Nová Honda Jazz detailně: Pouze jako hybrid, 109 koní, spotřeba 4,5 l/100 km

30 komentářů

OTTO
13. února • 15:36

Na tak malý a líný hybrid plný inovativních technologií je ta spotřeba nějak vysoká...

Limit
13. února • 22:06

Spotreba & dynamika je ok:
benzin Jazz = 72kW, 0-100km/h 12s, Japan WLTP 4.9l
vs.
full hybrid Jazz = 72kW + 80kW elektro, 0-100km/h 9.4s, Japan WLTP 3.5l
https://www.honda.co.jp/Fit/webcatalog/type/type/...

Q
14. února • 8:13

Ve výsledku bude rozhodovat cena. V tom Japonsku je hybrid o čtvrtinu dražší než benzín s CVT převodovkou, manuál tam nemají. Přepočteno na české ceny to bude znamenat cenu hybridu určitě nad půl milionu. Myslím si, že na silnicích Jazzy uvidíme ještě méně než dosud.

mpolan
13. února • 18:39

80 kW a z nuly na sto pod deset? Jestli tohle je líné, pak už netuším, co by čecháčka uspokojilo... Ale já vím, vy máte doma všichni minimálně Polo GTI, to jen pro děti. Sami Golf GTI, ti důležitější pak nejméně Passat Bi-TDI...

Fanda
13. února • 18:20

Přečetl jsem si parametry a líné mi to nepřipadá a pokud je udávaná spotřeba reálná v běžném provozu,tak to není špatné.

E15
14. února • 2:41

Stejnou spotřebu uvádí Toyota u SUV RAV4 AWD s archaickou eCVT a dvojnásobným výkonem! Na druhou stranu systém Hondy je zase daleko komfortnější. Zvlášť v nižších rychlostech má člověk pocit, že řídí elektromobil (s prodlužovačem dojezdu), zatímco v případě Toyoty s eCVT má pocit, že řídí dýchavičnou herku s variátorem a navíc, že přepážka motoru je snad z papíru.

Emil
13. února • 13:53

Mizerné, dynamika bidná, spotřeba vysoká, už by se u Hondy měli naučit dělat pořádné PHEV.

roadrunner
13. února • 19:35

HEV je pro normální lidi, PHEV pro vocasy, kterým nevadí lítat vod zásuvky k zásuvce, aby se mohli chlubit dvoulitrovou spotřebou a elektřinu mají "zadarmo". jezdím cr-v hybrid za 5,5-7,5/bez-s dálnicí 200 km denně a dynamika tomu v CZE rozhodně nechybí

duro
14. února • 9:00

Ahoj a si spokojny? premyslam nad CR-V k Civicu :D

roadrunner
14. února • 10:40

měl jsem před tím posledního civica 1.5 turbo, je to levnější a lepší svezení. crv hybrid je kromě většího prostoru zase překvapivě mnohem tišší krom situací, kdy jede naplno benzín.motor. výkon nechybí, předjíždění na okreskách úplně v poho. v obou mi vyhovovala navigace garmin, propojeni apple car play a vcelku slušné audio (vč.DAB)

E15
14. února • 14:46

Jak se ta CRV chová na dálnici od 120ti výše? To je prý rychlost , kdy přestane fungovat to překlenutí v rámci stálého převodu a vrací se to do režimu generátor elektromotor. Já s CRV jezdil prakticky jen po městě a to bylo mimořádně příjemné a tiché svezení (ve srovnání s RAV4 s eCVTje to nesrovnatelné a to je ta Honda navíc i levnější, přitom dojmem z jízdy to působí právě naopak)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Alsiik
16. února • 20:03

Chova se to uplne normalne a plynule to v rychlostech 120-130 prepina mezi primym prevodem, vypomoci od baterie a dobijenim baterky. Tacho 130 tempomat je na 40km useku d11 nebo d10 okolo 7,5 l/100 km, vcera jsem jel Lazne Belohrad - Zbraslav a zpet celkove za 6,1 l/100, okresky lehce nad limitem, dalnice 130. AWD. Vic nez slusny vysledek na takovou tezkou krabici. Zaroven dava ten jednoduchy dvoulitr rady R nadeji, ze si odkrouti par set tisic km se zakladni neosizenou udrzbou, a to se mi libi velmi. Cr-v hybrid je tissi nez rav4, o spalovacim motoru nekdy clovek ani nevi, vibrace nula a je tam i noise cancelling - protifaze z reproduktoru.

duro
17. února • 10:26

pani diky za odpoved. coraz viac premyslam vymenit civica za CR-V. Jazdim len mesto a dialnice. skoda ze rovnaky pohon nejde do civica, pretoze SUV az tak nepotrebujem.

Alsiik
18. února • 20:39

Po městě svezení jako král, na dálnici do cca 140 pohoda. Pokud by s tím někdo chtěl dělat to, co většinou lidé s podobně výkonnými dieselovými SUV v ČR dělají, tedy krouhat levý pruh dálnice 150-160, tak to s tímhle konkrétním modelem bude trápení s velkou spotřebou. Honda bohužel marketingově prosazovala hybridní CR-V jako plnohodnotnou náhradu dieselu, ale beze zbytku to neplatí.

roadrunner
14. února • 20:15

a já měl za to, že naopak od 120 to jede jen přímo na benzínový motor. normálně zrychluje do cca 165, víc nevím, v Německu jsem ještě nebyl. benzíňák je pak jako vysavač, při prudkém zrychlení dost výrazný. spotřeba asi 8 klidná jízda, při "držení" levého pruhu leze přes 10. naproti tomu se dá ujet 50 km za 2,5 l benzínu, ovšem jízda mimo dálnice, kolony paradoxně spotřebu nezvyšují. na tichu si dali opravdu záležet, např. okna mají měkčené dojezdy. Toyota má super bytelné zpracování, ale motory a podvozky nejsou pro mně

nathan
13. února • 14:38

Á, pan závodník Emil se ozval. Kup si supersprt nebo rovnou formuli. Nebudeš mít problém.

Emil
13. února • 15:33

Proč hned supersport? Stačí nekoupit tohoto užraného chcípáka.

Pepa
13. února • 18:03

Chcipaka mas mezi nohama!

chlapaq placaq
13. února • 14:50

No jo, ale supersport stoji superpenize. Ovsem psat do diskusi o tom, ze mestske vozitko pro kvocny je pomale, neproti tomu nestoji vubec nic. B-]

stani
13. února • 12:17
SkACe
13. února • 13:48

Se současnou Hondou Jazz (vyrobená v japonsku) jezdím za 4,9. Proč by to u hybridu mělo být jiné?BTW mohou se lišit verze pro EU a pro japonsko

Fanda
13. února • 18:14

S 1.2 Tsi se dokážu přesunout z bodu A do bodu B za 4.9 ,ale průměr je kolem 6 .

fero
14. února • 8:58

gratulujem. ja to robim s 1.5T 134Kw

stani
13. února • 14:25

"Proč by to mělo být u hybridu jiné?"...???Dobrá, vezměme v potaz argument, že se Jazz bude lišit od Fit (na japonských stránkách výrobce je udávaná průměrná spotřeba cca od 3,5 l/100km).
OK, takže oficiální stránky německé Hondy (https://www.honda.de/cars/new/coming-soon/jazz... ... ):Kraftstoffverbrauch Jazz Hybrid in l/100 km: innerorts 2,5–2,4; außerorts 4,3; kombiniert 3,7–3,6; CO2-Emission in g/km: 84–82.
Energieeffizienzklasse: AKraftstoffverbrauch Jazz Crosstar Hybrid in l/100 km: innerorts 2,7; außerorts 4,6; kombiniert 3,9; CO2-Emission in g/km: 89.
Energieeffizienzklasse: AA proto se znovu ptám, opravdu by mě to zajímalo, kde autor článku přišel na spotřebu 4,5 l/100km.

DF
13. února • 14:54

Zdravím, vycházím z údajů tiskové zprávy evropského zastoupení Hondy, která byla redakci zaslána:
https://hondanews.eu/eu/en/cars/media/pressrel... ... Btw. stejný údaj lze vidět i na shrnutí vlastností Jazzu v galerii (poslední fotka).
V obou případech Honda uvádí spotřebu dle cyklu WLTP.

stani
13. února • 16:45

Takže tu máme tři rozdílné (WLTP) spotřeby: ty oficiální - na stránkách výrobce, dále pak ty na Honda European Media Newsroom, a nakonec ty na stránce Honda.de.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Limit
13. února • 21:47

stani:
1. Japan WLTP = 3.5l = 1/3 city + 1/3 okresky 60km/h + 1/3 dialnica 100km/h
2. EU WLTP = 4.5l = 1/3 city + 1/3 okresky 90km/h + 1/3 dialnica 130km/h
3. Nemcov si nevsimaj, asi to suvisi so starym NEDC

Pepa
13. února • 18:02

A ted ses za curaka... :)

Limit
13. února • 15:24

Na tej japonskej stranke sa dole pise, ze WLTC hodnoty zavisia od limitov v danej krajine. V Japonsku okrsky 60km/h, dialnica 100km/h.
https://en.wikipedia.org/wiki/Speed_limits_in_Japan...

Kuk Vykuk
13. února • 14:20

Protože pokud to bude stejné, tak ten hybrid naprosto ztrácí smysl. ;-)B-]

Doporučujeme

Články odjinud