Nová Honda Civic se ukazuje v podobě prototypu. Je jednoduchá, bude se líbit

20 komentářů

Jako vážně?
18. listopadu • 19:23

Hmm, tak už i Honda se dostala do problému s designem, toto má tolik stylu jako Hyundai Accent ročník 2000. Přesně tolik. Nedělal to náhodou stejný designer?

.
18. listopadu • 21:04

Z čistě tabulkového hlediska je Civic už teď dost prapodivná.
Motor R3 1.0 jezdí v kombinaci za 7l, což prodražuje provotní náklady. Jejich výbavové stupně jsou možná pro Ameriku, ale před tuzemskou konkurencí neobstojí. 1.stupeň- total holobyt, ok, 2.stupeň- chybí kožený volant, 3.stupeň- chybí obyčejné parkovací senzory, 4.st.- stále něco chybí, ale už to jde zkousnout, ale už jsem s rozežraným tříválcem na 650tis. A poměrně dobrou 1.5 dávají jen v plné výbavě a ta sahá k 800tis. Jestli bude nový Civic stejně chytře nastaven, bude to labutí píseň, nikdo si ho nekoupí. Současný model, zvláště od faceliftu je opravdu krásný a to již od základních výbav. Když se k tomu přidá dobrý podvozek a řízení, pár kupců to dalo.

Rosi
18. listopadu • 22:15

já mám současný civic v hatch s 1.5 sport za 580,tak kde si přišel na 800?

.
18. listopadu • 23:46

Ceník 2021 (ne akční) je jediná volba za 745tis, s automatem za 780tis, s lakem za 14tis to je 794tis.

:
19. listopadu • 7:47

https://www.autojarov.cz/uploads/models/attachment... ...
https://www.autojarov.cz/uploads/models/attachment... ... Jako sedan, ho můžeš mít s 1,5 - kou za 689.900,-.Stačilo dát odkazy a bylo to, chlapci. Jinak stačí sledovat pravidelné slevy a akce. Kdo chce, tak si najde cestu k rozumné ceně a kdo ne, tak jen pindá, že chlapci? A komu se líbí novinka a nezkousne starší model, tak stačí hold počkat až bude zase sleva...Potom se stačí podívat do aktuální nabídky a můžeš ho mít jako sedana s tou 1,5-kou za 599.000,- Kč, bez protiúčtu za 609.000,-Kč:
https://www.autojarov.cz/nove-skladove-vozy-a-moto... ... A ten HB za 679.000,- Kč
https://www.autojarov.cz/nove-skladove-vozy-a-moto... ...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
.
19. listopadu • 9:10

To je jasné všem, že půjde vydrndat sleva přes 10%. I tak máš povinnost vzít ho jen s nejvyšší výbavou. A o tom jsem psal. Kdyby se prodávala i v nižších výbavových stupních a byla tam možnost alespoň minimální konfigurovatelnosti, hned by měla mnohem více zákazníků.

.
19. listopadu • 10:12

Japonci mají jiný přístup. Kromě jiného i z důvodu hlavní orientace na vyznamnější trhy v USA a v Asii. Američan nebude sedět hodiny a špekulovat nad individuální výbavou u auta kategorie Civic. Přijde, vybere ze 2-3 možností a koupí a jezdí. V Česku je to jiné, ber nebo nech být a jdi jinam. Na druhou stranu ten, kdo chce a kupuje jen pořádně vybavené auto, tak cena je zajímavá. Výhodou je, že bohatá výbava u Japonců pořádně funguje, protože je montována standardně - každé auto je pořádně vybavené. Pokud si postavíš škodovku s výjimečnou výbavou, tak máš téměř jistě starosti, minimálně s drnčením různých kabelů a ovládáním elektriky, protože maník na lince, který montuje díl, který ho má v ruce párkrát do roka, tak výsledek jeho práce je jiný než v případě každodenního opakování. Nebudu vyjmenovávat problémy se stahováním zadních oken, problémy s navigací Columbus, tempomatem,..atd. Nicméně i možnost individuální výbavy se postupně snižuje a omezuje i u té Škodovky, i když ve srovnání s Japonci to je pořád perfektní.
Pravdou je, že v Česku hodně lidi šetří a kdo kupuje nové auto, tak většinou vybírá minimální výbavu a doplňuje ji jen tím co vyloženě potřebuje (a chce, pokud mu zbývají peníze) a řídí se osvědčenou logikou, že se nepokazí jen to, co v autě není namontováno. U takových lidí mají Japonci smůlu. Jenže to, co by i tak v celém Česku těmto lidem prodali, tak představuje množství, které prodají v USA pouze v jednom dealerství. Honda v Česku prodává asi jen z důvodu PR a reklamy. Už dříve to zabalila s Legendem, potom s Accordem a kdo ví, jak to dopadne i s Jazzem. A potom i s tím Civicem. Nakonec možná skončí v Česku s nabídkou dvou modelů - CRV a elektromobil Honda E. Na tu reklamu to Hondě bude stačit. Zejména, když na motorky má v podstatě monopol a je jedničkou na českém trhu. (Se Škodou v motorkách soupeřit nemusí.).

.
19. listopadu • 10:36

Svého času jsem měl Almeru s plnou výbavou. Teď jezdím Škodou a zase mě to k Japoncům táhne. Nový Civic se objeví v Evropě zřejmě v 2.pol.2021, tak by na současný, který se mi velmi líbí, mohly být zajímavé nabídky.

.
19. listopadu • 12:34

Jo a když tě to táhne od Škody k Japoncům, tak určitě víš proč. Ne že by Škoda byla špatná, ale na trhu jsou i lepší auta a někdy dokonce i levnější.

.
19. listopadu • 12:28

Svez se se současným Civicem a uvidíš. Ten sedan jezdí moc pěkně. Pokud auto kupuješ na dlouho a chceš ho dojezdit až do konce, tak cena výbavy rozložená do dlouhé řady let není až tak strašná. Budeš mít auto, které ti po mnoho let bude dělat radost. Hondy patří mezi auta, která baví a je radost je řídit. Komu ale řízení nic neříká a nebaví ho, tak Hondu neocení. Jsou ale i jiná příjemná auta, která baví. Mezi nimi je ta Honda Civic ale asi nejlevnější. Cena toho skladového Civic sedana je ve srovnání s konkureční nabídkou výborná a pokud máš navíc nějakou starou plečku, kterou ti vezmou jako protiúčet, není co řešit a kupuj. Levněji už nekoupíš.

Mára
18. listopadu • 17:57

Ten starší civic se mi líbil o hodně víc -byl fakt krásný,tohle je cesta zpět a vzhled nuda šeď :-/ škoda.

emkejx
18. listopadu • 15:52

konecne Civic s normalnym zadkom a nie ten vysavacovsky... vypada ze kasnou jasna konkurencia k Elantre, tvarom nie vykonom!

Hoax
18. listopadu • 11:36

to by šlo ;)

Mansart
18. listopadu • 11:11

Za mě škoda. Už se to hodně podobá konkurenci. A zase vystouplý displej nad přístrojovku :-(. Nevím co to je za módu teď

,
18. listopadu • 11:29

Parádne auto, mal som 2hondy a spokojnosť toto bude 3adept len cena bude asi trochu mimo a dizajn je taký amerikansky asi preto že väčšinu áut predávajú v severnej Amerike.

Mansart
18. listopadu • 15:04

Jako o Hondě žádná. Jsou to dobré auta. Sám jsem o ní přemýšlel. Ale předchozí tvarové kreace se mi líbily více, tohle je moc ,,usedlé".

Assasin
18. listopadu • 16:06

A to je ono. Není nikdo, aby se zavděčil všem. Současná generace je prý cirkus a tato nová je usedlá. :-D Tak je to v životě se vším. Tento nový model si najde asi více zákazníků.
Mě to může být jedno, protože nejsem cílovka. Já bych raději uvítal v EU nové TLX v podobě nového Accordu s přeplňovaným V6 a 10° s hydraulickým měničem, který se chystá na jaro v USA. To by bylo jednoznačně moje další vozítko. Ovšem tohle už EU dávno pohřbila.

Mansart
19. listopadu • 6:53

A co třeba takový dovoz, nepřemýšlel jsi?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Assasin
20. listopadu • 5:08

Už jsem to řešil u současné generace Acco. Se všemi poplatky a clem to vyjde na balík. Další drobné úpravy na EU předpisy servis záruka...

:
18. listopadu • 15:24

Současná Honda je natolik odlišná evropskému vkusu, že se líbila málokomu a potom tedy i tobě. Mně osobně nová Honda padne do vkusu, lepší usedlost než originalita stylu UFO. Honda byla a je vítané zpestření na silnicích. Nový model už nebude a zapadne do evropského standardu a ztratí se mezi Golfy, Octaviemi, i30, Focusy,...atp.

Doporučujeme

Články odjinud