Nová Honda CR-V zná své české ceny a výbavy

Také japonská automobilka Honda připravila před koncem roku dárek pro své zákazníky. Do nabídky přidala novou generaci oblíbeného SUV. Nová Honda ve zcela novém kabátě s novými technologiemi a staronovými motory se tak postaví řadě nových generací konkurentů.

Tip: Představení nové generace Hondy CR-V naleznete zde.

Motory a výkony

Honda CR-V bude v počátku nabízena se dvěma motory. Jedním benzínovým čtyřválcem 2,0 o výkonu 110 KW (150 k), který bude možné skombinovat s automatickou převodovkou. Druhým agregátem je rovněž čtyřválec, ovšem naftový, o výkonu 103 kW (140 k).

 
2,0 i-VTEC
2,2 i-CTDi
MT6
AT5
MT6
Výkon (kW/k)
110/150
110/150
103/140
Točivý moment (Nm)
192
192
340
 
Zrychlení 0-100 km/h (s)
10,2
12,2
10,3
Max. rychlost (km/h)
190
177
187
 
Kombinovaná spotřeba (l/100 km)
8,1
8,2
6,5


Cena a výbava

Bohužel stále není možno sestavit si výbavu dle vlastního přání. Oba motory nabízí pouze s jasně definovanými výbavami, které nelze, až na pár výjimek, nijak měnit.

Příplatek za naftovou verzi je u Hondy nemalých 50 000 Kč a za automat, který je dostupný pouze s benzínovou verzí, si připlatíte 30 000 Kč.

Benzínovou verzi lze získat pouze v základní výbavě a pokud chcete např. xenonové světlomety, el. nastavitelné sedadlo řidiče, parkovací kameru a další moderní prvky, musíte si bezpodmínečně koupit naftový motor.

  • 2,0 Elegance - 829 000 Kč
  • 2,0 Elegance AT - 859 000 Kč
  • 2,2 i-CTDi Elegance - 879 000 Kč
  • 2,2 i-CTDi Executive - 949 000 Kč
  • 2,2 i-CTDi Top Executive - 1 099 000 Kč

Výbava Elegance mj. obsahuje: ABS s EBD, VSA s TSA, čelní, boční a okenní airbagy, centrální zamykání na DO, el. ovládaná okna, el. ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, tempomat, automatická duální klimatizace

Výbava Executive obsahuje navíc: xenonové světlomety, alarm, el. nastavitelné sedadlo řidiče, panoramatická střecha, tmavá zadní boční okna, kožený interiér, vyhřívaná sedadla

Výbava Top Executive obsahuje navíc: ACC+CMBS+HID, navigace s parkovací kamerou.

TEST Mercedes-Benz A 180 d: Opravdu potřebujete naftu?

Mercedes-Benz A 180 d

Nová generace Mercedesu třídy A dostala svěží vnější tvary a doslova revoluční interiér. Otestovali jsme jedinou vznětovou verzi nabídky a příjemně překvapila nejenom reálnou spotřebou.

včera | Jan Mička | 16 příspěvků
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 21 příspěvků
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků