuje víc komfortu, základní recept se nemění

Honda přiveze do Ženevy nový model Jazz v evropském provedení, který se opět postaví na hranici mezi klasický hatchback segmentu B a malé MPV. Novinka vyjíždí na globální platformě Honda pro malé vozy, kterou má třeba i crossover Honda HR-V. Technika se zásadním způsobem nemění, ale Jazz přichází s novým palubním systémem s dotykovým ovládáním.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Evropský Jazz se od toho japonského liší jen nepatrně. Vůz je postaven na stejné platformě jako crossover HR-V a pohání ho motor 1.3 i-VTEC o výkonu 102 koní

Uvnitř nabídne nový Jazz více místa i díky o 30 mm delšímu rozvoru a samozřejmě jsou tu opět variabilní zadní sedačky Honda Magic Seats. Zavazadlový prostor má v základním uspořádání objem 354 litrů, po sklopení zadních sedadel dělených v poměru 60/40 až 884 litrů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Interiér nového Jazzu má být prostornější a komfortnější

Honda slibuje prvotřídní kultivovanost jízdy a komfort. Nový je také podvozek a řízení s elektrickým posilovačem. O pohon se má starat atmosférická třináctistovka i-VTEC o výkonu 75 kW (102 koní) v 6000 ot./min. Místo šestistupňové manuální převodovky si budete moci objednat CVT.

Sériová Honda Civic Type-R se konečně blíží, bude v Ženevě

Sériová Honda Civic Type-R se konečně blíží, bude v Ženevě

Honda Jazz bude v základu vybavena systémem nouzového brzdění, když řidič nereaguje na překážku. Na palubě ale mohou být i další bezpečnostní systémy jako třeba rozpoznávání dopravního značení či upozornění na opuštění jízdního pruhu. Více se ale dozvíte v přiložené tiskové zprávě:

Zobrazit tiskovou zprávu
Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

24.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 74 příspěvků
Minitest Volkswagen up! GTI (85 kW): Meziměstská střela i obětní beránek

Volkswagen up! GTI

Utratit více než 400.000 Kč za městské auto se spalovacím motorem může kdekomu připadat jako holý nesmysl. Všechno ale začne dávat smysl, když vezmete v úvahu tři magická písmena na jeho zádi a pořádně se projedete.

21.  5.  2020 | Jan Mička | 13 příspěvků
TEST Audi S8 TFSI quattro (420 kW): Lepší sportovní limuzína tu ještě nebyla!

Audi S8 TFSI quattro 420 kW

Specifikace testovacích automobilů se často vejdou na jeden papír velikosti A4. K testovanému Audi S8 bylo takových papírů 26.

19.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 76 příspěvků