konecne ten zadok nevypada ako na vysavaci. to jedine mi k tomu celemu autu nepasovalo.
ten interier je prvy krat taky pekny ze by som to aj zobral.. keby maju 4x4 (kde je to slubovane EVO od Hondy) ..
15 let jsem jezdil s modely od Hondy. Dnes mohu s jistotu říci že pokud budou dále pokračovat v podobných srackach určitě se nevrátím.
Odvážná slova, ale už nebude pomalu kde vybírat.
Vím, že to je vinou EU, ale myslím, že by zase nebyl takový problém, poslat sem 2 modely Acury a přebrendovat tak, jak tomu bylo dříve. Takové TLX s MDX by evropskému trhu slušely. V provedení Type S by si zákazníky určitě našly.
Nepěkné auto z venku, ale má charakter. Uvnitř ale vládnou osumdesátá leta minulého století.
revírem Civicu jsou štreky a tam je hybrid na houby, do mesta a okoli staci jazz, hrv. pritom ta jednapětka turbo s cvt byla super panevropská kombinace
Slabší hybrid v Jazz a HRV je pokud je majorita jízd ve městě, dá se třeba i kratší trasy po dálnici (rychlostně se neztratí), ale Civic ve dvoulitrovém hybridu pro někoho kdo jezdí nejen město ale i víc dálnice a bude chtít rozumnou spotřebu. jediný co je otázkou jak bude naladěný jestli jeho doménou dál zůstanou okresky, tedy podvozkově.
V 2.0 hybrid v Evropě doufáš nebo to je potvrzeno?
Nestačí ti přečíst článek, nebo čteš jen nadpis?
Civic je US auto, pro US trh. Marně přemýšlím, kdo si tam bere Civica na štreky.
Dúfam že aspoň Type-R bude aspoň plnohodnotný bezinak a nie dajaky hybrid
Výkonem nezarmoutí leda tak na papíře, Z popisu je jasné, že použili hybrid z CR-V a to je na 184 koní lemra líná, která navíc zhebne pod kopytem ve 180 km/h. Takže kdysi čiperné Civiky dnes budou smutně koukat jak jim ujede kdejaký průměrňák.
Stejně jak nové CRV tak i Civic by měl dostat už novou druhou generaci dvoulitrového hybridu, slabší verze s 1.5 je v Jazz a HRV taky už 2 gen a ta se jim hodně povedla. Ale stávající CRV hybrid fakt není povedený
A můžete osvětlit v čem není povedený? Vlastním hCRV už třetím rokem a rád bych prozřel.
Lepší než koukat na koně, je lepší porovnávat jak to pojede za ty peníze ve srovnání s konkurencí.
Něco na tom bude, otázkou však je, co pokládáš za konkurenci. Pokud to pojede dobře do nějakých 160 - 170 km/hod, já bych s tím problém neměl. Závodnické choutky mě dávno přešly.
No to co v dané kategorii zůstalo.
Myslím, že máš pravdu minimálně s maximální rychlostí. Kdo tomu nevěří, ať si pohledá fotky, cejchování tachometru je maximálně do 180 km/hod, jsou i verze jen do 160 km/hod. https://www.netcarshow.com/honda/2022-civic/1600x120... ... https://www.netcarshow.com/honda/2022-civic_sedan/16... ...
To cejchování do 180 km/h je pro Japonsko. V Evropě, i když to jede třeba jen 150, Vám to Japonci ocejchují do 220. Mám auto, které jede maxim. 210 a je to do 280 (Subaru). V Japonsku to mají sjednocené: můžou jet maximálně 180 a tomu odpovídá i tachometr.
A ještě drobnost, nesedí řidič v Japonsku náhodou vpravo?
Troufnu si tvrdit, že pro Evropu to bude cejchované do 180 km/hod. Tohle je Civic eHEv pro EU https://1url.cz/4KAkz... podle polohy 80 je jasné, že to bude končit 160.
Chybka, ... bude končit 180.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.