Nová Honda CR-V zná své české ceny a výbavy

Také japonská automobilka Honda připravila před koncem roku dárek pro své zákazníky. Do nabídky přidala novou generaci oblíbeného SUV. Nová Honda ve zcela novém kabátě s novými technologiemi a staronovými motory se tak postaví řadě nových generací konkurentů.

Tip: Představení nové generace Hondy CR-V naleznete zde.

Motory a výkony

Honda CR-V bude v počátku nabízena se dvěma motory. Jedním benzínovým čtyřválcem 2,0 o výkonu 110 KW (150 k), který bude možné skombinovat s automatickou převodovkou. Druhým agregátem je rovněž čtyřválec, ovšem naftový, o výkonu 103 kW (140 k).

 
2,0 i-VTEC
2,2 i-CTDi
MT6
AT5
MT6
Výkon (kW/k)
110/150
110/150
103/140
Točivý moment (Nm)
192
192
340
 
Zrychlení 0-100 km/h (s)
10,2
12,2
10,3
Max. rychlost (km/h)
190
177
187
 
Kombinovaná spotřeba (l/100 km)
8,1
8,2
6,5


Cena a výbava

Bohužel stále není možno sestavit si výbavu dle vlastního přání. Oba motory nabízí pouze s jasně definovanými výbavami, které nelze, až na pár výjimek, nijak měnit.

Příplatek za naftovou verzi je u Hondy nemalých 50 000 Kč a za automat, který je dostupný pouze s benzínovou verzí, si připlatíte 30 000 Kč.

Benzínovou verzi lze získat pouze v základní výbavě a pokud chcete např. xenonové světlomety, el. nastavitelné sedadlo řidiče, parkovací kameru a další moderní prvky, musíte si bezpodmínečně koupit naftový motor.

  • 2,0 Elegance - 829 000 Kč
  • 2,0 Elegance AT - 859 000 Kč
  • 2,2 i-CTDi Elegance - 879 000 Kč
  • 2,2 i-CTDi Executive - 949 000 Kč
  • 2,2 i-CTDi Top Executive - 1 099 000 Kč

Výbava Elegance mj. obsahuje: ABS s EBD, VSA s TSA, čelní, boční a okenní airbagy, centrální zamykání na DO, el. ovládaná okna, el. ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, tempomat, automatická duální klimatizace

Výbava Executive obsahuje navíc: xenonové světlomety, alarm, el. nastavitelné sedadlo řidiče, panoramatická střecha, tmavá zadní boční okna, kožený interiér, vyhřívaná sedadla

Výbava Top Executive obsahuje navíc: ACC+CMBS+HID, navigace s parkovací kamerou.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků