Nová Honda Accord je na světě!

Právě dnes se na svět vyklubaly první informace o zbrusu nové Hondě Accord, která má být představena na pařížském autosalonu. Tento japonský zástupce střední třídy má nabrat nových sil a pustit se dravě do konkurence z evropského kontinentu. Hlavním impulsem je však podle nás fakt, že před nedávnem začala Mazda prodávat svou novou "šestku", tudíž by určitě hoši od Hondy nechtěli zůstat pozadu.

Upoutat by chtěl Accord především novým dravým stylem, který z něj srší při pohledu na přední partie. Tímto by Honda určitě ráda oslovila především mladší klientelu, která zatím pokukovala spíše po německé produkci (BMW a Audi). Podobný sportovně laděný trend se ostatně projevuje i u největšího konkurenta, Mazdy6. Podle vyjádření marketingového oddělení automobilky by však neměl ztratit z konzervativního vzezření, který je dán japonsko-anglickým vlivem.

Nový Accord by se měl začít prodávat počátkem roku 2003. Nabízen bude zpočátku se dvěma zážehovými motory 2,0 (155 koní, 190 Nm) a 2,4 (190 koní, 220 Nm). Motory by měly disponovat, jak už je u Hondy zvykem, systémem proměnného časování a zdvihu ventilů (VTEC) a splňovat emisní normu Euro-4. Později by se měl v nabídce objevit i vznětový turbodiesel 2,2 (140 koní) se systémem Common-Rail.

Rozvor vozu zůstal od minulé generace nezměněn, karoserie však o pár centimetrů povyrostla. Nový Accord se bude chlubit délkou 4665 mm (4595 minulá generace), šířkou 1760 mm (1750) a výškou 1445 mm (1435). Tyto údaje by se měly pozitivně projevit hlavně na prostoru na zadních sedadlech a objemu zavazadlového prostoru. O důslednosti designerské práce svědčí aerodynamický koeficient odporu vzduchu, který činí 0,26 cw.

Accord by měl ale zaujmout i uvnitř. Mezi lahůdky vnitřní výbavy bude bezesporu patřit satelitní navigace s dotykovou obrazovkou, bohatá audio soustava s měničem na 6 CD a samočinná dvouzónová klimatizace. Šest airbagů, ABS, systém jízdní stability (VSA) a dešťové senzory jsou už výbavou takřka standardní. Vizuálně se můžete pokochat níže. Inu, těšme se všichni do Paříže.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků