Nová Honda Civic se rýsuje, bude zřejmě méně kontroverzní

Před nedávnem se v japonském tisku objevil první neoficiální render nové generace modelu Civic, jež by měla tu současnou nahradit zhruba v roce 2011. Podle předpokladů zřejmě výrobce ubere ze své bujné fantazie a nový Civic už z dálky nebude připomínat koráb návštěvníků z jiné planety. I když designové moderně, kterou Honda v předchozích letech nastolila, nemůžeme upřít originalitu a fakt, že si získala mnoho příznivců. Nicméně, vypadá to tak, že nový Civic už bude trochu usedlejší a můžeme zde předpokládat, že bude čerpat z nedávno představeného Insightu.

O použité technice zatím mnoho slov nepadlo, ovšem dá se předpokládat, že na novém Civicu, jako na jednom z nejdůležitějších modelů z portfolia, nebude automobilka vůbec šetřit. V nabídce se má objevit známý čtyřválec 1,5 V-TEC a chybět nebude ani možnost říci si o převodovku CVT. Vedle nového Civicu pracuje Honda i na menším hatchbacku CR-Z, který má navázat na zašlou slávu takřka kultovního modelu CR-X, ten by se měl na trhy dostat zhruba ve stejném čase, jako nový Civic.
Klepněte pro větší obrázek 
Možná podoba nového Civicu

bazar

Honda Civic 1,4
Rok výroby: 2011
Stav: 26 745 km
Cena: 220 000 Kč
Honda Civic 1,6
Rok výroby: 2004
Stav: 50 568 km
Cena: 120 000 Kč
Honda CRV 2,2
Rok výroby: 2011
Stav: 150 530 km
Cena: 270 000 Kč
Honda Civic 1,4
Rok výroby: 2005
Stav: 137 989 km
Cena: 57 000 Kč
Honda CRV 2
Rok výroby: 2009
Stav: 152 049 km
Cena: 203 000 Kč
Honda CRV 2
Rok výroby: 2009
Stav: 110 434 km
Cena: 300 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků