Nová Honda Civic dostane litrový tříválec s turbem

Nová generace Hondy Civic dorazí na náš trh až v roce 2017. Jedním z motorů v nabídce bude nový tíválec.
Nová Honda Civic dostane litrový tříválec s turbem

Downsizing se nevyhne ani nové desáté generaci populárního hatchbacku Honda Civic. Nyní byla představena americká verze sedan, která se bude vyrábět v USA a už má i svou cenovku, ale my si musíme na evropský hatchback ještě počkat. Dříve než na začátku roku 2017 do prodeje nedorazí.

Dobrá zpráva pro fanoušky je, že později bude i ostrá verze Type-R, ale tou se teď zabývat nebudeme. Nás nyní zajímá běžná modelová řada. Už víme, že ve Velké Británii vyráběný hatchback dostane benzínový litrový tříválec s přeplňováním.

Honda Civic desáté generace se předvádí na nových fotografiích

Honda Civic desáté generace se předvádí na nových fotografiích

S prototypem se projel britský magazín Autocar. Zkušební verze nabízí výkon 96 kW (130 k) a točivý moment 200 Nm. Podle Autocaru má jít o motor, který nahradí atmosférickou jednotku 1,8 l. Cílem Hondy je dostat se s emisemi alespoň na 99 g/km CO2, což odpovídá normované spotřebě 4,3 litru benzínu na 100 km.

Už tedy víme, že pod kapotou nové generace evropské Hondy Civic bude tříválec 1,0 l s přeplňováním na benzín, čtyřválcová patnáctistovka rovněž s přeplňováním a také čtyřválcový turbodiesel 1,6 l.

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků