Nová Honda Jazz má české ceny. Začíná na půl milionu korun, výbavu má slušnou

Skace  |  04. 03. 2020 12:46

Takkže ze 400 tisíc se stalo 500 tisíc. Děkuju EU za to že když ti dám o 1/4 víc peněz, tak tím zachráníš planetu.

Odpovědět  |   | 
Radim Jebavý  |  04. 03. 2020 13:11

Co s tím má společného EU? Konkurence začíná lehce přes 300tis. Že to Honda neumí a nechce levněji, zo je její dobrovolné rozhodnutí.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  04. 03. 2020 13:22

Tohle fakt s EU nemá nic společného. Podívej se na výbavu toho auta, ta je drahá. Ne emise nebo nějaké pohony... Ale proč si nezanadávat po česku na EU, že?

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  04. 03. 2020 13:05

Co? Jazz za půl míče? Tak ten byl dobrej

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  04. 03. 2020 14:31

Je logicky normalni soudit podle sebe ostatni, ale svet je sirsi. Tvoji spoluobcane piji z lahve zlevnene vodnate pivo, jedi okurky bez priboru, kdy strkaji prsty do sklenice. Rucnik si nevyperou, protoze to neni treba a Kaufland je nejlepsi. Idealne predelat barkod z levnejsi potraviny na drazsi, aby to zauctovalo levnejsi. S platem +15k Kc ohlizeli Thaliu, nyni asi Logan nebo hodne ojete Octavie 2gen TDI. Voli Zemana a Babise, v divadle byli naposledy se zakladkou a do kina by nesli, protoze film se da stahnout z netu.

Pak jsou zeme, kde maji nekteri duchodci (nebyli manualne pracujicimi) duchod treba 3000-5000 euro a k tomu nejakou rentu z fondu zemreleho manzela. MHD moc nefunguje, protoze kupni sila je velka, takze ma stejne kazdy nad 18 let auto. Povinne ruceni, emisni dane, silnicni dane jsou hodne zavisle na velikosti motoru a roku vyroby a jsou hodne vysoke, treba 1000-2000 euro rocne za mensi vuz. Pani je sama, ma treba 75-80 let. Chce si koupit pro sebe mensi novy vuz. Ktery bude maximalne spolehlivy, prakticky, dobre se ji do nej bude nastupovat. Bude jezdit hlavne po mestecku do kavarny, kostela, k doktorovi a jednou za tyden odveze vnoucata nebo udela s kamaradkama vylet za mesto. Jake auto si ona vybere? Ano, klidne Jazz za 19.800 Euro, takovych lidi je v souctu celkem dost.

Odpovědět  |   | 

Já třeba jím drůbež i ryby rukama a ty okurky tahám taky rukou, nejsi náhodou nějak potrefený. Ta paní si vybere evropský auto, kde daně zůstanou doma a nebude podporovat nějaký předražený blbosti.

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  04. 03. 2020 17:27

V pohode. Deda ze Sibire take nechape zdejsi sny napriklad o Fabii. Predrazenej malej sunt k nicemu. Syn s Uazem doveze z magazinu zasoby a zbytek si pestujeme sami. V zivote bych si Fabiu nekoupil. Je draha, nic neprojede a nemame na ni dily. Ti Cesi musi byt potrefeni. Ted kdo ma pravdu, ty nebo deda? ... Jen rikam, ze Jazz sve zakazniky ma.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  04. 03. 2020 17:27

no však taky jsi debil..

Odpovědět  |   | 
 |  04. 03. 2020 19:45

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  05. 03. 2020 06:20

Na tebe nemá.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  04. 03. 2020 17:14

Pan je asi znalec protokolu a etikety...

Vobec by ma neprekvapilo, keby si jedol pizzu priborom. Ked uz mas byt obmedzeny snob, tak nech to ma grady, vsak :)

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  04. 03. 2020 19:15

Od kdy se pizza nesmi jist priborem? Zpusob se odviji od mista a predevsim typu testa/naplne.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  04. 03. 2020 22:02

Nehovorim, ze sa nesmie. Ale...

Pizza sa je rukami. VZDY. KDEKOLVEK. Spagety sa jedia BEZ lyzicky.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  05. 03. 2020 13:59

Ne ze by na tom zalezelo, ale tentokrat nemas pravdu.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  04. 03. 2020 18:25

Rokyta ex Acz: Hned první věta je hloupost na n-tou, ale je to tvůj pohled na věc a kdo jsem já, abych ti ho bral. Nicméně můj příspěvek není nijak v rozporu s druhou polovinou tvého příspěvku.

Odpovědět  |   | 
Kardan  |  05. 03. 2020 07:53

Jaké auto si ona vybere? No vysoce pravděpodobně to nebude Jazz. Stačí se podívat na jeho zoufalé loňské prodeje v Evropě a je jasné, že po takovém zdražení si to nekoupí už vůbec nikdo.

Odpovědět  |   | 
Libor  |  04. 03. 2020 13:12

Základ měl být pod 500.000, Crosstar pod 600.000 Kč, trochu to "nevyšlo". Co se ceny týče, Honda krom elektrického "E" nemá v současnosti v nabídce žádný model, který by splňoval drakonické požadavky Bruselu (CO2 pod 95g/km), takže lze očekávat, že cenová podpora Jazzu Hybrid, bude výrazná, a tam se už v reálu o takovou "cenovou raketu", zřejmě jednat nebude.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  04. 03. 2020 13:24

Auto už v základu našlápnuté výbavou "až po střechu", v podstatě by ani nebylo potřeba vyšších verzí. Spíš naopak nějaké nižší, kde by se ubraly "zbytečnosti" jako automatická klimatizace, adaptivní tempomat a asistenční systémy. S uvedenou cenou se u nás, bohužel, moc neuchytí. Ale chápu, že výrobně je jednodušší mít jeden typ ovládání, než dělat dvě verze...

Odpovědět  |   | 
Dracula  |  04. 03. 2020 15:04

Výrobní náklady na automatickou klimatizaci budou max 2000kč, místo manuální.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  04. 03. 2020 16:35

Jenže prodejní rozdíl je třeba deset tisíc. A totéž u dalších prvků - LED světla, asistenty...

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  04. 03. 2020 17:29

nojo mpolan..jenom ten může chtít místo LED světel, H7..

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  04. 03. 2020 18:04

Ale co to zase kecám.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  04. 03. 2020 20:05

Napsal jsem pouze to, co zvyšuje cenu oproti minulým verzím, což je pouhá a jednoznačná pravda. A to, že u nás se s tou cenou nechytí taky. A výhoda LED světel oproti dobře navrženým halogenům je více než sporná, už mnohokrát se potvrdilo, že levné LED a xenony svítí výrazně hůře.
Takže prosím, už konečně chcípni a přestaň obtěžovat slušné lidi.

Odpovědět  |   | 
Dracula  |  04. 03. 2020 20:26

Ok, tak vyndají a.klimu, tempomat, led a vůz bude o 30tis levnější. Má to smysl?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  05. 03. 2020 07:47

Reálně spíš o padesát a to už smysl samozřejmě má.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  05. 03. 2020 12:38

Tenhle šmejd bohužel asi jen tak nechcípne.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  04. 03. 2020 13:43

Hm, ta už asi nebude mít úchyty na rám z továrny :(

Odpovědět  |   | 
msquak  |  04. 03. 2020 15:58

cr-v hybrid předokola se prodává od 652 ...

Odpovědět  |   | 
R  |  04. 03. 2020 16:51

A Civic od 450,

Odpovědět  |   | 
Josef  |  04. 03. 2020 17:07

"Zajímavá" cena... Jazz se v Česku nikdy moc neprodával, teď to vypadá, že se jich prodá ještě méně. Zmizel z Evropy Legend, potom Accord a teď to vypadá, že zmizí i Jazz. Jsem potom zvědav, jestli jako poslední na trhu v Česku zůstane Civic nebo CRV. Ale možná zůstanou i tři modely včetně HRV. Výběr byl u Hondy vždy jednoduchý, brzy bude ještě jednodušší...

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  04. 03. 2020 17:18

Niekedy neviem, ci v Honde Europe hulia extra dobry alebo extra zly matros. Ale asi by mali zacat brat nieco intravenozne. Mozno by ich to prebudilo.

Nejde ani tak o cenovku - ono dnes sa da japonske auto vybrat len od Mazdy alebo Toyoty.
(Ja viem, Suzuki, ale to je kategoria sama o sebe).

Odpovědět  |   | 
Dracula  |  04. 03. 2020 20:40

Japonci nenabídnou nic krom Civic 1.5t, Quashquai a Camry.Vše ostatní má vždy nějaké silné nedostatky a je to velká škoda. Vypadá to, že se japoncům do Evropy vůbec nechce. Zřejmě vyčkávají na éru elektromobilů.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  04. 03. 2020 22:05

Skus niekedy otvorit katalog, navstivit showroom, vyliezt z detskej izby...

Quashqai je maskovany francuz, jedno z najmenej spolahlivych aut na trhu. Camry je na trhu pol roka.

Odpovědět  |   | 
Dracula  |  04. 03. 2020 22:33

A co, že je na trhu půl roku?

Odpovědět  |   | 
.  |  05. 03. 2020 07:56

S Civicem a Kaškajem souhlas, ta Camry je dost špatný příklad, ta se prodává vyloženě zoufale.

Odpovědět  |   | 
DanyBoy  |  04. 03. 2020 22:32

Kazdopadne budu soudit az se v tom svezu. Honda auta umi a ty ceny? Jasne, je to automat, pojede odspoda=hybrid, spotreba bude bezkonkurencni, bezpecnostnich systemu plno, 10airbagu, toto holt neni konkurent Dacie a jim podobnym trakarum. Sve kupce si ale opravnene najde a tuctovka na ceskych silnicich to rozhodne nebude, to je asi kazdemu jasne.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  05. 03. 2020 07:58

Ted jsem koupil jeteho Jazze manzelce, aktualni generaci 1.3 Comfort. Jel jsem pro nej pres pul Nemecka, i tam je to rarita natoz v CR, koupeno jak jinak od duchodkyne. Vnitrni prostor neskutecny, kufr 354L, motor s neprimym vstrikem bez turba, dobry manual a rucni brzda... taky se tim rad svezu
A nova generace? Jen automat, motor 1,5 s primym vstrikem (?), k tomu elektromotor a baterky (spolehlivost a naklady po x letech), brzda elektronicka, jako bonus mensi kufr (jen 298L) a vyrazne vyssi cena

Ten vtip s duchodci s 5000€ byl dobry, tech bude naproste minimum a nebudou jezdit v Jazzu.

Odpovědět  |   | 
Zdeněk  |  05. 03. 2020 11:55

Proč se nepodiváte na světové tabulky spolehlivosti aut? Jazz se pravidelně umisťuje na prvních místech. Mám jednoho 15let a žádná porucha. Proto stojí tolik, proto že se pyšní titulem jednoho z nejspolehlivějších vozů planety. Tak a teď pojďte do mně.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  05. 03. 2020 17:13

Je to na každém a na prioritách, které každý zvolí při nákupu nového auta. Pokud by Jazz byl něco výjiměčného, dalo by se snad uvažovat i v případě vyšší ceny. Tak tomu bývalo před lety třeba při volbě Accordu. Přestože vyčníval po všech stranách z průměru, přesto byly prodeje v Evropě nízké, a proto to Honda s Accordem v Evropě zabalila. Ale Jazz? Nevím, co by na něm bylo tak výjimečného, aby člověk zaplatil takovou vyšší cenu. Někdo to ale může vidět jinak, a proto s radostí zaplatí požadovanou částku a šťastně si bude užívat "džezíka". Proč ne, hlavně že bude spokojen.
Když se vrátím k udávané spolehlivosti, existuje i jiný přístup. Člověk si položí na stůl půlmilonovou (nebo i větší) hromádku peněz a může přemýšlet o "spolehlivém" Jazzu a na druhou stranu může zvážit "nespolehlivou" Dacii, třeba Dokkera za 300-350 tisíc s tím, že si 150-200 dá bokem na zvláštní výdaje kvůli "nespolehlivosti". Myslím si, že pokud v konečném důsledku za řadu let provozování Dacie neušetří, tak tedy rozhodně neprodělá a jediný rozdíl bude v tom, že v případě Jazzu si po letech může říci, že jezdil s Hondou...
Pravidelné roční servisní prohlídky vyjdou u obou vozů nastejno a v případě havarijního pojištění se s Daciií též ušetří.
Nebudu se zmiňovat o užitkové hodnotě, protože to má každý jinak, někomu stači malé auto a jiný potřebuje "almaru".
Shrnuto - všechno na světě je relativní. Jen jedno je už jisté - Jazzů se v Česku bude prodávat jen pár kousků ročně, tak jako tomu bylo i dříve, bez ohledu, že v případě nového modelu půjde "jen" o hybrid.
Jak jsem se už zmínil, je to o prioritách, které má každý jiný. Pro člověka, pro kterého je jedinou prioritou volby Honda Jazz, pro toho je potom jednoduché rozhodování...

Odpovědět  |   | 
Josef  |  05. 03. 2020 17:16

Ještě přidávám odkaz na zajímavý článek o hybridní technice Hondy Jazz:
https://www.auto.cz/hybridni-pohon-nove-hondy... ...
Jen poznamenám, že jde o stejný princip a řešení, jaké má hybridní Honda CRV, akorát v ní je všechno větší - motor, výkon, rozměry....

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  05. 03. 2020 18:41

Pokud jezdis kazdy den, tak pocit z jizdy Dokker vs Jazz... Devizou Jazzu tusim byvalo dost mista i pro vysokeho ridice. V neposledni rade pokud horko tezko das dohromady 300 tisic nebo je ti vicemene jedno, jestli utratis pul nebo 3/4 mice...

Odpovědět  |   | 
Honza  |  06. 03. 2020 23:56

Dokker je o nejakych 36cm delsi nez Jazz (2016), to neni male auto do města. Prave to je na nem vyjimecne, ze pri delce 399cm nabizi tolik prostoru a pouzitelny kufr.

Odpovědět  |   | 
PIV  |  08. 03. 2020 20:08

V podstatě souhlas, jen bych doplnil lepší alternativu. Koupit levnější za těch cca 300 tis., cca po 5 letech jej prodat za cca (+/-) 150 tis. a + ušetřenou část (150 - 200 tis.) koupit nové za těch cca 300 - 350 tis. V podstatě další roky neřeším poruchy a opravy a navíc mnohdy mám modernější a lépe vybavený vůz než ten první.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  06. 03. 2020 06:51

Na nase pomery se to zda drahe ale pro zapadni zeme to bude stale dostupne ekologicke mestske vozitko.
Nicmene se podivejte kolik stoji ted Jazz s touto vybavou v automatu a jste na 450tisicich tak to zdrazeni neni az takove.
Vsechny automobilky ted hodne zdrazuji a tak mi to prijde vzledem ke konkurenci primerene. Jen v CR ba to spousta beznych lidi nema. Jeste ti neznamena ze je neco drahe.

Odpovědět  |   | 
Marex  |  06. 03. 2020 16:53

Očividně Honda má nějaké prodeje svého Jazz v ČR u zádele, protože jinak by ty, už tak nízké prodeje a cenu začala řešit, ale jak vidno, jde pouze o to, aby tady měla zastoupené, své co nejširší evropské portfolio. Kdo si tohle z evropských automobilek může dovolit, protože u nich by už Jazz byl dávno u ledu

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 111 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 24 příspěvků
Minitest Honda Civic 5D 1.0 VTEC CVT: Stačilo po 5 letech jen posypat pepřem?

Honda Civic 1.0 VTEC CVT

Japonci Hondu Civic lehce vylepšili a poslali zpět na trh se zajímavou cenou. Stačí to ale k tomu, aby vyčnívala nad konkurencí?

21.  3.  2020 | Vladimír Kadera | 125 příspěvků

Nejčtenější články

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště vozů Tatra. Pár z nich je možné zachránit

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště voz…

Podobných míst byste našli spousty. Zrovna tady však odpočívá a záchranu (bez)nadějně očekává především hromada starých tatrovek.

26.  3.  2020 | | 31 N/A
Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Octavia zemřel za podivných okolností

Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Oc…

Škoda si v rámci 125letého výročí připomíná klíčové osobnosti vzniku automobilky. V případě Ludvíka Kalmy však nelze kromě vyzdvižení jeho důležité role opomenout i jeho tragický odchod.

18.  3.  2020 | | 43 N/A
Tatru 613 proslavil i šílený moment v F1. V závodě srazila pilota a praskaly kosti

Tatru 613 proslavil i šílený moment v F1. V…

Ačkoliv měla především zachraňovat, Tatra 623 je do historie zapsána možná nejznáměji jako speciál paradoxně způsobující bolest.

1.  3.  2020 | | 35 N/A
Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem měsíce. Nikdo mu ale nevěnoval pozornost

Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem m…

Při oficiálních prezentacích vozů je dobré všímat si detailů. Naposledy se to osvědčilo při premiéře Škody Octavia RS iV – poprvé jste totiž mohli vidět připravované elektrické SUV Enyaq iV.

6.  3.  2020 | | 41 N/A
Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě verze, zaútočí na Jeep i Land Rover

Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě ver…

Fordu utíkají na veřejnost fotky chystaného SUV a off-roadu rodiny Bronco. Potvrzují se tak informace o dvojici různě zaměřených modelů.

10.  3.  2020 | | 7 N/A