Nová Honda Jazz má české ceny. Začíná na půl milionu korun, výbavu má slušnou

47 komentářů

Marex
6. března • 16:53

Očividně Honda má nějaké prodeje svého Jazz v ČR u zádele, protože jinak by ty, už tak nízké prodeje a cenu začala řešit, ale jak vidno, jde pouze o to, aby tady měla zastoupené, své co nejširší evropské portfolio. Kdo si tohle z evropských automobilek může dovolit, protože u nich by už Jazz byl dávno u ledu ;-)

Jan
6. března • 6:51

Na nase pomery se to zda drahe ale pro zapadni zeme to bude stale dostupne ekologicke mestske vozitko.
Nicmene se podivejte kolik stoji ted Jazz s touto vybavou v automatu a jste na 450tisicich tak to zdrazeni neni az takove.
Vsechny automobilky ted hodne zdrazuji a tak mi to prijde vzledem ke konkurenci primerene. Jen v CR ba to spousta beznych lidi nema. Jeste ti neznamena ze je neco drahe.

Zdeněk
5. března • 11:55

Proč se nepodiváte na světové tabulky spolehlivosti aut? Jazz se pravidelně umisťuje na prvních místech. Mám jednoho 15let a žádná porucha. Proto stojí tolik, proto že se pyšní titulem jednoho z nejspolehlivějších vozů planety. Tak a teď pojďte do mně.

Josef
5. března • 17:13

Je to na každém a na prioritách, které každý zvolí při nákupu nového auta. Pokud by Jazz byl něco výjiměčného, dalo by se snad uvažovat i v případě vyšší ceny. Tak tomu bývalo před lety třeba při volbě Accordu. Přestože vyčníval po všech stranách z průměru, přesto byly prodeje v Evropě nízké, a proto to Honda s Accordem v Evropě zabalila. Ale Jazz? Nevím, co by na něm bylo tak výjimečného, aby člověk zaplatil takovou vyšší cenu. Někdo to ale může vidět jinak, a proto s radostí zaplatí požadovanou částku a šťastně si bude užívat "džezíka". Proč ne, hlavně že bude spokojen.
Když se vrátím k udávané spolehlivosti, existuje i jiný přístup. Člověk si položí na stůl půlmilonovou (nebo i větší) hromádku peněz a může přemýšlet o "spolehlivém" Jazzu a na druhou stranu může zvážit "nespolehlivou" Dacii, třeba Dokkera za 300-350 tisíc s tím, že si 150-200 dá bokem na zvláštní výdaje kvůli "nespolehlivosti". Myslím si, že pokud v konečném důsledku za řadu let provozování Dacie neušetří, tak tedy rozhodně neprodělá a jediný rozdíl bude v tom, že v případě Jazzu si po letech může říci, že jezdil s Hondou...
Pravidelné roční servisní prohlídky vyjdou u obou vozů nastejno a v případě havarijního pojištění se s Daciií též ušetří.
Nebudu se zmiňovat o užitkové hodnotě, protože to má každý jinak, někomu stači malé auto a jiný potřebuje "almaru".
Shrnuto - všechno na světě je relativní. Jen jedno je už jisté - Jazzů se v Česku bude prodávat jen pár kousků ročně, tak jako tomu bylo i dříve, bez ohledu, že v případě nového modelu půjde "jen" o hybrid.
Jak jsem se už zmínil, je to o prioritách, které má každý jiný. Pro člověka, pro kterého je jedinou prioritou volby Honda Jazz, pro toho je potom jednoduché rozhodování...:-)

Marek
10. července • 12:44

To je dobře, že se jich neprodává moc. Manželka jezdí nyní 2.rokem Comfortem modrá metalíza, spotřeba 5.2 včetně zimy, hodně dálnice, jede to 190 a dovnitř vzadu postavím dvě bečky kvasu. Na silnici to není šedá myška, dynamika v pohodě a výbava full. Nyní uvažuji o novém hybridu, na silnici jich bude možná ještě méně, tak se manželka bude cítit jako ve Ferrari .

PIV
8. března • 20:08

V podstatě souhlas, jen bych doplnil lepší alternativu. Koupit levnější za těch cca 300 tis., cca po 5 letech jej prodat za cca (+/-) 150 tis. a + ušetřenou část (150 - 200 tis.) koupit nové za těch cca 300 - 350 tis. V podstatě další roky neřeším poruchy a opravy a navíc mnohdy mám modernější a lépe vybavený vůz než ten první.

Honza
6. března • 23:56

Dokker je o nejakych 36cm delsi nez Jazz (2016), to neni male auto do města. Prave to je na nem vyjimecne, ze pri delce 399cm nabizi tolik prostoru a pouzitelny kufr.

bzzz
5. března • 18:41

Pokud jezdis kazdy den, tak pocit z jizdy Dokker vs Jazz... Devizou Jazzu tusim byvalo dost mista i pro vysokeho ridice. V neposledni rade pokud horko tezko das dohromady 300 tisic nebo je ti vicemene jedno, jestli utratis pul nebo 3/4 mice...

Josef
5. března • 17:16

Ještě přidávám odkaz na zajímavý článek o hybridní technice Hondy Jazz:
https://www.auto.cz/hybridni-pohon-nove-hondy... ...
Jen poznamenám, že jde o stejný princip a řešení, jaké má hybridní Honda CRV, akorát v ní je všechno větší - motor, výkon, rozměry....

Honza
5. března • 7:58

Ted jsem koupil jeteho Jazze manzelce, aktualni generaci 1.3 Comfort. Jel jsem pro nej pres pul Nemecka, i tam je to rarita natoz v CR, koupeno jak jinak od duchodkyne. Vnitrni prostor neskutecny, kufr 354L, motor s neprimym vstrikem bez turba, dobry manual a rucni brzda... taky se tim rad svezu :-D
A nova generace? Jen automat, motor 1,5 s primym vstrikem (?), k tomu elektromotor a baterky (spolehlivost a naklady po x letech), brzda elektronicka, jako bonus mensi kufr (jen 298L) a vyrazne vyssi cena :-/Ten vtip s duchodci s 5000€ byl dobry, tech bude naproste minimum a nebudou jezdit v Jazzu.

DanyBoy
4. března • 22:32

Kazdopadne budu soudit az se v tom svezu. Honda auta umi a ty ceny? Jasne, je to automat, pojede odspoda=hybrid, spotreba bude bezkonkurencni, bezpecnostnich systemu plno, 10airbagu, toto holt neni konkurent Dacie a jim podobnym trakarum. Sve kupce si ale opravnene najde a tuctovka na ceskych silnicich to rozhodne nebude, to je asi kazdemu jasne.

Mikreténový sráček
6. května • 21:06

Honda hybrid nie je automat

Josef
4. března • 17:07

"Zajímavá" cena... Jazz se v Česku nikdy moc neprodával, teď to vypadá, že se jich prodá ještě méně. Zmizel z Evropy Legend, potom Accord a teď to vypadá, že zmizí i Jazz. Jsem potom zvědav, jestli jako poslední na trhu v Česku zůstane Civic nebo CRV. Ale možná zůstanou i tři modely včetně HRV. Výběr byl u Hondy vždy jednoduchý, brzy bude ještě jednodušší...

Joe Doe
4. března • 17:18

Niekedy neviem, ci v Honde Europe hulia extra dobry alebo extra zly matros. Ale asi by mali zacat brat nieco intravenozne. Mozno by ich to prebudilo.Nejde ani tak o cenovku - ono dnes sa da japonske auto vybrat len od Mazdy alebo Toyoty.
(Ja viem, Suzuki, ale to je kategoria sama o sebe).

Dracula
4. března • 20:40

Japonci nenabídnou nic krom Civic 1.5t, Quashquai a Camry.Vše ostatní má vždy nějaké silné nedostatky a je to velká škoda. Vypadá to, že se japoncům do Evropy vůbec nechce. Zřejmě vyčkávají na éru elektromobilů.

.
5. března • 7:56

S Civicem a Kaškajem souhlas, ta Camry je dost špatný příklad, ta se prodává vyloženě zoufale.

Joe Doe
4. března • 22:05

Skus niekedy otvorit katalog, navstivit showroom, vyliezt z detskej izby...Quashqai je maskovany francuz, jedno z najmenej spolahlivych aut na trhu. Camry je na trhu pol roka.

Dracula
4. března • 22:33

A co, že je na trhu půl roku?

msquak
4. března • 15:58

cr-v hybrid předokola se prodává od 652 ...

R
4. března • 16:51

A Civic od 450, B-]

Twan
4. března • 13:43

Hm, ta už asi nebude mít úchyty na rám z továrny :(

mpolan
4. března • 13:24

Auto už v základu našlápnuté výbavou "až po střechu", v podstatě by ani nebylo potřeba vyšších verzí. Spíš naopak nějaké nižší, kde by se ubraly "zbytečnosti" jako automatická klimatizace, adaptivní tempomat a asistenční systémy. S uvedenou cenou se u nás, bohužel, moc neuchytí. Ale chápu, že výrobně je jednodušší mít jeden typ ovládání, než dělat dvě verze...

Dracula
4. března • 15:04

Výrobní náklady na automatickou klimatizaci budou max 2000kč, místo manuální.

mpolan
4. března • 16:35

Jenže prodejní rozdíl je třeba deset tisíc. A totéž u dalších prvků - LED světla, asistenty...

JirkaX
4. března • 17:29

nojo mpolan..jenom ten může chtít místo LED světel, H7..

mpolan
4. března • 20:05

Napsal jsem pouze to, co zvyšuje cenu oproti minulým verzím, což je pouhá a jednoznačná pravda. A to, že u nás se s tou cenou nechytí taky. A výhoda LED světel oproti dobře navrženým halogenům je více než sporná, už mnohokrát se potvrdilo, že levné LED a xenony svítí výrazně hůře.
Takže prosím, už konečně chcípni a přestaň obtěžovat slušné lidi.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JirkaX
5. března • 12:38

Tenhle šmejd bohužel asi jen tak nechcípne.

Dracula
4. března • 20:26

Ok, tak vyndají a.klimu, tempomat, led a vůz bude o 30tis levnější. Má to smysl?

mpolan
5. března • 7:47

Reálně spíš o padesát a to už smysl samozřejmě má.

JirkaX
4. března • 18:04

Ale co to zase kecám.

Libor
4. března • 13:12

Základ měl být pod 500.000, Crosstar pod 600.000 Kč, trochu to "nevyšlo". Co se ceny týče, Honda krom elektrického "E" nemá v současnosti v nabídce žádný model, který by splňoval drakonické požadavky Bruselu (CO2 pod 95g/km), takže lze očekávat, že cenová podpora Jazzu Hybrid, bude výrazná, a tam se už v reálu o takovou "cenovou raketu", zřejmě jednat nebude.

Shimi
4. března • 13:05

Co? Jazz za půl míče? Tak ten byl dobrej :-D

Rokyta ex Acz
4. března • 14:31

Je logicky normalni soudit podle sebe ostatni, ale svet je sirsi. Tvoji spoluobcane piji z lahve zlevnene vodnate pivo, jedi okurky bez priboru, kdy strkaji prsty do sklenice. Rucnik si nevyperou, protoze to neni treba a Kaufland je nejlepsi. Idealne predelat barkod z levnejsi potraviny na drazsi, aby to zauctovalo levnejsi. S platem +15k Kc ohlizeli Thaliu, nyni asi Logan nebo hodne ojete Octavie 2gen TDI. Voli Zemana a Babise, v divadle byli naposledy se zakladkou a do kina by nesli, protoze film se da stahnout z netu. :-|Pak jsou zeme, kde maji nekteri duchodci (nebyli manualne pracujicimi) duchod treba 3000-5000 euro a k tomu nejakou rentu z fondu zemreleho manzela. MHD moc nefunguje, protoze kupni sila je velka, takze ma stejne kazdy nad 18 let auto. Povinne ruceni, emisni dane, silnicni dane jsou hodne zavisle na velikosti motoru a roku vyroby a jsou hodne vysoke, treba 1000-2000 euro rocne za mensi vuz. Pani je sama, ma treba 75-80 let. Chce si koupit pro sebe mensi novy vuz. Ktery bude maximalne spolehlivy, prakticky, dobre se ji do nej bude nastupovat. Bude jezdit hlavne po mestecku do kavarny, kostela, k doktorovi a jednou za tyden odveze vnoucata nebo udela s kamaradkama vylet za mesto. Jake auto si ona vybere? Ano, klidne Jazz za 19.800 Euro, takovych lidi je v souctu celkem dost. :-D

Kardan
5. března • 7:53

Jaké auto si ona vybere? No vysoce pravděpodobně to nebude Jazz. Stačí se podívat na jeho zoufalé loňské prodeje v Evropě a je jasné, že po takovém zdražení si to nekoupí už vůbec nikdo.

Shimi
4. března • 18:25

Rokyta ex Acz: Hned první věta je hloupost na n-tou, ale je to tvůj pohled na věc a kdo jsem já, abych ti ho bral. Nicméně můj příspěvek není nijak v rozporu s druhou polovinou tvého příspěvku.

Joe Doe
4. března • 17:14

Pan je asi znalec protokolu a etikety...Vobec by ma neprekvapilo, keby si jedol pizzu priborom. Ked uz mas byt obmedzeny snob, tak nech to ma grady, vsak :)

bzzz
4. března • 19:15

Od kdy se pizza nesmi jist priborem? Zpusob se odviji od mista a predevsim typu testa/naplne.

Joe Doe
4. března • 22:02

Nehovorim, ze sa nesmie. Ale... Pizza sa je rukami. VZDY. KDEKOLVEK. Spagety sa jedia BEZ lyzicky.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
bzzz
5. března • 13:59

Ne ze by na tom zalezelo, ale tentokrat nemas pravdu.

petr r. (petrumr)
4. března • 16:02

Já třeba jím drůbež i ryby rukama a ty okurky tahám taky rukou, nejsi náhodou nějak potrefený. Ta paní si vybere evropský auto, kde daně zůstanou doma a nebude podporovat nějaký předražený blbosti.

JirkaX
4. března • 17:27

no však taky jsi debil..

JirkaX
5. března • 6:20

Na tebe nemá. :-D

4. března • 19:45

:-D :-D :-D

Rokyta ex Acz
4. března • 17:27

V pohode. Deda ze Sibire take nechape zdejsi sny napriklad o Fabii. Predrazenej malej sunt k nicemu. Syn s Uazem doveze z magazinu zasoby a zbytek si pestujeme sami. V zivote bych si Fabiu nekoupil. Je draha, nic neprojede a nemame na ni dily. Ti Cesi musi byt potrefeni. Ted kdo ma pravdu, ty nebo deda? ;-) ... Jen rikam, ze Jazz sve zakazniky ma.

Skace
4. března • 12:46

Takkže ze 400 tisíc se stalo 500 tisíc. Děkuju EU za to že když ti dám o 1/4 víc peněz, tak tím zachráníš planetu.

mpolan
4. března • 13:22

Tohle fakt s EU nemá nic společného. Podívej se na výbavu toho auta, ta je drahá. Ne emise nebo nějaké pohony... Ale proč si nezanadávat po česku na EU, že?

Radim Jebavý
4. března • 13:11

Co s tím má společného EU? Konkurence začíná lehce přes 300tis. Že to Honda neumí a nechce levněji, zo je její dobrovolné rozhodnutí.

Doporučujeme

Články odjinud