Nová Honda CR-V zná své české ceny a výbavy

Také japonská automobilka Honda připravila před koncem roku dárek pro své zákazníky. Do nabídky přidala novou generaci oblíbeného SUV. Nová Honda ve zcela novém kabátě s novými technologiemi a staronovými motory se tak postaví řadě nových generací konkurentů.

Tip: Představení nové generace Hondy CR-V naleznete zde.

Motory a výkony

Honda CR-V bude v počátku nabízena se dvěma motory. Jedním benzínovým čtyřválcem 2,0 o výkonu 110 KW (150 k), který bude možné skombinovat s automatickou převodovkou. Druhým agregátem je rovněž čtyřválec, ovšem naftový, o výkonu 103 kW (140 k).

 
2,0 i-VTEC
2,2 i-CTDi
MT6
AT5
MT6
Výkon (kW/k)
110/150
110/150
103/140
Točivý moment (Nm)
192
192
340
 
Zrychlení 0-100 km/h (s)
10,2
12,2
10,3
Max. rychlost (km/h)
190
177
187
 
Kombinovaná spotřeba (l/100 km)
8,1
8,2
6,5


Cena a výbava

Bohužel stále není možno sestavit si výbavu dle vlastního přání. Oba motory nabízí pouze s jasně definovanými výbavami, které nelze, až na pár výjimek, nijak měnit.

Příplatek za naftovou verzi je u Hondy nemalých 50 000 Kč a za automat, který je dostupný pouze s benzínovou verzí, si připlatíte 30 000 Kč.

Benzínovou verzi lze získat pouze v základní výbavě a pokud chcete např. xenonové světlomety, el. nastavitelné sedadlo řidiče, parkovací kameru a další moderní prvky, musíte si bezpodmínečně koupit naftový motor.

  • 2,0 Elegance - 829 000 Kč
  • 2,0 Elegance AT - 859 000 Kč
  • 2,2 i-CTDi Elegance - 879 000 Kč
  • 2,2 i-CTDi Executive - 949 000 Kč
  • 2,2 i-CTDi Top Executive - 1 099 000 Kč

Výbava Elegance mj. obsahuje: ABS s EBD, VSA s TSA, čelní, boční a okenní airbagy, centrální zamykání na DO, el. ovládaná okna, el. ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, tempomat, automatická duální klimatizace

Výbava Executive obsahuje navíc: xenonové světlomety, alarm, el. nastavitelné sedadlo řidiče, panoramatická střecha, tmavá zadní boční okna, kožený interiér, vyhřívaná sedadla

Výbava Top Executive obsahuje navíc: ACC+CMBS+HID, navigace s parkovací kamerou.

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků