Nová Honda Accord přijde s novým šestiválcem (spy photos)

Spekulace ohledně nové Hondy Accord jsou stále intenzivnější. Špionážním fotografům se podařilo na amerických silnicích zastihnout prozatím dobře maskované testovací vozy nové generace, která bude určena pro tento trh. Kromě sedanu se podle očekávání objeví i verze coupé, která se v Americe těší velké popularitě.

Pod kapotou nové generace se objeví i nový šestiválec, který Honda nyní testuje v konečné fázi jeho vývoje. Agregát má vynikat vysokým výkonem a nízkou spotřebou benzinu, ke které bude přispívat i systém odpojování válců. Kromě šestiválce se pod kapotou očekává také klasický čtyřválec. Bližší specifikace obou motorů nemáme prozatím k dispozici. A kdy že nový Accord objeví? Sériová produkce začne v září, k dealerům se první vozy dostanou někdy počátkem října.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Accord coupé


Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Accord sedan

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

dnes | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků