Nová Honda Civic upřesňuje údaje o spotřebě. Spolehlivě se vejde do pěti litrů na sto

16 komentářů

Lubos
20. dubna • 7:44

Atmosférický motor bude, ale nie pre Európu! Čo je pre mňa veľká škoda, rád by som si nový Civic kúpil bez turba a hybridu. V Európe bude len hybrid.

Petr
18. dubna • 17:32

Přesně to jsem si myslel 🙂 Ono se to totiž moc vyvracet nedá, sám jsi toho důkazem.

Petr
15. dubna • 14:04

Těžko říct, zda jim tento model v Evropě (a o ČR ani nemluvě) pomůže. Když si vezmu stávajíci generaci a měl spočítat, kolik sem jich od začátku výroby potkal na silnici, skoro by mi stačilo 10 prstů na rukou. Pročpak to tak asi je?
Ano, 10gen. konečně designem zase zapadla do dříve uznávaného sportovního stylu značky (narozdil třeba od aktuálního Jazze, nebo HR-V). Jenže, kde začíná cenově? Chudá litrovka se zvukem Warťase půl milionu? Ale když chcete tažné na nosič kol, máte u 5D 1.5 smůlu. K tomu přidejme problémy s ředěním oleje motoru.
Jenže tady u té hybridní verze to bude ještě horší oříšek. Ano, 100x lepší varianta, než čisté elektro (to je zatím úplný nesmysl. Max. jako druhé auto do rodiny pro manželku na nákup ). Ale stačí se zeptat, kolik stojí nový akumulátor - tuším téměř 200 tis. OK, záruka, jasně.. Ale potom? Až budete chtít vůz ještě slušně prodat? To aby šel po 8 letech, kdy na aku záruka končí, do druhé ruky zadarmo. K tomu si přidejme nebezpečí toho, že stačí málo a blbě ťuknout a místo opravy za pár korun Vám hasiči z auta udělají totálku? To je ekonomické?
A ve finále: hybrid-eko, ok. Ale jako lajk si říkám: pokud má vozidlo stále nějakou spotřebu paliva, tak emise zmizí kam? Tzn, bavíme se ve finále pouze o nějakém ušetřeném litru benzínu vs náklady na výrobu, likvidaci a cenu akumulátoru. Ale třeba tomu nerozumím a vše je úplně v pořádku 🙂

17. dubna • 12:39

Ano, poslední větou jsi to vystihl přesně. Nerozumíš tomu. Nebo spíš nechceš, to je horší.

Petr
17. dubna • 15:36

V tom případě mi napiš, v čem nemám pravdu. Vyvracet něco bez argumentů je jen bezvýznamné plácání. Ukaž, že toho zvládneš víc 👍

18. dubna • 12:32

Přemýšlej prvně sám, ono ti to dojde. Nesmysly o elektromobilitě jsi dokázal posbírat snad ze všech bludů na internetu dohromady. Víc tě krmit nebudu.

Petr
15. dubna • 13:51

Těžko říct, zda jim tento model v Evropě (a o ČR ani nemluvě) pomůže. Když si vezmu stávajíci generaci a měl spočítat, kolik sem jich od začátku výroby potkal na silnici, skoro by mi stačilo 10 prstů na rukou. Pročpak to tak asi je?
Ano, 10gen. konečně designem zase zapadla do dříve uznávaného sportovního stylu značky (narozdil třeba od aktuálního Jazze, nebo HR-V). Jenže kde začíná cenově? Chudá litrovka pul

Petr
15. dubna • 13:50

Těžko říct, zda jim tento model v Evropě (a o ČR ani nemluvě) pomůže. Když si vezmu stávajíci generaci a měl spočítat, kolik sem jich od začátku výroby potkal na silnici, skoro by mi stačilo 10 prstů na rukou. Pročpak to tak asi je?
Ano, 10gen. konečně designem zase zapadla do driveznávaného sportovního stylu značky (narozdil třeba od aktuálního Jazze, nebo HR-V).

OnlyTruth
15. dubna • 9:54

ten interier je fakt krasny, uz len nech sa honda nauci robit 4x4

Laco
14. dubna • 19:07

Žvásty , ako pri každom aute. Realita je vždy inde.

Juraj K.
15. dubna • 18:20

Jasné. Každý si kupuje Civic, aby jazdil pod 5 litrov!

ACE
15. dubna • 10:19

Bude to záležitost především řidiče, ale každej průměrnej to asi dosáhne, ti kvalitní budou jezdit za 4 a kopyta se budou vztekat, že ta spotřeba nejde dosáhnout a že je to vina auta, prostě klasika.

Pepa
14. dubna • 22:01

Tys to jezdil? Tak povidej!

jo
14. dubna • 23:37

když bude jezdit do 85 km/h ;) sranda je, že stejným způsobem jsem jezdil 1,5 tutbovtec za 4,5 … holt pokrok

jo
16. dubna • 8:23

jen pozn. zatím s tímto hybridsystémem najeto necelých 100 Tkm a vím, že v civicu bych ho nechtěl

R
14. dubna • 17:38

No s hliníkovým jádrem… snad to bude fungovat lépe než ve starých nemovitostech …-)

Doporučujeme

Články odjinud