Nová Honda CR-V s lepší výbavou na českém trhu

Na český trh přichází faceliftovaná Honda CR-V. Její standardní výbava byla doplněna o VSA stabilizační systé, přední mlhová světla, palubní počítač, tempomat s ovládáním na volantu vpravo, ovládání autorádia na volantu vlevo, dálkové otevírání integrované do klíče, 16" litá kola a okenní airbagy pro cestující vpředu i vzadu. Součástí faceliftu je nový design předních světlometů, grilu chladiče a zadních sdružených svítilen, změna tvaru nárazníků a blatníků, nový tvar mlhových světel a nový tvar opěrek hlavy na zadních sedadlech. Naftové provedení 2.2 CTDi přijde na trh až během února.

Provedení 2.0i ES MT 2.0i ES AT
Doporučená cena v Kč (vč. DPH) 809 000 839 000
Bezpečnostní prvky
ABS + EBD

VSA

Čelní airbagy na místě řidiče a spolujezdce

Boční airbagy na předních sedadlech

Okenní airbagy

Předpínače bezpečnostních pásů

Kotoučové brzdy

Posilovač řízení

Vyhřívaná vnější zpětná zrcátka

Třetí brzdové světlo

Přední mlhová světla

Stěrač zadního okna

Ostřikovače předních světel

Ochrana vozu
Centrální zamykání

Dálkově ovládané centrální zamykání

ECU imobilizér

Alarm

Vnitřní výbava
Elektricky ovládaný posuv bočních oken

Elektricky ovládané střešní okno - -
Elektricky ovládaná vnější zpětná zrcátka

Elektricky sklopitelná vnější zpětná zrcátka - -
Výškově nastavitelný volant

Výškově nastavitelné sedadlo řidiče

Loketní opěrka u sedadla řidiče a spolujezdce

Centrální loketní opěrka na zadních sedadlech

Sklopné opěradlo zadního sedadla

Dělené v poměru 3:2 3:2
3 zadní opěrky hlavy

Systém uchycení dětské sedačky ISOFIX

Kryt zavazadlového prostoru

Elektrická zásuvka v zavazadlovém prostoru

Ukazatel vnější teploty

Luxusní prvky
Kožený interiér - -
Vyhřívaná sedadla - -
Palubní počítač

Tempomat

Automatická klimatizace

Pylový mikrofiltr

Vnější výbava
Nárazníky a zrcátka v barvě vozu

Kliky dveří v chromu

Disky kol z lehkých slitin

Střešní ližiny - -
Metalický lak

Audio
Autorádio s CD přehrávačem

Zabudované reproduktory (počet) 4 4
Střešní anténa

Ovládání autorádia na volantu

Fotogalerie

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků