Nová Honda Civic se rýsuje, bude zřejmě méně kontroverzní

Před nedávnem se v japonském tisku objevil první neoficiální render nové generace modelu Civic, jež by měla tu současnou nahradit zhruba v roce 2011. Podle předpokladů zřejmě výrobce ubere ze své bujné fantazie a nový Civic už z dálky nebude připomínat koráb návštěvníků z jiné planety. I když designové moderně, kterou Honda v předchozích letech nastolila, nemůžeme upřít originalitu a fakt, že si získala mnoho příznivců. Nicméně, vypadá to tak, že nový Civic už bude trochu usedlejší a můžeme zde předpokládat, že bude čerpat z nedávno představeného Insightu.

O použité technice zatím mnoho slov nepadlo, ovšem dá se předpokládat, že na novém Civicu, jako na jednom z nejdůležitějších modelů z portfolia, nebude automobilka vůbec šetřit. V nabídce se má objevit známý čtyřválec 1,5 V-TEC a chybět nebude ani možnost říci si o převodovku CVT. Vedle nového Civicu pracuje Honda i na menším hatchbacku CR-Z, který má navázat na zašlou slávu takřka kultovního modelu CR-X, ten by se měl na trhy dostat zhruba ve stejném čase, jako nový Civic.
Klepněte pro větší obrázek 
Možná podoba nového Civicu
Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

včera | Jan Mička | 1 příspěvek
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků