Nová Honda FR-V na českém trhu

Honda FR-V jen novinka ve třídě kompaktních MPV. Sloučením konfigurace sedadel 3+3 s novým mechanizmem sklápění bylo dosaženo možnosti převést šest osob ve dvou řadách při dostatečném objemu zavazadlového prostoru. (ceny, výbavy)
Nová Honda FR-V na českém trhu

Honda zveřejnila ceník novinky z pařížského autosalonu, MPV s názvem FR-V; jméno dokonale zapadá do koncernového názvosloví HR-V a CR-V. Nové MPV se zatím nabízí s benzínovými motory 1.7 92 kW a 2.0 110 kW, přičemž příští rok přibude také nafťák 2.2 i-CTDi, který jsme testovali už v Accordu.

Tip: Podrobné představení vozu

Obě motorizace jsou dostupné pouze s jedinou výbavou, možností rozšíření moc není; zkrátka klasika japonských automobilek. Slabší verze stojí 599 tisíc korun, v základu je CD přehrávač, okna a zrcátka v elektrice, šest airbagů, ABS, automatická klimatizace, dálkové ovládání centrálu či 15" ocelová kola. Za výkonnější dvoulitr ve výbavě Comfort zaplatíte 669 tisíc, kromě výkonnějšího motoru dostanete navíc ESP, alarm, tempomat a 16" kola.

Základní parametry

Model 1.7 2.0
Základní parametry
Karoserie/počet dveří MPV/5
Délka (mm) 4285
Šířka (mm) 1810
Výška (mm) 1610
Rozvor (mm) 2680
Hmotnost (kg) 1395 1457
Kola/pneumatiky 195/65 R15, ocelová 205/55 R16, ocelová
Zavazadlový prostor (l) 439/1049
Palivová nádrž (l) 58
Základní výbava
Jméno výbavy - Comfort
Posilovač řízení
Přední okna v elektrice
Zadní okna v elektrice
Zrcátka v elektrice
Centrální zamykání
Dálkové ovládání
Palubní počítač - -
Airbag řidiče
Airbag spolujezdce
Boční airbagy
Okenní airbagy
ABS
ASR -
Stabilizační systém (ESP) -
Klimatizace (A/M/P) A A
Autorádio
Motor
Objem ccm 1668 1998
Druh motoru zážehový zážehový
Válců/ventilů 4/4 4/4
Výkon (kW)/otáčky 92/6300 110/6500
Točivý moment (Nm)/otáčky 154/4800 192/4000
Typ převodovky/počet stupňů manuální/5 manuální/6
Poháněná kola přední přední
Brzdy vzadu kotoučové kotoučové
Max. rychlost (km/h) 182 195
Zrychlení 0-100 km/h (s) 12,3 10,5
Palivo natural natural
Spotřeba (l/100 km) 9,3/6,5/7,5 11/6,9/8,4
Cena (Kč) 599 000 669 000

Fotogalerie

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků