Nová Honda Jazz detailně: Pouze jako hybrid, 109 koní, spotřeba 4,5 l/100 km

stani  |  13. 02. 2020 12:17

Kde jsme prosím vzali tu spotřebu "4,5 l/100 km"?...
https://www.honda.co.jp/Fit/...
https://www.honda.co.jp/Fit/webcatalog/type/type/...

Odpovědět  |   | 
SkACe  |  13. 02. 2020 13:48

Se současnou Hondou Jazz (vyrobená v japonsku) jezdím za 4,9. Proč by to u hybridu mělo být jiné?

BTW mohou se lišit verze pro EU a pro japonsko

Odpovědět  |   | 
kuk  |  13. 02. 2020 14:20

Protože pokud to bude stejné, tak ten hybrid naprosto ztrácí smysl.

Odpovědět  |   | 
stani  |  13. 02. 2020 14:25

"Proč by to mělo být u hybridu jiné?"...???

Dobrá, vezměme v potaz argument, že se Jazz bude lišit od Fit (na japonských stránkách výrobce je udávaná průměrná spotřeba cca od 3,5 l/100km).
OK, takže oficiální stránky německé Hondy (https://www.honda.de/cars/new/coming-soon/jazz... ... ):

Kraftstoffverbrauch Jazz Hybrid in l/100 km: innerorts 2,5–2,4; außerorts 4,3; kombiniert 3,7–3,6; CO2-Emission in g/km: 84–82.
Energieeffizienzklasse: A

Kraftstoffverbrauch Jazz Crosstar Hybrid in l/100 km: innerorts 2,7; außerorts 4,6; kombiniert 3,9; CO2-Emission in g/km: 89.
Energieeffizienzklasse: A

A proto se znovu ptám, opravdu by mě to zajímalo, kde autor článku přišel na spotřebu 4,5 l/100km.

Odpovědět  |   | 
DF  |  13. 02. 2020 14:54

Zdravím, vycházím z údajů tiskové zprávy evropského zastoupení Hondy, která byla redakci zaslána:
https://hondanews.eu/eu/en/cars/media/pressrel... ...

Btw. stejný údaj lze vidět i na shrnutí vlastností Jazzu v galerii (poslední fotka).
V obou případech Honda uvádí spotřebu dle cyklu WLTP.

Odpovědět  |   | 
Limit  |  13. 02. 2020 15:24

Na tej japonskej stranke sa dole pise, ze WLTC hodnoty zavisia od limitov v danej krajine. V Japonsku okrsky 60km/h, dialnica 100km/h.
https://en.wikipedia.org/wiki/Speed_limits_in_Japan...

Odpovědět  |   | 
stani  |  13. 02. 2020 16:45

Takže tu máme tři rozdílné (WLTP) spotřeby: ty oficiální - na stránkách výrobce, dále pak ty na Honda European Media Newsroom, a nakonec ty na stránce Honda.de.

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  13. 02. 2020 18:02

A ted ses za curaka... :)

Odpovědět  |   | 
Limit  |  13. 02. 2020 21:47

stani:
1. Japan WLTP = 3.5l = 1/3 city + 1/3 okresky 60km/h + 1/3 dialnica 100km/h
2. EU WLTP = 4.5l = 1/3 city + 1/3 okresky 90km/h + 1/3 dialnica 130km/h
3. Nemcov si nevsimaj, asi to suvisi so starym NEDC

Odpovědět  |   | 
Fanda  |  13. 02. 2020 18:14

S 1.2 Tsi se dokážu přesunout z bodu A do bodu B za 4.9 ,ale průměr je kolem 6 .

Odpovědět  |   | 
fero  |  14. 02. 2020 08:58

gratulujem. ja to robim s 1.5T 134Kw

Odpovědět  |   | 
Emil  |  13. 02. 2020 13:53

Mizerné, dynamika bidná, spotřeba vysoká, už by se u Hondy měli naučit dělat pořádné PHEV.

Odpovědět  |   | 
nathan  |  13. 02. 2020 14:38

Á, pan závodník Emil se ozval. Kup si supersprt nebo rovnou formuli. Nebudeš mít problém.

Odpovědět  |   | 
chlapaq placaq  |  13. 02. 2020 14:50

No jo, ale supersport stoji superpenize. Ovsem psat do diskusi o tom, ze mestske vozitko pro kvocny je pomale, neproti tomu nestoji vubec nic.

Odpovědět  |   | 
Emil  |  13. 02. 2020 15:33

Proč hned supersport? Stačí nekoupit tohoto užraného chcípáka.

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  13. 02. 2020 18:03

Chcipaka mas mezi nohama!

Odpovědět  |   | 
roadrunner  |  13. 02. 2020 19:35

HEV je pro normální lidi, PHEV pro vocasy, kterým nevadí lítat vod zásuvky k zásuvce, aby se mohli chlubit dvoulitrovou spotřebou a elektřinu mají "zadarmo". jezdím cr-v hybrid za 5,5-7,5/bez-s dálnicí 200 km denně a dynamika tomu v CZE rozhodně nechybí

Odpovědět  |   | 
duro  |  14. 02. 2020 09:00

Ahoj a si spokojny? premyslam nad CR-V k Civicu :D

Odpovědět  |   | 
roadrunner  |  14. 02. 2020 10:40

měl jsem před tím posledního civica 1.5 turbo, je to levnější a lepší svezení. crv hybrid je kromě většího prostoru zase překvapivě mnohem tišší krom situací, kdy jede naplno benzín.motor. výkon nechybí, předjíždění na okreskách úplně v poho. v obou mi vyhovovala navigace garmin, propojeni apple car play a vcelku slušné audio (vč.DAB)

Odpovědět  |   | 
E15  |  14. 02. 2020 14:46

Jak se ta CRV chová na dálnici od 120ti výše? To je prý rychlost , kdy přestane fungovat to překlenutí v rámci stálého převodu a vrací se to do režimu generátor elektromotor. Já s CRV jezdil prakticky jen po městě a to bylo mimořádně příjemné a tiché svezení (ve srovnání s RAV4 s eCVTje to nesrovnatelné a to je ta Honda navíc i levnější, přitom dojmem z jízdy to působí právě naopak)

Odpovědět  |   | 
roadrunner  |  14. 02. 2020 20:15

a já měl za to, že naopak od 120 to jede jen přímo na benzínový motor. normálně zrychluje do cca 165, víc nevím, v Německu jsem ještě nebyl. benzíňák je pak jako vysavač, při prudkém zrychlení dost výrazný. spotřeba asi 8 klidná jízda, při "držení" levého pruhu leze přes 10. naproti tomu se dá ujet 50 km za 2,5 l benzínu, ovšem jízda mimo dálnice, kolony paradoxně spotřebu nezvyšují. na tichu si dali opravdu záležet, např. okna mají měkčené dojezdy. Toyota má super bytelné zpracování, ale motory a podvozky nejsou pro mně

Odpovědět  |   | 
Alsiik  |  16. 02. 2020 20:03

Chova se to uplne normalne a plynule to v rychlostech 120-130 prepina mezi primym prevodem, vypomoci od baterie a dobijenim baterky. Tacho 130 tempomat je na 40km useku d11 nebo d10 okolo 7,5 l/100 km, vcera jsem jel Lazne Belohrad - Zbraslav a zpet celkove za 6,1 l/100, okresky lehce nad limitem, dalnice 130. AWD. Vic nez slusny vysledek na takovou tezkou krabici. Zaroven dava ten jednoduchy dvoulitr rady R nadeji, ze si odkrouti par set tisic km se zakladni neosizenou udrzbou, a to se mi libi velmi. Cr-v hybrid je tissi nez rav4, o spalovacim motoru nekdy clovek ani nevi, vibrace nula a je tam i noise cancelling - protifaze z reproduktoru.

Odpovědět  |   | 
duro  |  17. 02. 2020 10:26

pani diky za odpoved. coraz viac premyslam vymenit civica za CR-V. Jazdim len mesto a dialnice. skoda ze rovnaky pohon nejde do civica, pretoze SUV az tak nepotrebujem.

Odpovědět  |   | 
Alsiik  |  18. 02. 2020 20:39

Po městě svezení jako král, na dálnici do cca 140 pohoda. Pokud by s tím někdo chtěl dělat to, co většinou lidé s podobně výkonnými dieselovými SUV v ČR dělají, tedy krouhat levý pruh dálnice 150-160, tak to s tímhle konkrétním modelem bude trápení s velkou spotřebou. Honda bohužel marketingově prosazovala hybridní CR-V jako plnohodnotnou náhradu dieselu, ale beze zbytku to neplatí.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  13. 02. 2020 15:36

Na tak malý a líný hybrid plný inovativních technologií je ta spotřeba nějak vysoká...

Odpovědět  |   | 
Fanda  |  13. 02. 2020 18:20

Přečetl jsem si parametry a líné mi to nepřipadá a pokud je udávaná spotřeba reálná v běžném provozu,tak to není špatné.

Odpovědět  |   | 
E15  |  14. 02. 2020 02:41

Stejnou spotřebu uvádí Toyota u SUV RAV4 AWD s archaickou eCVT a dvojnásobným výkonem! Na druhou stranu systém Hondy je zase daleko komfortnější. Zvlášť v nižších rychlostech má člověk pocit, že řídí elektromobil (s prodlužovačem dojezdu), zatímco v případě Toyoty s eCVT má pocit, že řídí dýchavičnou herku s variátorem a navíc, že přepážka motoru je snad z papíru.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  13. 02. 2020 18:39

80 kW a z nuly na sto pod deset? Jestli tohle je líné, pak už netuším, co by čecháčka uspokojilo... Ale já vím, vy máte doma všichni minimálně Polo GTI, to jen pro děti. Sami Golf GTI, ti důležitější pak nejméně Passat Bi-TDI...

Odpovědět  |   | 
Limit  |  13. 02. 2020 22:06

Spotreba & dynamika je ok:
benzin Jazz = 72kW, 0-100km/h 12s, Japan WLTP 4.9l
vs.
full hybrid Jazz = 72kW + 80kW elektro, 0-100km/h 9.4s, Japan WLTP 3.5l
https://www.honda.co.jp/Fit/webcatalog/type/type/...

Odpovědět  |   | 
Q  |  14. 02. 2020 08:13

Ve výsledku bude rozhodovat cena. V tom Japonsku je hybrid o čtvrtinu dražší než benzín s CVT převodovkou, manuál tam nemají. Přepočteno na české ceny to bude znamenat cenu hybridu určitě nad půl milionu. Myslím si, že na silnicích Jazzy uvidíme ještě méně než dosud.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Volkswagen Touareg V8 4.0 TDI Black Style: Nehodící se škrtněte

Volkswagen Touareg V8 4.0 TDI

Touareg je vlajkovou lodí Volkswagenu, s motorem V8 by se ale dal považovat za takovou vlajkovou loď „na druhou“. Pokud máte o koupi osmiválce zájem, pospěšte si. Brzy totiž nenávratně zmizí z nabídky.

dnes | Jan Mička | 10 příspěvků
Minitest Opel Astra 1.2 Turbo (96 kW) Elegance: Tříválec na dlouhé cesty

Opel Astra 1.2 Turbo

Faceliftovaná Astra generace K dostala pod kapotu výhradně tříválcové motory, všechny pocházejí od General Motors, nikoli z dílen PSA. Vyzkoušeli jsme silnější verzi základní dvanáctistovky, která v mnoha ohledech velmi mile překvapila.

15.  2.  2020 | Petr Schnagl | 37 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz V300d: Šestiválec vám už chybět nebude

Mercedes-Benz V300d

Skoro 240 koní v dodávce. Kdo to potřebuje? Když se nad tím zamyslíte, tak možná právě vy...

13.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků

Nejčtenější články

Slavný český závodník prodává svůj dům na kolech. Má obrovský motor a 9 postelí

Slavný český závodník prodává svůj dům na k…

Pět televizí, devět postelí, koupelna, záchod a vůně poháru mista Evropy tahačů v ceně!

23.  1.  2020 | | 25 N/A
Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako BMW X6. Uvnitř čeká nový křišťál

Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako…

Koncept nového modelu Škody výhradně pro indický trh se ukáže už zanedlouho. Ještě předtím ale značka láká na jeho nejzajímavější prvky.

23.  1.  2020 | | 24 N/A
Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavia LB. Výbavu má vážně bohatou

Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavi…

Škoda již spustila konfigurátor pro novou Octavii s karoserií liftback. Detailněji jsme se podívali na zatím nejlevnější specifikaci.

1.  2.  2020 | | 169 N/A
Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly. Plážová stylovka nevyjde draho

Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly…

Snad ale nikdo nenatočí remake filmu Velký útěk s tímhle...

29.  1.  2020 | | 18 N/A
Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Česku. Spustila šílenství, víme o ní vše

Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Čes…

Škoda Fabia třetí generace není po více než pěti letech na trhu autem, za kterým byste se otočili. Jedna taková však přece jen existuje. A máme k ní opravdu blízko!

7.  2.  2020 | | 25 N/A