Nová Honda Accord je na světě!

Nová Honda Accord je na světě!

Právě dnes se na svět vyklubaly první informace o zbrusu nové Hondě Accord, která má být představena na pařížském autosalonu. Tento japonský zástupce střední třídy má nabrat nových sil a pustit se dravě do konkurence z evropského kontinentu. Hlavním impulsem je však podle nás fakt, že před nedávnem začala Mazda prodávat svou novou "šestku", tudíž by určitě hoši od Hondy nechtěli zůstat pozadu.

Upoutat by chtěl Accord především novým dravým stylem, který z něj srší při pohledu na přední partie. Tímto by Honda určitě ráda oslovila především mladší klientelu, která zatím pokukovala spíše po německé produkci (BMW a Audi). Podobný sportovně laděný trend se ostatně projevuje i u největšího konkurenta, Mazdy6. Podle vyjádření marketingového oddělení automobilky by však neměl ztratit z konzervativního vzezření, který je dán japonsko-anglickým vlivem.

Nový Accord by se měl začít prodávat počátkem roku 2003. Nabízen bude zpočátku se dvěma zážehovými motory 2,0 (155 koní, 190 Nm) a 2,4 (190 koní, 220 Nm). Motory by měly disponovat, jak už je u Hondy zvykem, systémem proměnného časování a zdvihu ventilů (VTEC) a splňovat emisní normu Euro-4. Později by se měl v nabídce objevit i vznětový turbodiesel 2,2 (140 koní) se systémem Common-Rail.

Rozvor vozu zůstal od minulé generace nezměněn, karoserie však o pár centimetrů povyrostla. Nový Accord se bude chlubit délkou 4665 mm (4595 minulá generace), šířkou 1760 mm (1750) a výškou 1445 mm (1435). Tyto údaje by se měly pozitivně projevit hlavně na prostoru na zadních sedadlech a objemu zavazadlového prostoru. O důslednosti designerské práce svědčí aerodynamický koeficient odporu vzduchu, který činí 0,26 cw.

Accord by měl ale zaujmout i uvnitř. Mezi lahůdky vnitřní výbavy bude bezesporu patřit satelitní navigace s dotykovou obrazovkou, bohatá audio soustava s měničem na 6 CD a samočinná dvouzónová klimatizace. Šest airbagů, ABS, systém jízdní stability (VSA) a dešťové senzory jsou už výbavou takřka standardní. Vizuálně se můžete pokochat níže. Inu, těšme se všichni do Paříže.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

bazar

Honda Civic 1,6
Rok výroby: 2004
Stav: 50 404 km
Cena: 130 000 Kč
Honda Civic 1,4
Rok výroby: 2010
Stav: 51 923 km
Cena: 210 000 Kč
Honda CRV 2,2
Rok výroby: 2010
Stav: 132 724 km
Cena: 270 000 Kč
Honda Civic 2,2
Rok výroby: 2009
Stav: 134 507 km
Cena: 156 000 Kč
Honda Civic 2,2
Rok výroby: 2007
Stav: 162 649 km
Cena: 140 000 Kč
Honda CRV 2,2
Rok výroby: 2008
Stav: 162 745 km
Cena: 230 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

dnes | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků