Na obrázcích si můžeme všimnout uhlazeného designu, který již nyní zdobí  aktuální Civic  nebo zcela nové CR-V. Máme zde štíhlé přední světlomety, navazující na čelní masku... Zdroj: gov.br/inpi/

Na obrázcích si můžeme všimnout uhlazeného designu, který již nyní zdobí aktuální Civic nebo zcela nové CR-V. Máme zde štíhlé přední světlomety, navazující na čelní masku... | Zdroj: gov.br/inpi/

...vcelku konzervativní linii boků a na zádi rozměrná světla, propojená pásem na víku kufru. Zdroj: gov.br/inpi/

...vcelku konzervativní linii boků a na zádi rozměrná světla, propojená pásem na víku kufru. | Zdroj: gov.br/inpi/

Evropa se s Accordem rozloučila v roce 2015 – prodeje tohoto zajímavého a jízdně vyspělého stroje na starém kontinentu nikdy nebyly ohromující (rekordem bylo 46.291 kusů v roce 1999, v posledním roce oficiálního prodeje méně než dva tisíce) a Honda zde raději nasadila vozidla s módní vyšší stavbou karoserie. Zdroj: gov.br/inpi/

Evropa se s Accordem rozloučila v roce 2015 – prodeje tohoto zajímavého a jízdně vyspělého stroje na starém kontinentu nikdy nebyly ohromující (rekordem bylo 46.291 kusů v roce 1999, v posledním roce oficiálního prodeje méně než dva tisíce) a Honda zde raději nasadila vozidla s módní vyšší stavbou karoserie. | Zdroj: gov.br/inpi/

Dá se čekat, že ohledně pohonu Honda jemně poladí stávající nabídku motorů z desáté generace. Zdroj: gov.br/inpi/

Dá se čekat, že ohledně pohonu Honda jemně poladí stávající nabídku motorů z desáté generace. | Zdroj: gov.br/inpi/

V zahraničí se tak zřejmě mohou těšit na přeplňovanou patnáctistovku se 143 kW, foukaný dvoulitr se 188 kW nebo hybridní provedení se 158 kW. Zdroj: gov.br/inpi/

V zahraničí se tak zřejmě mohou těšit na přeplňovanou patnáctistovku se 143 kW, foukaný dvoulitr se 188 kW nebo hybridní provedení se 158 kW. | Zdroj: gov.br/inpi/

...vcelku konzervativní linii boků a na zádi rozměrná světla, propojená pásem na víku kufru. Zdroj: gov.br/inpi/
Evropa se s Accordem rozloučila v roce 2015 – prodeje tohoto zajímavého a jízdně vyspělého stroje na starém kontinentu nikdy nebyly ohromující (rekordem bylo 46.291 kusů v roce 1999, v posledním roce oficiálního prodeje méně než dva tisíce) a Honda zde raději nasadila vozidla s módní vyšší stavbou karoserie. Zdroj: gov.br/inpi/
Dá se čekat, že ohledně pohonu Honda jemně poladí stávající nabídku motorů z desáté generace. Zdroj: gov.br/inpi/
V zahraničí se tak zřejmě mohou těšit na přeplňovanou patnáctistovku se 143 kW, foukaný dvoulitr se 188 kW nebo hybridní provedení se 158 kW. Zdroj: gov.br/inpi/
5
Fotogalerie

Nová Honda Accord vyzrazena díky patentovým snímkům. Evropě by slušela, ale nemá zde budoucnost

Tradiční model japonské automobilky se zanedlouho představí ve své jedenácté generaci. Obrázky z brazilského průmyslového úřadu odhalují jeho design.

Evropa se s Accordem rozloučila v roce 2015 – prodeje tohoto zajímavého a jízdně vyspělého stroje na starém kontinentu nikdy nebyly ohromující (rekordem bylo 46.291 kusů v roce 1999, v posledním roce oficiálního prodeje méně než dva tisíce) a Honda zde raději nasadila vozidla s módní vyšší stavbou karoserie. Je proto jasné, že ani připravovaná jedenáctá generace nebude zdejším zákazníkům k dispozici. Její podobu nyní odhalil brazilský patentový úřad.

Na obrázcích si můžeme všimnout uhlazeného designu, který již nyní zdobí aktuální Civic nebo zcela nové CR-V. Máme zde štíhlé přední světlomety, navazující na čelní masku, vcelku konzervativní linii boků a na zádi rozměrná světla, propojená pásem na víku kufru. Z předního tříčtvrtečního pohledu japonský sedan trochu připomíná evropský Ford Mondeo, jehož výroba skončila letos začátkem dubna.

Dá se čekat, že ohledně pohonu Honda jemně poladí stávající nabídku motorů z desáté generace – v zahraničí se tak zřejmě mohou těšit na přeplňovanou patnáctistovku se 143 kW, foukaný dvoulitr se 188 kW nebo hybridní provedení se 158 kW.

Honda

Japonská Honda vedle automobilů a motocyklů vyrábí také samostatné motory, elektrogenerátory nebo zahradní techniku. Společnost založil v roce 1948 Soichiro Honda. Od roku 1950 to je největší světový výrobce motocyklů.

Honda Civic • Honda Jazz • Honda CR-V • Honda HR-V • Honda NSX • Honda E

Doporučujeme

Články odjinud