Nová Honda Civic má české ceny. K dostání je pouze jako hybrid a s bohatou základní výbavou

47 komentářů

.
5. července • 22:44

to přímé vstřikování benzínu je škoda, měli tam nechat nepřímý vstřik. bude to náchylné na karbon a ředění oleje plus baterka ...

tenPeter
1. července • 18:21

Všetci čo tu fňukajú nad Japoncom že je taký či onaký nech si to nekupujú a jazdia len ďalej svojich nemcov ,francúzov , talianov atď.
Ja jazdím len japonca už dlhé roky a som spokojný, nedám dopustiť. Na nemca či francúza sa ani nepozriem ale v servise ich rád privítam pretože na opravu sú najlepší keďže sa to drbe viac ako Japonec 😁. Ale chápem vás vsetkych a vždy to tvrdím nech si každý jazdí čo chce ✌️

Mirek
1. července • 21:42

No když myslíš, brát ti to nebudu, hlavně když ti stačí pověst v podstatě jedné značky, Toyota.
https://www.autorevue.cz/toyota-a-subaru-svolavaji... ...

tenPeter
2. července • 12:07

Podľa tohoto chceš súdiť ??? 🤣😀 pekný deň ti prajem.

emkejx
29. června • 12:57

fotograf mohol fotit este aspon z 500 dialky od auta. ze by bolo vidiet o co ide

ACE
29. června • 10:20

Ve srovnáníí s konkurencí, ač se to na první pohled do ceníku nezdá, velmi slušně vybavené auto se slušnými parametry. Ale bude to mít v naší konzervativní společnosti obtížné.

šofér
29. června • 15:56

Proboha, čemu říkáte slušně vybavené? To, co Honda nabízí najdete v každé konkurenci a navíc levnější o 150 tis!

ACE
29. června • 19:19

Bez boha a konkrétně které?

Rex
29. června • 16:43

Tak když v každé, uveď prosím tři příklady mimo korejce s motorem nad 130kw, touto výbavou a cenou do 650tis. To jsem zvědav”

Erik
29. června • 18:39

Tohle nemá 135 kW ani omylem. To je čistě chvilková hodnota, jakmile se baterka vybije (a to se při dynamické jízdě vybije během chvilky, 1 kWh kapacity je úplný prd), tak všechno visí na 105 kW atmosféře. Takže trvalý výkon je těch 105 kWh. Papírově stejně výkonná auta s normálním spalovákem (třeba Octa s 2.0 TSI 140kWh) tohle hybridní čudo smáznou kdykoliv a kdekoliv.

Shimi
29. června • 19:00

Přesně za 27 sekund :-D Respektive v reálu to bude ještě rychleji, protože palubní systém nenechá tu baterii vymlátit do úplné nuly. Čímž pádem tohle hybridní čudo smázne i Octa s 1.5 TSI a všechny ostatní HB/LB s výkonem 110+ kW.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Erik
29. června • 20:46

CR-V se stejným pohonem má jakou takous dynamiku do 110-120 km/h, pak je velmi líné a ve 180 zhebne úplně. Takže po městě a okolí fajn, na dálnici ho pojezdí skoro cokoliv. To samé platí pro spotřebu, po městě je velmi dobrá, jakmile mu naložíš na dálnici, tak žere.

ACE
30. června • 11:01

CR-V je vysoký tak bude asi o něco horší a 180 je v dnešní době již běžné maximum pro nová auta dotovaný či poháněná elektrikou, až na pár vyjímek.

Erik
30. června • 12:52

180 je maximum u pár automobilek, které resignovaly na slušné pohony. Když se podívám a skladbu prodávaných aut v ČR, tak vysoko přes 180 se dostává drtivá většina prodaných značek a modelů včetně těch slaboulinkých jako je třeba Fabka za 360 tis.

ACE
30. června • 13:25

Konkrétně?

Erik
30. června • 14:00

Co konkrétně? Nejprodávanější model u nás je Octavia a ta se ve všech motorizacích včetně rachitického tříválečku i v kombajnu dostává na Vmax přes 200.

ACE
30. června • 17:26

Prosto jsem psal o autech, která jsou dotována elektřinou. A jistě mnoho tříválečků jezdí po dálnici 200

Erik
30. června • 17:55

Auta dotovaná elektřinou jezdí také běžně přes 200. Že pár Toyot, Hond nebo Lexusů s ošizenou hybridní technikou umí jen 180 nebo 200 je jen výjimka potvrzující pravidlo.
Namátkou všechny PHEV VW, PSA, Škody umí přes 200, všechny PHEV BMW, Mercedesy, Audi umí hodně přes 200, často 250. 200 po dálnici jezdí hodně lidí, u nás nelegálně, v Německu zcela legálně. Nejde jen o to kdo jezdí nebo nejezdí 200, jde i o to, že auta s Vmax třeba 250 mají daleko lépe dimenzovanou řadu dílů než auta s Vmax 180. Typicky třeba brzdy, ve všech srovnávacích testech se ukazuje, že hybridní Toyoty brzdí hůř než konkurence, prostě auto s Vmax 180 nemá ošizený jenom pohon, ale i brzdy, protože energie, která se musí zmařit v brzdách z rychlosti 250 je skoro dvojnásobná než energie auta, které je postavené na Vmax 180 a podle toho pak vypadají i brzdy.

ACE
29. června • 19:20

Nepravděpodobné....

Shimi
29. června • 19:30

Velice pravděpodobné a to i z dalšího logického důvodu. Hybridního Civica si přece člověk nekupuje z důvodu, aby s ním jezdil stylem brzda/plyn, že? To znamená, že v reálu se to auto bude ploužit po okreskách z důvodu co nejnižší spotřeby (když už to stálo tolik, tak ať to aspoň něco ušetří) a vypráší ho i horlivý mladík s Fábií 1.0 TSI.

ACE
29. června • 19:40

Rád se podívám na srovnání až nějaké bude. Jinak to je jen bychařeni. Takovej komfort bude taky asi proti uškubanému dsg o svetelnéroky daleko

Shimi
28. června • 21:18

V základu s CVT za 770? Tak ten byl dobrej. Nevím co by mě mělo přesvědčit, abych si místo tohoto bizáru nekoupil raději i30N 2.0T 184 kW s manuálem. A jako návdavkem bych ještě 70 ušetřil.

Rex
28. června • 22:13

To je dobré auto, ale sportovní. Tzn. tvrdé a hlučné. Myslím si, že ne každý poptává tento styl.

Shimi
29. června • 11:10

Základní model Nka nemá se sportem nic společného, je to jenom rychlejší hatchback. Ale to je fuk, ať si každý koupí co chce. Já za sebe pouze říkám, že za bezmála 800 tyček požaduji mnohem více muziky. A vzhledem k dosavadním prodejním číslům Hondy v ČR, potažmo v EU, to evidentně nepožaduji jenom já.

Rex
29. června • 11:18

800tis stojí Corolla, Octavia, Golf, Peugeot. Dnes je to normální cena. Krom toho Hyundaie nemáš šanci.

Shimi
29. června • 15:01

Ti čtyři jmenovaní mohou stát i více, ale co je v ČR důležitější, mohou stát i méně na což nemá Honda odpověď a taky podle toho budou vypadat prodeje. Bude to naprosto okrajová záležitost. Je to škoda, dát tam 1.5T s manuálem, tak bych o něm i uvažoval. To i "blbý" Ceed 1.5T 118 kW na tom bude s dynamikou podobně, akorát bude o 300 levnější a to už je pro někoho sakra argument. Faktem prostě zůstává, že začínat v ČR s HB nižší střední třídy na bezmála 800 je chujovina na n-tou.

k8
29. června • 13:40

Což je ovšem dost smutný, že je to normální cena za auto.

Matus
28. června • 19:39

No symbol spolahlivosti to bolo niekedy ja mám 10gen.udrziavanu v top stave po všetkých strankach myslel som že si ju nechám kým sa nerozpadne názor som zmenil keď mi po 4rokoch odišiel alternátor ktorý je mimochodom Made in China žiadny japonský superkvalitny ktorý je teraz možnosť si kúpiť ako vravia original za 1900eur.iny sa nedá zohnať nikde.akoze to si môj mechanik myslel že to nieje možné že to neexistuje aby to mohlo byť veď to si nový celý motor kúpim

Okli
28. června • 20:59

Měl jsem 10G sedan a musel jsem předčasně prodat, jezdil poradně, ale made in turkey se nezaprela.

C10G
28. června • 21:35

Taky jsem měl C10G, ale hatchback (nebo spíš liftback?), který jsem původně kupoval s tím, že zůstane v rodině. Nakonec jsem ho po dvou letech taky raději prodal. Špatná kvalita interiéru (všude to vrzalo), nefunkční klima, naprosto nefunkční dešťový senzor, uskákaný náladový podvozek (někdy celkem plavný, někdy v zatáčkách nebo na některých nerovnostech mlátil), špatné odhlučnění, nic moc přístup v autorizáku..
Na danou třídu možná OK, ale já jsem čekal rozhodně více.

Mirek
28. června • 22:26

Svého času jsem měl zapůjčený Civic 9G, jedno z nejhlučnějších aut v interiéru v této třídě. Jak to tak čtu, tak další generace také trpěla na špatné odhlučnění.

Mirek
29. června • 20:42

Vidím, že nadšenci Hondy nesnáší pravdu. V době zapůjčeni Civicu jsem jel s kdejakým konkurentem v této třídě (Focus, Astra, Mazda 3, Corolla, Golf, Octavia, i30, Cruze), mimo francouzských aut, a Civic byl suverénně nejhorší na odhlučnění. Dokonce jsem se díval, jestli má těsnění ve dveřích, že venkovní hluk tak snadno pronikal do interiéru.

Mirek
28. června • 19:17

Základní verze Elegance nemá zpětné zrcátko s automatickou clonou, vyhřívání volantu, výdechy klimatizace pro zadní cestující, bezdrátové nabíjení telefonu, adaptivní led světlomety (má jen základní led světlomety), přední mlhová světla.
Jedině nejvyšší verze má adaptivní dálkové světlomety a vyhřívaný volant, ale zase kvůli tomu musí zákazník koupit také panoramatické střešní okno a kožené čalounění (nesnáším kožené čalounění, necítím se na něm dobře), tedy bez čeho bych se velice rád obešel.
Všechny verze mají automatickou e-CVT, manuální převodovka se nedodává. Všechny verze mají lepící sadu.
No nevím, tak Civic asi také ne.
https://1url.cz/WrWVP...

Erik
29. června • 18:13

Ty chybějící zadní výdechy jsou v této třídě docela ostuda.

Rex
28. června • 20:55

Tak to je Hondí klasika. V každém výbavovém stupni chybí nějaká kravina, kterou nelze samostatně přikoupit a má ji i Dacie.

Mirek
28. června • 21:24

Docela mě pobavila věta v ceníku:
Doporučená maloobchodní cena včetně 21% DPH neobsahuje náklady na dopravu (6900 Kč). Konečnou cenu včetně případných vedlejších nákladů zjistíte u svého autorizovaného prodejce.
Takže ceníkové ceny nejsou konečné ceny prom zákazníky. Přiznám se, že si nemůžu vzpomenout, jestli někdo mimo uváděnou ceníkovou cenu chce další nenápadně napsané poplatky, vedlejší náklady, u nového auta, jako Honda.

Rex
28. června • 21:43

To je dost trapné. Na druhou stranu, mně se líbí. Záleží, jak se v tom pojede. Má pořádný 2.0 a cenově na stejno s Corollou.

Mirek
28. června • 22:43

A nevím, jak přišli na tuhle fičuru, tedy nic moc. https://1url.cz/7rWk7...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Luise
29. června • 15:03

Se podivej se konfiguratoru Audi A3. To nemá za 1,2 mil v základu věci jako jsou zadni čidla (nemá žádná čidla ani jiný parkovací asistent), ani obyčejný tempomatc obyčejne vyhřívání sedaček, nic. To mi za tuto cenu přijde v roce 2022 vetsi silenost

Mirek
29. června • 20:34

No problém je, že v tomto příspěvku nehodnotím jakou má auto výbavu, ale provedení výbavy, debilní roletku, pokud jsi to nepochopil. Před několika roky jsem se smál Audi A1 1,0TSI, že je to jen lehce překabátěné Polo, za skoro milión, a nadšenci do Audi se mi snažili vysvětlit, že je to přece Audi, že to tak je správně. A co se týče ceny, tak se pořádně podívej, jaké jsou dnes ceny aut a jaké byly nedávno, potom se tomu snad přestaneš divit, ne že bych s tím souhlasil.

Luise
29. června • 21:01

Já merit příspěvku chápu, ale proč se nad tím pozastavovat, kdyz to tak je s Japonci vlastne celou dobu, co pamatuju, tak aspoň 20 let je to takhle postaveny. A myslím, ze Němci se jim hodně přiblížili, protože sice můžeš hypoteticky Dokupovat jednotlivý položky, ale vlastne ne tak uplne. Pokud chci u vybraných bmw adaptivní podvozek, musim si vzít konkrétní motor a m paket, nejde to pro všechny, když chci třeba u vybraných modelů zatmavena skla, musim vzít zároveň jejich akustickou ochranu a pokud chci tmavá kola, musim vzít opět vzít m paket (většinou min 100 tisíc, někdy i 200 plus), který ale třeba znamená m podvozek a další doplňky, který třeba nechci …. u Audi virtuální kokpit jde většinou jen společně s další výbavou, pokud chci adaptivní tempomat, lze sparovat jen s vybránym volantem, který mě osobně třeba bytostně nevyhovuje… Volnost pri konfiguraci už nemáš nikde.

Mirek
29. června • 23:08

OK, stále řešíš výbavy, to jsem řešil kousek výše. Měl jsem Toyotu a vím jak to s výbavami u Japonců je. Tady jsem řešil, jak je jistá část auta provedena, funkčnost, nic jiného. S výbavou se roletka nemění, originalita za každou cenu. Čas 2:10 https://www.youtube.com/watch...

TM
28. června • 18:26

PHEV je zbytečný a ještě dražší. A navíc polovina majitelů jej stejně nepoužívá správně. (Tj. Nabíjet i tankovat.)

Datel
28. června • 17:47

Za tyto peníze u nás neprodejné. Kdyby to byl alespoň PHEV, tak možná pár kousků udají, ale za takovou pálku obyčejný hybrid nemá šanci.

skace
28. června • 18:09

To je hybrid elektrárna, pohon má pouze elektrický.

Datel
28. června • 18:11

Obyčejný sériový hybrid, jako v lokomotívách.

JirikH
1. července • 9:36

No prave ze ne. Nevim, jaky mate prehled o hybridech a ktere jste ridil. Tento je opravdu spickovy.

Doporučujeme

Články odjinud