Nová Honda Civic dostane litrový tříválec s turbem

Nová generace Hondy Civic dorazí na náš trh až v roce 2017. Jedním z motorů v nabídce bude nový tíválec.
Nová Honda Civic dostane litrový tříválec s turbem

Downsizing se nevyhne ani nové desáté generaci populárního hatchbacku Honda Civic. Nyní byla představena americká verze sedan, která se bude vyrábět v USA a už má i svou cenovku, ale my si musíme na evropský hatchback ještě počkat. Dříve než na začátku roku 2017 do prodeje nedorazí.

Dobrá zpráva pro fanoušky je, že později bude i ostrá verze Type-R, ale tou se teď zabývat nebudeme. Nás nyní zajímá běžná modelová řada. Už víme, že ve Velké Británii vyráběný hatchback dostane benzínový litrový tříválec s přeplňováním.

Honda Civic desáté generace se předvádí na nových fotografiích

Honda Civic desáté generace se předvádí na nových fotografiích

S prototypem se projel britský magazín Autocar. Zkušební verze nabízí výkon 96 kW (130 k) a točivý moment 200 Nm. Podle Autocaru má jít o motor, který nahradí atmosférickou jednotku 1,8 l. Cílem Hondy je dostat se s emisemi alespoň na 99 g/km CO2, což odpovídá normované spotřebě 4,3 litru benzínu na 100 km.

Už tedy víme, že pod kapotou nové generace evropské Hondy Civic bude tříválec 1,0 l s přeplňováním na benzín, čtyřválcová patnáctistovka rovněž s přeplňováním a také čtyřválcový turbodiesel 1,6 l.

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků