Nová Honda Accord - japonská dynastie pokračuje (představení)

18 komentářů

Kamojedov
18. dubna • 15:00

Zatím jsem neměl čas si to jít prohlédnout.

Zajímalo by mě, jestli pořád přetrvávají hrůzy, které mi pijí krev u současného Accordu.

- Má to ještě pořád volant z embéčka blahé paměti? Tj. je tam místo volantu ještě pořád to kolo od vozu s tenkým věncem, které není stavitelné v podélné ose?

- Přišla už konečně Honda na to, že by u auta za 800,000 mohla za $1 udělat poutko nebo madlo u víka kufru, takže by si člověk při otevírání a zavírání nezasvinil kvádro?

- Dají se už konečně dálkovým ovládáním zavřít okna včetně střešního?

slado
1. května • 10:02

Volant je uplne namakany - kozeny s ovladanim radia a tempomatu, mensi veniec, nastavitelny v 2 osiach.

Putko v kufri - mozno to ma zmysel pri kombiku, neviem na co by bolo v sedane. Nevsimol som si ci ho tam Accord ma.

Dialkovym si okna asi nezavries. Toto ma sralo uz pri mojom Civicu. Pisal som aj do Japonskej Hondy kde mi vysvetlili, ze to je cast bezpecnostnej vybavy - skratka ked vytiahnes klucik zo zapalovania tak sa vypne elektrika v oknach koli tomu aby si napr. zlodej neotvoril okno nejakym jednoduchym sposobom ako napr. u Skodoviek kde ti ovladanie okien ostane funkcne asi minutu po tom ako zavries auto. Vtedy sa staci pripojit na CAN-BUS a poslat prikaz na otvorenie okien a si v aute.

Dusan
22. dubna • 21:20

Jaky volant? Nevim jak standardni, ale ten kozeny mne prisel jako hodne dobry. Koneckoncu to same (akorat s dementnimi tlacitky kolem) je i v H. Legend.

Olda
19. dubna • 15:44

- volant je mensi a stavitelny ve dvou osach

- poutko v kufru, automaticke zavirani oken? tak to nevim, ale myslim, ze zrovna Hondu si clovek nekupuje kuli zabudovanemu destniku 

Jedno je jiste, motor a podvozek jsou naprostou spickou !

LK
18. dubna • 12:44

Mně osobně jako příznivce automatů velmi příjemně překvapil cenový rozdil mezi manuálem a automatem, který činí velmi přijatelných třicet tisíc. Není bohužel vyjímkou, když si někdo za automat řekne třeba i sedmdesát.

Dusan
15. dubna • 20:27

Novy Accord se mi moc libil hned co sem ho poprve videl, dokonce jsem zacal uvazovat i o jeho porizeni. Koneckoncu vymena vozu mne ceka co nevidet, tak proc ne. Moje soucasne auto je vicemene Accord predchozi rady, takze mozna by to nebyl tak spatny napad.
Co mne ovsem uplne odradilo je nesmyslny system vybavy. Vicemene nic neni priplatkove a vse je rozdeleno do dvou verzi Comfort a Executive, ktere jsou dostupne vzdy jen s jednim motorem 2.0 respektive 2.4.
Nechci davat za auto moc penez, takze bych se spokojil se 150k dvoulitrem Comfort za slusnych 750.000Kc. Jenze ouha podle Hondy takova zakladni vec jako je kozeny volant patri mezi "luxusni prvky" a neni (ani za priplatek) dostupna do verze Comfort. Sorry panove ale abych v aute za trictrte miliony tocil umelohmotny kolem jako ve Fabii, tak to teda ne!
Asi nejaka moudra japonska hlava usoudila, ze zakaznik si nema co vymyslet a dva stupne vybavy proste musi stacit kazdemu, kdo jim ma co kecat do toho jaka oni vyrabeji auta. Trosku mi to pripomnelo doby davno minule a cekani pred mototechnou na jakoukoliv krome barvy plne unifikovanou ladu.

Jan
30. dubna • 11:52

Dusan ma pravdu. Honda je skvele auto (jizdne i motorove), ale ta vybava....???

Idealne 2,0 l  a komfort ! Proc to nejde ? Asi se budu muset zeptat na zastoupeni Hondy

a rict jim ze to pekne posrali ! Proc taky nedelaji stab. system do 2 litru ((

slado
16. dubna • 13:08

Je to taky americky system rozdelenia vybav. Bud chces jednoduche auto alebo nadupane. Medzi tym samozrejme nic.

Michal
26. dubna • 22:34

Další vysvětlení - jeden z důvodů proč jsou japonci konkurenceschopní i cenové při velmi slušné vžbavě přes vysoké clo (tuším 19%!!) je i systém výroby - pokud se vyrábějí na lince více méně stejné kombinace výbav bez častých změn "extras" je to mnohem levnější...  

krTEKK
15. dubna • 22:07

..."Moje soucasne auto je vicemene Accord predchozi rady"...

vicemene Accord?? a co to mate teda za auto??tak bud JE to Accord nebo to NENI Accord, ne??....nebo myslite Rover rady 600??

Yaroukh
18. dubna • 9:35

mozna to auto ma z Accorda jenom nektery dily ;o)

(nic ve zlym, ale taky me to "vicemene" zarazilo :o)

Dusan
22. dubna • 21:19

Krtek v kalhotach ci bez nich ma pravdu. Je to sestistovkovy Rover.

slado
14. dubna • 13:43

Honda pouziva 5 uholnikovu masku chladica uz peknych par rokov - v tomto pripade to bola Mazda, kto kopiroval.

W
15. dubna • 18:45

Navíc Accord byl v Japonsku představen snad dokonce dříve než Mazda 6. A ještě jednou navíc: Accord byl vyhlášen vozem roku v Japonsku, Mazda 6 skončila v žebříčku o něco níže  

Olda
14. dubna • 19:44

Presne tak, Honda byla prvni a v cechach si vsichni mysli opak :((.

Honza
14. dubna • 8:06
Tomáš Votruba
14. dubna • 9:40

Omlouvám se, nevysvětlitelným způsobem selhal import do administrace. Teď už by mělo být všechno v pořádku

Petr Broža
14. dubna • 8:23

Už jsem to opravil.

Doporučujeme

Články odjinud