Nová Honda Jazz má české ceny. Začíná na půl milionu korun, výbavu má slušnou

Nová generace Hondy Jazz už přijíždí také na český trh. K dostání je už výhradně jako hybrid, přičemž nabídku rozšiřuje i robustnější varianta Crosstar.

S elektrifikací jede Honda v Evropě na silné vlně, tudíž i nová generace praktického Jazzu už přijíždí pouze jako hybrid. O technice a schopnostech Jazzu jsme se podrobněji rozepsali už dříve, teď přichází řada na zveřejněné cenovky. Výbavy standardního modelu budou celkem tři, zatímco motorizace je tedy pouze jediná.

Nehledě na úroveň Comfort, Elegance či Executive bude Jazz pokaždé využívat hybridní ústrojí e:HEV, spojující dvojici elektromotorů, benzinový čtyřválec DOHC i-VTEC o objemu 1,5 litru, lithium-iontový akumulátor a novou inovativní automatickou převodovku e-CVT. Systémový výkon ústrojí je 80 kW (109 koní) a točivý moment 253 N.m. Kombinovaná spotřeba paliva je uváděných 4,5 l/100 km (WLTP).

Nová Honda Jazz detailně: Pouze jako hybrid, 109 koní, spotřeba 4,5 l/100 km

Nová Honda Jazz detailně: Pouze jako hybrid, 109 koní, spotřeba 4,5 l/100 km

Cenovky začínají u výbavy Comfort na 499.990 Kč, za které dostanete standardně 10 airbagů (nově kolenní + středový vpředu), balíček asistenčních a bezpečnostních prvků Honda Sensing, automatickou klimatizaci, adaptivní tempomat, LED světlomety, halogenové mlhovky, dešťový senzor, elektricky ovládaná a vyhřívaná zrcátka, elektricky ovládaná přední i zadní okna, vyhřívaná přední sedadla, 15palcová ocelová kola nebo textilní interiér.

Střední cestou je výbava Elegance od ceny 539.900 Kč, přidávající navíc i alarm, polokožený interiér, služby konektivity v rámci infotainmentu Honda Connect, parkovací senzory vpředu a vzadu, LED mlhovky či 15palcová litá kola. Nejvyšší výbava Executive startující na 569.900 Kč nakonec přihazuje i bezklíčový přístup, kožený vyhřívaný volant, infotainment s navigací, zatemněná zadní okna, zadní parkovací kameru nebo 16palcová litá kola.

Honda Civic Type R pro sběratele nemá rádio ani klimatizaci. V Evropě jich bude jen 100

Honda Civic Type R pro sběratele nemá rádio ani klimatizaci. V Evropě jich bude jen 100

Nabídku pak také v Česku rozšiřuje i robustněji řešený Jazz ve variantě Crosstar, který se blíží crossoverům s vyšší světlou výškou, ochrannými plasty na karoserii a jeho výbavu doplňují i textilní voděodolné potahy v interiéru. Crosstar je nicméně k dostání pouze v nejvyšší úrovni Executive, a to od ceny 609.900 Kč.

Honda Jazz e:HEV – technické údaje a české ceny
Verze Jazz Jazz Crosstar​ 
Motor 1.5 e:HEV 1.5 e:HEV
Zdvihový objem [cm3] 1498 1498
Válce/ventily 4/4 4/4
Výkon [kW/min] 80/- 80/-
Točivý moment [Nm/min] 253/- 253/-
Převodovka e-CVT e-CVT
Zrychlení 0-100 km/h [s] 9,4-9,5 9,9
Maximální rychlost [km/h] 175 173
Pohotovostní hmotnost [kg] 1300-1318 1325-1327
Spotřeba paliva WLTP [l/100 km] 4,5 neupřesněno
Cena Comfort [Kč] 499.990 -
Cena Elegance [Kč] 539.900 -
Cena Executive [Kč] 569.900 609.900

Honda

Japonská Honda vedle automobilů a motocyklů vyrábí také samostatné motory, elektrogenerátory nebo zahradní techniku. Společnost založil v roce 1948 Soichiro Honda. Od roku 1950 to je největší světový výrobce motocyklů.

Honda Civic • Honda Jazz • Honda CR-V • Honda HR-V • Honda NSX • Honda E

Za volantem Škody Octavia RS Combi 2.0 TSI: Kabel nechte Bruselu, berte tuhle!

Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI

Vyzkoušeli jsme Škodu Octavia RS. Tu správnou Škodu Octavia RS. A tady je pár důvodů, proč byste se měli zajímat právě o verzi, o které si dnes budeme povídat.

včera | Jan Mička | 75 příspěvků
Za volantem Škody Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): To nejlepší z Mladé Boleslavi?

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

S novou Škodou Octavia Scout jsme poprvé jezdili už v pondělí, o dojmy se však můžeme podělit až teď. Jak jezdí s nejsilnějším a v současnosti jediným dostupným motorem v Česku?

3.  12.  2020 | Jan Mička | 106 příspěvků
TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

29.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků