Nová Honda Jazz slibuje víc komfortu, základní recept se nemění

Nová Honda Jazz slibuje víc komfortu, základní recept se nemění

Honda přiveze do Ženevy nový model Jazz v evropském provedení, který se opět postaví na hranici mezi klasický hatchback segmentu B a malé MPV. Novinka vyjíždí na globální platformě Honda pro malé vozy, kterou má třeba i crossover Honda HR-V. Technika se zásadním způsobem nemění, ale Jazz přichází s novým palubním systémem s dotykovým ovládáním.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Evropský Jazz se od toho japonského liší jen nepatrně. Vůz je postaven na stejné platformě jako crossover HR-V a pohání ho motor 1.3 i-VTEC o výkonu 102 koní

Uvnitř nabídne nový Jazz více místa i díky o 30 mm delšímu rozvoru a samozřejmě jsou tu opět variabilní zadní sedačky Honda Magic Seats. Zavazadlový prostor má v základním uspořádání objem 354 litrů, po sklopení zadních sedadel dělených v poměru 60/40 až 884 litrů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Interiér nového Jazzu má být prostornější a komfortnější

Honda slibuje prvotřídní kultivovanost jízdy a komfort. Nový je také podvozek a řízení s elektrickým posilovačem. O pohon se má starat atmosférická třináctistovka i-VTEC o výkonu 75 kW (102 koní) v 6000 ot./min. Místo šestistupňové manuální převodovky si budete moci objednat CVT.

Premiéry | Autosalony | Hatchbacky | Honda

Sériová Honda Civic Type-R se konečně blíží, bude v Ženevě

Honda Jazz bude v základu vybavena systémem nouzového brzdění, když řidič nereaguje na překážku. Na palubě ale mohou být i další bezpečnostní systémy jako třeba rozpoznávání dopravního značení či upozornění na opuštění jízdního pruhu. Více se ale dozvíte v přiložené tiskové zprávě:

Zobrazit tiskovou zprávu
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

včera | Michal Žďárský | 9 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků