Nová Honda FR-V na českém trhu

Honda FR-V jen novinka ve třídě kompaktních MPV. Sloučením konfigurace sedadel 3+3 s novým mechanizmem sklápění bylo dosaženo možnosti převést šest osob ve dvou řadách při dostatečném objemu zavazadlového prostoru. (ceny, výbavy)
Nová Honda FR-V na českém trhu

Honda zveřejnila ceník novinky z pařížského autosalonu, MPV s názvem FR-V; jméno dokonale zapadá do koncernového názvosloví HR-V a CR-V. Nové MPV se zatím nabízí s benzínovými motory 1.7 92 kW a 2.0 110 kW, přičemž příští rok přibude také nafťák 2.2 i-CTDi, který jsme testovali už v Accordu.

Tip: Podrobné představení vozu

Obě motorizace jsou dostupné pouze s jedinou výbavou, možností rozšíření moc není; zkrátka klasika japonských automobilek. Slabší verze stojí 599 tisíc korun, v základu je CD přehrávač, okna a zrcátka v elektrice, šest airbagů, ABS, automatická klimatizace, dálkové ovládání centrálu či 15" ocelová kola. Za výkonnější dvoulitr ve výbavě Comfort zaplatíte 669 tisíc, kromě výkonnějšího motoru dostanete navíc ESP, alarm, tempomat a 16" kola.

Základní parametry

Model 1.7 2.0
Základní parametry
Karoserie/počet dveří MPV/5
Délka (mm) 4285
Šířka (mm) 1810
Výška (mm) 1610
Rozvor (mm) 2680
Hmotnost (kg) 1395 1457
Kola/pneumatiky 195/65 R15, ocelová 205/55 R16, ocelová
Zavazadlový prostor (l) 439/1049
Palivová nádrž (l) 58
Základní výbava
Jméno výbavy - Comfort
Posilovač řízení
Přední okna v elektrice
Zadní okna v elektrice
Zrcátka v elektrice
Centrální zamykání
Dálkové ovládání
Palubní počítač - -
Airbag řidiče
Airbag spolujezdce
Boční airbagy
Okenní airbagy
ABS
ASR -
Stabilizační systém (ESP) -
Klimatizace (A/M/P) A A
Autorádio
Motor
Objem ccm 1668 1998
Druh motoru zážehový zážehový
Válců/ventilů 4/4 4/4
Výkon (kW)/otáčky 92/6300 110/6500
Točivý moment (Nm)/otáčky 154/4800 192/4000
Typ převodovky/počet stupňů manuální/5 manuální/6
Poháněná kola přední přední
Brzdy vzadu kotoučové kotoučové
Max. rychlost (km/h) 182 195
Zrychlení 0-100 km/h (s) 12,3 10,5
Palivo natural natural
Spotřeba (l/100 km) 9,3/6,5/7,5 11/6,9/8,4
Cena (Kč) 599 000 669 000

Fotogalerie

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

bazar

Honda CRV 2,2
Rok výroby: 2010
Stav: 132 724 km
Cena: 270 000 Kč
Honda Civic 2,2
Rok výroby: 2009
Stav: 134 507 km
Cena: 156 000 Kč
Honda Civic 2,2
Rok výroby: 2007
Stav: 162 649 km
Cena: 140 000 Kč
Honda CRV 2,2
Rok výroby: 2008
Stav: 162 745 km
Cena: 230 000 Kč
Honda Accord 2
Rok výroby: 1999
Stav: 239 861 km
Cena: 26 000 Kč
Honda Civic 1,4
Rok výroby: 2002
Stav: 226 350 km
Cena: 40 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků