Nová Honda FR-V na českém trhu

Honda FR-V jen novinka ve třídě kompaktních MPV. Sloučením konfigurace sedadel 3+3 s novým mechanizmem sklápění bylo dosaženo možnosti převést šest osob ve dvou řadách při dostatečném objemu zavazadlového prostoru. (ceny, výbavy)
Nová Honda FR-V na českém trhu

Honda zveřejnila ceník novinky z pařížského autosalonu, MPV s názvem FR-V; jméno dokonale zapadá do koncernového názvosloví HR-V a CR-V. Nové MPV se zatím nabízí s benzínovými motory 1.7 92 kW a 2.0 110 kW, přičemž příští rok přibude také nafťák 2.2 i-CTDi, který jsme testovali už v Accordu.

Tip: Podrobné představení vozu

Obě motorizace jsou dostupné pouze s jedinou výbavou, možností rozšíření moc není; zkrátka klasika japonských automobilek. Slabší verze stojí 599 tisíc korun, v základu je CD přehrávač, okna a zrcátka v elektrice, šest airbagů, ABS, automatická klimatizace, dálkové ovládání centrálu či 15" ocelová kola. Za výkonnější dvoulitr ve výbavě Comfort zaplatíte 669 tisíc, kromě výkonnějšího motoru dostanete navíc ESP, alarm, tempomat a 16" kola.

Základní parametry

Model 1.7 2.0
Základní parametry
Karoserie/počet dveří MPV/5
Délka (mm) 4285
Šířka (mm) 1810
Výška (mm) 1610
Rozvor (mm) 2680
Hmotnost (kg) 1395 1457
Kola/pneumatiky 195/65 R15, ocelová 205/55 R16, ocelová
Zavazadlový prostor (l) 439/1049
Palivová nádrž (l) 58
Základní výbava
Jméno výbavy - Comfort
Posilovač řízení
Přední okna v elektrice
Zadní okna v elektrice
Zrcátka v elektrice
Centrální zamykání
Dálkové ovládání
Palubní počítač - -
Airbag řidiče
Airbag spolujezdce
Boční airbagy
Okenní airbagy
ABS
ASR -
Stabilizační systém (ESP) -
Klimatizace (A/M/P) A A
Autorádio
Motor
Objem ccm 1668 1998
Druh motoru zážehový zážehový
Válců/ventilů 4/4 4/4
Výkon (kW)/otáčky 92/6300 110/6500
Točivý moment (Nm)/otáčky 154/4800 192/4000
Typ převodovky/počet stupňů manuální/5 manuální/6
Poháněná kola přední přední
Brzdy vzadu kotoučové kotoučové
Max. rychlost (km/h) 182 195
Zrychlení 0-100 km/h (s) 12,3 10,5
Palivo natural natural
Spotřeba (l/100 km) 9,3/6,5/7,5 11/6,9/8,4
Cena (Kč) 599 000 669 000

Fotogalerie

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků