Nová Honda Civic oficiálně: Poprvé dostala hybridní pohon, ale výkonem nezarmoutí

23 komentářů

emkejx
25. března • 10:06

konecne ten zadok nevypada ako na vysavaci. to jedine mi k tomu celemu autu nepasovalo.

OnlyTruth
24. března • 9:23

ten interier je prvy krat taky pekny ze by som to aj zobral.. keby maju 4x4 (kde je to slubovane EVO od Hondy) ..

Assasin
24. března • 9:00

15 let jsem jezdil s modely od Hondy. Dnes mohu s jistotu říci že pokud budou dále pokračovat v podobných srackach určitě se nevrátím.

ACE
24. března • 12:15

Odvážná slova, ale už nebude pomalu kde vybírat.

Assasin
24. března • 12:41

Vím, že to je vinou EU, ale myslím, že by zase nebyl takový problém, poslat sem 2 modely Acury a přebrendovat tak, jak tomu bylo dříve. Takové TLX s MDX by evropskému trhu slušely. V provedení Type S by si zákazníky určitě našly.

R
24. března • 6:23

Nepěkné auto z venku, ale má charakter. Uvnitř ale vládnou osumdesátá leta minulého století.

BiLL
23. března • 23:52

revírem Civicu jsou štreky a tam je hybrid na houby, do mesta a okoli staci jazz, hrv. pritom ta jednapětka turbo s cvt byla super panevropská kombinace

HLJ
24. března • 13:25

Slabší hybrid v Jazz a HRV je pokud je majorita jízd ve městě, dá se třeba i kratší trasy po dálnici (rychlostně se neztratí), ale Civic ve dvoulitrovém hybridu pro někoho kdo jezdí nejen město ale i víc dálnice a bude chtít rozumnou spotřebu. jediný co je otázkou jak bude naladěný jestli jeho doménou dál zůstanou okresky, tedy podvozkově.

Tak jest
24. března • 13:49

V 2.0 hybrid v Evropě doufáš nebo to je potvrzeno?

Mirek
24. března • 15:56

Nestačí ti přečíst článek, nebo čteš jen nadpis?

Tak jest
24. března • 9:42

Civic je US auto, pro US trh. Marně přemýšlím, kdo si tam bere Civica na štreky.

...
23. března • 23:25

Dúfam že aspoň Type-R bude aspoň plnohodnotný bezinak a nie dajaky hybrid

Hamarel
23. března • 18:49

Výkonem nezarmoutí leda tak na papíře, Z popisu je jasné, že použili hybrid z CR-V a to je na 184 koní lemra líná, která navíc zhebne pod kopytem ve 180 km/h. Takže kdysi čiperné Civiky dnes budou smutně koukat jak jim ujede kdejaký průměrňák.

HLJ
24. března • 13:20

Stejně jak nové CRV tak i Civic by měl dostat už novou druhou generaci dvoulitrového hybridu, slabší verze s 1.5 je v Jazz a HRV taky už 2 gen a ta se jim hodně povedla. Ale stávající CRV hybrid fakt není povedený

dt
29. března • 10:35

A můžete osvětlit v čem není povedený? Vlastním hCRV už třetím rokem a rád bych prozřel.

ACE
24. března • 12:13

Lepší než koukat na koně, je lepší porovnávat jak to pojede za ty peníze ve srovnání s konkurencí.

Mirek
24. března • 16:00

Něco na tom bude, otázkou však je, co pokládáš za konkurenci. Pokud to pojede dobře do nějakých 160 - 170 km/hod, já bych s tím problém neměl. Závodnické choutky mě dávno přešly.

ACE
24. března • 18:20

No to co v dané kategorii zůstalo.

Mirek
24. března • 11:26

Myslím, že máš pravdu minimálně s maximální rychlostí. Kdo tomu nevěří, ať si pohledá fotky, cejchování tachometru je maximálně do 180 km/hod, jsou i verze jen do 160 km/hod.
https://www.netcarshow.com/honda/2022-civic/1600x120... ...
https://www.netcarshow.com/honda/2022-civic_sedan/16... ...

St.
25. března • 14:36

To cejchování do 180 km/h je pro Japonsko. V Evropě, i když to jede třeba jen 150, Vám to Japonci ocejchují do 220. Mám auto, které jede maxim. 210 a je to do 280 (Subaru).
V Japonsku to mají sjednocené: můžou jet maximálně 180 a tomu odpovídá i tachometr.

Mirek
25. března • 17:28

A ještě drobnost, nesedí řidič v Japonsku náhodou vpravo?

Mirek
25. března • 17:24

Troufnu si tvrdit, že pro Evropu to bude cejchované do 180 km/hod. Tohle je Civic eHEv pro EU https://1url.cz/4KAkz... podle polohy 80 je jasné, že to bude končit 160.

Mirek
26. března • 11:46

Chybka, ... bude končit 180.

Doporučujeme

Články odjinud