Nová Honda Civic dostane litrový tříválec s turbem

Nová generace Hondy Civic dorazí na náš trh až v roce 2017. Jedním z motorů v nabídce bude nový tíválec.
Nová Honda Civic dostane litrový tříválec s turbem

Downsizing se nevyhne ani nové desáté generaci populárního hatchbacku Honda Civic. Nyní byla představena americká verze sedan, která se bude vyrábět v USA a už má i svou cenovku, ale my si musíme na evropský hatchback ještě počkat. Dříve než na začátku roku 2017 do prodeje nedorazí.

Dobrá zpráva pro fanoušky je, že později bude i ostrá verze Type-R, ale tou se teď zabývat nebudeme. Nás nyní zajímá běžná modelová řada. Už víme, že ve Velké Británii vyráběný hatchback dostane benzínový litrový tříválec s přeplňováním.

Honda Civic desáté generace se předvádí na nových fotografiích

Honda Civic desáté generace se předvádí na nových fotografiích

S prototypem se projel britský magazín Autocar. Zkušební verze nabízí výkon 96 kW (130 k) a točivý moment 200 Nm. Podle Autocaru má jít o motor, který nahradí atmosférickou jednotku 1,8 l. Cílem Hondy je dostat se s emisemi alespoň na 99 g/km CO2, což odpovídá normované spotřebě 4,3 litru benzínu na 100 km.

Už tedy víme, že pod kapotou nové generace evropské Hondy Civic bude tříválec 1,0 l s přeplňováním na benzín, čtyřválcová patnáctistovka rovněž s přeplňováním a také čtyřválcový turbodiesel 1,6 l.

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

23.  9.  2018 | Miro Mihálik | 30 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků