Nová Honda Insight se ukáže v Detroitu. Zatím jako prototyp bez kompromisů

První generace modelu Insight debutovala ještě v roce 1999. Honda příští rok představí tu třetí. Zatím se v Detroitu ukáže alespoň prototyp novinky.

Japonská automobilka na lednový autosalon v Detroitu přiveze prototyp nové generace modelu Insight. Ta první se objevila již v roce 1999, druhá debutovala o deset let později jako nejdostupnější hybrid na trhu.

Luxusní pětimístní sedan se v nabídce Hondy zařadí nad model Civic, ale pravděpodobně pod model Accord. Využívat bude nejnovější generaci inovativního dvoumotorového hybridního systému Honda. Oficiální premiéry se zřejmě dočkáme v létě příštího roku. 

Nejrychlejší Honda S2000 na světě ještě vylepšila svůj rekord na 1/4 míle

Nejrychlejší Honda S2000 na světě ještě vylepšila svůj rekord na 1/4 míle

Zatím bohužel automobilka nesdělila žádné technické detaily. Oproti stávajícímu modelu ale můžeme očekávat zlepšení hlavně z hlediska efektivity. Japonská značka chce i nadále pokračovat v elektrifikaci. Od roku 2030 mají tvořit dvě třetiny celosvětového prodeje vozidel Honda s nějakou formou elektrifikace. 

"Díky svému sofistikovanému stylu, skvělé dynamice, bohatému vnitřnímu prostoru a nejlepším výkonům ve své třídě zcela nový model Insight ztělesňuje přístup Hondy k vytváření elektrifikovaných vozidel bez typických kompromisů," řekl Henio Arcangeli, Jr., generální ředitel divize Honda. 

Prohlédněte si prototyp Honda Insight: 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků