Nová Honda FR-V na českém trhu

Honda FR-V jen novinka ve třídě kompaktních MPV. Sloučením konfigurace sedadel 3+3 s novým mechanizmem sklápění bylo dosaženo možnosti převést šest osob ve dvou řadách při dostatečném objemu zavazadlového prostoru. (ceny, výbavy)
Nová Honda FR-V na českém trhu

Honda zveřejnila ceník novinky z pařížského autosalonu, MPV s názvem FR-V; jméno dokonale zapadá do koncernového názvosloví HR-V a CR-V. Nové MPV se zatím nabízí s benzínovými motory 1.7 92 kW a 2.0 110 kW, přičemž příští rok přibude také nafťák 2.2 i-CTDi, který jsme testovali už v Accordu.

Tip: Podrobné představení vozu

Obě motorizace jsou dostupné pouze s jedinou výbavou, možností rozšíření moc není; zkrátka klasika japonských automobilek. Slabší verze stojí 599 tisíc korun, v základu je CD přehrávač, okna a zrcátka v elektrice, šest airbagů, ABS, automatická klimatizace, dálkové ovládání centrálu či 15" ocelová kola. Za výkonnější dvoulitr ve výbavě Comfort zaplatíte 669 tisíc, kromě výkonnějšího motoru dostanete navíc ESP, alarm, tempomat a 16" kola.

Základní parametry

Model 1.7 2.0
Základní parametry
Karoserie/počet dveří MPV/5
Délka (mm) 4285
Šířka (mm) 1810
Výška (mm) 1610
Rozvor (mm) 2680
Hmotnost (kg) 1395 1457
Kola/pneumatiky 195/65 R15, ocelová 205/55 R16, ocelová
Zavazadlový prostor (l) 439/1049
Palivová nádrž (l) 58
Základní výbava
Jméno výbavy - Comfort
Posilovač řízení
Přední okna v elektrice
Zadní okna v elektrice
Zrcátka v elektrice
Centrální zamykání
Dálkové ovládání
Palubní počítač - -
Airbag řidiče
Airbag spolujezdce
Boční airbagy
Okenní airbagy
ABS
ASR -
Stabilizační systém (ESP) -
Klimatizace (A/M/P) A A
Autorádio
Motor
Objem ccm 1668 1998
Druh motoru zážehový zážehový
Válců/ventilů 4/4 4/4
Výkon (kW)/otáčky 92/6300 110/6500
Točivý moment (Nm)/otáčky 154/4800 192/4000
Typ převodovky/počet stupňů manuální/5 manuální/6
Poháněná kola přední přední
Brzdy vzadu kotoučové kotoučové
Max. rychlost (km/h) 182 195
Zrychlení 0-100 km/h (s) 12,3 10,5
Palivo natural natural
Spotřeba (l/100 km) 9,3/6,5/7,5 11/6,9/8,4
Cena (Kč) 599 000 669 000

Fotogalerie

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků