Nová Honda Jazz slibuje víc komfortu, základní recept se nemění

Honda přiveze do Ženevy nový model Jazz v evropském provedení, který se opět postaví na hranici mezi klasický hatchback segmentu B a malé MPV. Novinka vyjíždí na globální platformě Honda pro malé vozy, kterou má třeba i crossover Honda HR-V. Technika se zásadním způsobem nemění, ale Jazz přichází s novým palubním systémem s dotykovým ovládáním.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Evropský Jazz se od toho japonského liší jen nepatrně. Vůz je postaven na stejné platformě jako crossover HR-V a pohání ho motor 1.3 i-VTEC o výkonu 102 koní

Uvnitř nabídne nový Jazz více místa i díky o 30 mm delšímu rozvoru a samozřejmě jsou tu opět variabilní zadní sedačky Honda Magic Seats. Zavazadlový prostor má v základním uspořádání objem 354 litrů, po sklopení zadních sedadel dělených v poměru 60/40 až 884 litrů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Interiér nového Jazzu má být prostornější a komfortnější

Honda slibuje prvotřídní kultivovanost jízdy a komfort. Nový je také podvozek a řízení s elektrickým posilovačem. O pohon se má starat atmosférická třináctistovka i-VTEC o výkonu 75 kW (102 koní) v 6000 ot./min. Místo šestistupňové manuální převodovky si budete moci objednat CVT.

Sériová Honda Civic Type-R se konečně blíží, bude v Ženevě

Sériová Honda Civic Type-R se konečně blíží, bude v Ženevě

Honda Jazz bude v základu vybavena systémem nouzového brzdění, když řidič nereaguje na překážku. Na palubě ale mohou být i další bezpečnostní systémy jako třeba rozpoznávání dopravního značení či upozornění na opuštění jízdního pruhu. Více se ale dozvíte v přiložené tiskové zprávě:

Zobrazit tiskovou zprávu
TEST Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG: Můj brácha má prima bráchu

Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG

S kompakty na platformě MQB Evo se v posledních měsících roztrhl pytel. Dnes si řekneme více o novém Seatu Leon, který dorazil do testu v podobné konfiguraci jako nedávno Volkswagen Golf. Mohou se oba sourozenci v zásadních věcech vůbec lišit?

12.  7.  2020 | Jan Mička | 31 příspěvků
TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

10.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 87 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků