Nová Honda Civic Type R má českou cenu. Stojí 1,3 milionu, objednávky se otevřou už 1. prosince!

26 komentářů

Sir CHerokee
30. listopadu • 19:48

Zbytečné články a reakce, všechny, které přijdou do ČR, jsou už prodané. Novináři si nic nezjistí.

.
30. listopadu • 21:39

Tudíž zbytečný komentář.

David
30. listopadu • 17:48

co je platne že vime cenu když pro českou republiku je pouze 5 ks a všechny uz jsou rozebrane

g+
30. listopadu • 17:53

a na stupnici 1 az 10 s tim, ze 1 bys urcite nekoupil a 10 bys urcite koupil jsi stejne na nule, takze proc by te to melo trapit...

.
30. listopadu • 21:40

35

Max
30. listopadu • 16:18

A jako jiz tradicne se bude type r skvele vyjimat vedle vasi maringotky.
Zerty stranou, ta cena je za predohrab moc.

g+
30. listopadu • 14:54

Opet marna snaha udelat polofunkcni proudkt, ktery je vse, jen ne HH. Tedy idealni denni zivot spojeny s vykonem apod. Proto je, byl a na vzdy bude kralem tridy HH Golf R. Spickova dynamika, prijatelna cena, 4kolka, kratka i kombi verze, vybava super, jizdni vykony a vlastnosti na spici segemntu.
Dokaze velmi komfortne odvest rano deti do skolky, odpoeldne s tim clovek sjede v klidu na nakup a cestou tam i zpet vypraska na okresce bez ohledu na pocasi lambo i porsche, protoze majitele se s tim budou bat jet.A ze nema nejlepsi cast na NS? Ale no tak... to je to posledni co dela hot hatche hot hatchem...Takze jako vzdy, i v tech slavnych devadesatkach s VTI a prvnimi generacemi Type-R... toci, toci, huci huci a nejede a nefunguje.

ACE
1. prosince • 10:41

Golf je takovej univerzál, to jistě a nemá cenu ho moc srovnávat, protože je pochopitelně pohodlnější na denodenní provoz pro taťku od rodiny. Honda je pro někoho, kdo prostě ví co chce a proč to chce.

g+
1. prosince • 11:18

Otázka není co je pro koho. Otázka je, co je nejlepší HH. A nejelšpí HH nedefinuje to, že má nejlepší čas na nějakém okruhu. Ono upřímně stačí trochu mokra či sněhu a NS bude mít jiného vítěze... a o tom to prostě je. Nejlepší HH je prostě kombinace toho nejlepšího. Denní život, schopnosti, dynamika, jízdní výkony. Nejlepší HH není o tom, že vytáhnu jeden parametr a tím udělám vítěze.
Ano CTR možná bude HH s nejlepším časem na NS. Jiný HH bude zase nejlepší na jiném okruhu. Jiný možná bude mít nejlepší poměr cena výkon apod. Ale pokud je tu auto, které je v každém parametru mezi 100 a 95 % tak je vítěz prostě jasný...

ACE
1. prosince • 12:43

Takže potom Toyota Prius

JirikH
1. prosince • 9:48

Tak proč VW Golf je na Nurburgringu pomalejší než Honda Civic?

g+
1. prosince • 10:21

ty neumíš číst?

JirikH
1. prosince • 20:46

Myslím, že jo. Už mnoho desetiletí.

OnlyTruth
30. listopadu • 13:50

zbytocne vela vykonu na predku.. tak ci tak od cias 90tych rokov najkrasia type r a ten interier nie je konecne taky cinsky ale pekny uhladeny... kludne by som si to vedel predstavit ak by to bola 4kolka

Poncet
30. listopadu • 14:28

CTR brutálně zdražil, Golf R, 245kW/333 koní, 4x4, s vektorováním toč. momentu je za stejné peníze.

ACE
1. prosince • 10:37

Golf jistě není špatná volba, ale je pro naprosto jinou klientelu a na okruhu bude znatelně pomalejší.

Poncet
1. prosince • 12:24

Nesmysl, viz 10.26

ACE
1. prosince • 18:20

Golf je nesmysl? To zase néé

JirikH
1. prosince • 9:49

Jenže je pomalejší na okruhu než Honda. Ono se to musí umět.

Poncet
1. prosince • 10:26

No to není
https://fastestlaps.com/comparisons/f17pziz2usmh...
https://fastestlaps.com/comparisons/42pgzb5s168u...
A mimo okruh na běžných rozbitých a nasmrkaných silnicích, kde ta auta tráví většinu času dostane CTR těžce na zadek, protože trakce.

JirikH
1. prosince • 20:44

Za prvé ne na vsech v linku. Za druhé Nurburgring je etalon. A tam není co řešit.

OnlyTruth
30. listopadu • 15:20

aj ked VW nemusim (okrem touarega) tak radsej by som siel do Golfa R so 4x4 ako cisto prednokolku

Poncet
30. listopadu • 15:41

Bohužel, na běžné silnici a za běžného počasí ještě nikdy a nikdo efektivně 300 koní přes předek na silnici nedostal. A označení nevýkonnější předokolka má stejný smysl jako
slepý s nejostřejším zrakem. A možnost využít těch 300 hp jednou za rok na okruhu za ideálního počasí s čerstvými lepivými gumami je dost slabá útěcha, která popírá podstatu HH, univerzalitu použití.

30. listopadu • 17:40

Cupra Leon hb nebo kombi 223kw 4x4. Ale zase je sterilní. Honda je hezká.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
OnlyTruth
30. listopadu • 18:33

hb nema 4x4 ci uz hej?

30. listopadu • 18:47

Máš pravdu. :-( Kdyby dali 4x4 do hb a i k té 180kw verzi, nemělo by to v dané cenové hladině konkurenci. Jenže takovou piluly by ve Wolfsburgu nespolkli.

Doporučujeme

Články odjinud