Nová Honda Jazz detailně: Pouze jako hybrid, 109 koní, spotřeba 4,5 l/100 km

stani  |  13. 02. 2020 12:17

Kde jsme prosím vzali tu spotřebu "4,5 l/100 km"?...
https://www.honda.co.jp/Fit/...
https://www.honda.co.jp/Fit/webcatalog/type/type/...

Odpovědět  |   | 
SkACe  |  13. 02. 2020 13:48

Se současnou Hondou Jazz (vyrobená v japonsku) jezdím za 4,9. Proč by to u hybridu mělo být jiné?

BTW mohou se lišit verze pro EU a pro japonsko

Odpovědět  |   | 

Protože pokud to bude stejné, tak ten hybrid naprosto ztrácí smysl.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
stani  |  13. 02. 2020 14:25

"Proč by to mělo být u hybridu jiné?"...???

Dobrá, vezměme v potaz argument, že se Jazz bude lišit od Fit (na japonských stránkách výrobce je udávaná průměrná spotřeba cca od 3,5 l/100km).
OK, takže oficiální stránky německé Hondy (https://www.honda.de/cars/new/coming-soon/jazz... ... ):

Kraftstoffverbrauch Jazz Hybrid in l/100 km: innerorts 2,5–2,4; außerorts 4,3; kombiniert 3,7–3,6; CO2-Emission in g/km: 84–82.
Energieeffizienzklasse: A

Kraftstoffverbrauch Jazz Crosstar Hybrid in l/100 km: innerorts 2,7; außerorts 4,6; kombiniert 3,9; CO2-Emission in g/km: 89.
Energieeffizienzklasse: A

A proto se znovu ptám, opravdu by mě to zajímalo, kde autor článku přišel na spotřebu 4,5 l/100km.

Odpovědět  |   | 
DF  |  13. 02. 2020 14:54

Zdravím, vycházím z údajů tiskové zprávy evropského zastoupení Hondy, která byla redakci zaslána:
https://hondanews.eu/eu/en/cars/media/pressrel... ...

Btw. stejný údaj lze vidět i na shrnutí vlastností Jazzu v galerii (poslední fotka).
V obou případech Honda uvádí spotřebu dle cyklu WLTP.

Odpovědět  |   | 
Limit  |  13. 02. 2020 15:24

Na tej japonskej stranke sa dole pise, ze WLTC hodnoty zavisia od limitov v danej krajine. V Japonsku okrsky 60km/h, dialnica 100km/h.
https://en.wikipedia.org/wiki/Speed_limits_in_Japan...

Odpovědět  |   | 
stani  |  13. 02. 2020 16:45

Takže tu máme tři rozdílné (WLTP) spotřeby: ty oficiální - na stránkách výrobce, dále pak ty na Honda European Media Newsroom, a nakonec ty na stránce Honda.de.

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  13. 02. 2020 18:02

A ted ses za curaka... :)

Odpovědět  |   | 
Limit  |  13. 02. 2020 21:47

stani:
1. Japan WLTP = 3.5l = 1/3 city + 1/3 okresky 60km/h + 1/3 dialnica 100km/h
2. EU WLTP = 4.5l = 1/3 city + 1/3 okresky 90km/h + 1/3 dialnica 130km/h
3. Nemcov si nevsimaj, asi to suvisi so starym NEDC

Odpovědět  |   | 
Fanda  |  13. 02. 2020 18:14

S 1.2 Tsi se dokážu přesunout z bodu A do bodu B za 4.9 ,ale průměr je kolem 6 .

Odpovědět  |   | 
fero  |  14. 02. 2020 08:58

gratulujem. ja to robim s 1.5T 134Kw

Odpovědět  |   | 
Emil  |  13. 02. 2020 13:53

Mizerné, dynamika bidná, spotřeba vysoká, už by se u Hondy měli naučit dělat pořádné PHEV.

Odpovědět  |   | 
nathan  |  13. 02. 2020 14:38

Á, pan závodník Emil se ozval. Kup si supersprt nebo rovnou formuli. Nebudeš mít problém.

Odpovědět  |   | 
chlapaq placaq  |  13. 02. 2020 14:50

No jo, ale supersport stoji superpenize. Ovsem psat do diskusi o tom, ze mestske vozitko pro kvocny je pomale, neproti tomu nestoji vubec nic.

Odpovědět  |   | 
Emil  |  13. 02. 2020 15:33

Proč hned supersport? Stačí nekoupit tohoto užraného chcípáka.

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  13. 02. 2020 18:03

Chcipaka mas mezi nohama!

Odpovědět  |   | 
roadrunner  |  13. 02. 2020 19:35

HEV je pro normální lidi, PHEV pro vocasy, kterým nevadí lítat vod zásuvky k zásuvce, aby se mohli chlubit dvoulitrovou spotřebou a elektřinu mají "zadarmo". jezdím cr-v hybrid za 5,5-7,5/bez-s dálnicí 200 km denně a dynamika tomu v CZE rozhodně nechybí

Odpovědět  |   | 
duro  |  14. 02. 2020 09:00

Ahoj a si spokojny? premyslam nad CR-V k Civicu :D

Odpovědět  |   | 
roadrunner  |  14. 02. 2020 10:40

měl jsem před tím posledního civica 1.5 turbo, je to levnější a lepší svezení. crv hybrid je kromě většího prostoru zase překvapivě mnohem tišší krom situací, kdy jede naplno benzín.motor. výkon nechybí, předjíždění na okreskách úplně v poho. v obou mi vyhovovala navigace garmin, propojeni apple car play a vcelku slušné audio (vč.DAB)

Odpovědět  |   | 
E15  |  14. 02. 2020 14:46

Jak se ta CRV chová na dálnici od 120ti výše? To je prý rychlost , kdy přestane fungovat to překlenutí v rámci stálého převodu a vrací se to do režimu generátor elektromotor. Já s CRV jezdil prakticky jen po městě a to bylo mimořádně příjemné a tiché svezení (ve srovnání s RAV4 s eCVTje to nesrovnatelné a to je ta Honda navíc i levnější, přitom dojmem z jízdy to působí právě naopak)

Odpovědět  |   | 
roadrunner  |  14. 02. 2020 20:15

a já měl za to, že naopak od 120 to jede jen přímo na benzínový motor. normálně zrychluje do cca 165, víc nevím, v Německu jsem ještě nebyl. benzíňák je pak jako vysavač, při prudkém zrychlení dost výrazný. spotřeba asi 8 klidná jízda, při "držení" levého pruhu leze přes 10. naproti tomu se dá ujet 50 km za 2,5 l benzínu, ovšem jízda mimo dálnice, kolony paradoxně spotřebu nezvyšují. na tichu si dali opravdu záležet, např. okna mají měkčené dojezdy. Toyota má super bytelné zpracování, ale motory a podvozky nejsou pro mně

Odpovědět  |   | 
Alsiik  |  16. 02. 2020 20:03

Chova se to uplne normalne a plynule to v rychlostech 120-130 prepina mezi primym prevodem, vypomoci od baterie a dobijenim baterky. Tacho 130 tempomat je na 40km useku d11 nebo d10 okolo 7,5 l/100 km, vcera jsem jel Lazne Belohrad - Zbraslav a zpet celkove za 6,1 l/100, okresky lehce nad limitem, dalnice 130. AWD. Vic nez slusny vysledek na takovou tezkou krabici. Zaroven dava ten jednoduchy dvoulitr rady R nadeji, ze si odkrouti par set tisic km se zakladni neosizenou udrzbou, a to se mi libi velmi. Cr-v hybrid je tissi nez rav4, o spalovacim motoru nekdy clovek ani nevi, vibrace nula a je tam i noise cancelling - protifaze z reproduktoru.

Odpovědět  |   | 
duro  |  17. 02. 2020 10:26

pani diky za odpoved. coraz viac premyslam vymenit civica za CR-V. Jazdim len mesto a dialnice. skoda ze rovnaky pohon nejde do civica, pretoze SUV az tak nepotrebujem.

Odpovědět  |   | 
Alsiik  |  18. 02. 2020 20:39

Po městě svezení jako král, na dálnici do cca 140 pohoda. Pokud by s tím někdo chtěl dělat to, co většinou lidé s podobně výkonnými dieselovými SUV v ČR dělají, tedy krouhat levý pruh dálnice 150-160, tak to s tímhle konkrétním modelem bude trápení s velkou spotřebou. Honda bohužel marketingově prosazovala hybridní CR-V jako plnohodnotnou náhradu dieselu, ale beze zbytku to neplatí.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  13. 02. 2020 15:36

Na tak malý a líný hybrid plný inovativních technologií je ta spotřeba nějak vysoká...

Odpovědět  |   | 
Fanda  |  13. 02. 2020 18:20

Přečetl jsem si parametry a líné mi to nepřipadá a pokud je udávaná spotřeba reálná v běžném provozu,tak to není špatné.

Odpovědět  |   | 
E15  |  14. 02. 2020 02:41

Stejnou spotřebu uvádí Toyota u SUV RAV4 AWD s archaickou eCVT a dvojnásobným výkonem! Na druhou stranu systém Hondy je zase daleko komfortnější. Zvlášť v nižších rychlostech má člověk pocit, že řídí elektromobil (s prodlužovačem dojezdu), zatímco v případě Toyoty s eCVT má pocit, že řídí dýchavičnou herku s variátorem a navíc, že přepážka motoru je snad z papíru.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  13. 02. 2020 18:39

80 kW a z nuly na sto pod deset? Jestli tohle je líné, pak už netuším, co by čecháčka uspokojilo... Ale já vím, vy máte doma všichni minimálně Polo GTI, to jen pro děti. Sami Golf GTI, ti důležitější pak nejméně Passat Bi-TDI...

Odpovědět  |   | 
Limit  |  13. 02. 2020 22:06

Spotreba & dynamika je ok:
benzin Jazz = 72kW, 0-100km/h 12s, Japan WLTP 4.9l
vs.
full hybrid Jazz = 72kW + 80kW elektro, 0-100km/h 9.4s, Japan WLTP 3.5l
https://www.honda.co.jp/Fit/webcatalog/type/type/...

Odpovědět  |   | 
Q  |  14. 02. 2020 08:13

Ve výsledku bude rozhodovat cena. V tom Japonsku je hybrid o čtvrtinu dražší než benzín s CVT převodovkou, manuál tam nemají. Přepočteno na české ceny to bude znamenat cenu hybridu určitě nad půl milionu. Myslím si, že na silnicích Jazzy uvidíme ještě méně než dosud.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

29.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků
TEST Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4 Black Edition: Ta nejčernější myslí jen zeleně

Toyota RAV4 Hybrid Black Edition

Současná generace Toyoty RAV4 se vzdala naftového motoru. Oblíbené SUV koupíte buď s ryze benzinovým, nebo hybridním pohonem, přičemž elektrifikovaná verze nedávno dorazil na český trh v atraktivním provedení Black Edition. Vyzkoušeli jsme tu nejlepší možnou konfiguraci.

26.  11.  2020 | Jan Mička | 81 příspěvků
TEST BMW X6 xDrive30d: Starbucks, špinavé nohavice a příjemná jízda

BMW X6 xDrive30d

Jednou z největších premiér loňského roku bylo nové BMW X6, obří stylovka pro hordy movitých majitelů, kteří se nebojí expresivního stylu. Zkusili jsme naftový základ v podobě verze xDrive30d.

22.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 64 příspěvků

Nejčtenější články

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na zakázku postaví Felicii i embéčko

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na …

Nechte svému potomkovi vyrobit šlapací autíčko na zakázku a titul rodiče roku máte dozajista v kapse.

18.  11.  2020 | | 48 N/A
Daniel Fuglevič
Český trhŠkodaRetro
Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvrzena! Do hry ji vrátili i naštvaní Češi

Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvr…

Na schválení výroby měly údajně zapůsobit i negativní ohlasy české veřejnosti na ukončení praktičtější Fabie.

26.  11.  2020 | | 69 N/A
Daniel Fuglevič
Nová FabiaŠkodaKombi
Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nádherný kus má na tachometru 143 km!

Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nád…

Do české inzerce opět zavítala jedna zajímavá rarita od škodovky. Tento old-school pick-up je navíc v brilantním stavu.

4.  11.  2020 | | 23 N/A
Daniel Fuglevič
Raritapick-upŠkodaOjetiny
Nová Fabia Combi vypadá fakt dobře, říká šéf Škody. Levnější vozy jsou ve hře

Nová Fabia Combi vypadá fakt dobře, říká šé…

Thomas Schäfer nahradil v čele automobilky Škoda Auto jejího dlouholetého šéfa Bernharda Maiera. Kudy se bude Škodovka ubírat, jaké modely sehrají v budoucnu velkou roli a jaké dopady prozatím měla koronakrize? O tom jsme si povídali i během jízdy v novém elektromobilu Enyaq iV.

30.  11.  2020 | | 38 N/A
Auto Tip
ŠkodaRozhovory
Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý koncept má od dnešního SUV daleko

Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý k…

Dokázal by Duster jakožto lifestylový crossover zaujmout takovou hromadu zákazníků jako jeho následná produkční a méně odvážná verze?

9.  11.  2020 | | 19 N/A
Daniel Fuglevič
KonceptDacia Duster