Nová homologace Octavie WRC

Vedení týmu Škoda Motorsport oznamuje, že se zúčastní letošního desátého podniku Mistrovství světa FIA - Kyperské Rallye – který po rozhodnutí komisařů FIA nahradí původně plánovanou Čínskou Rallye.
Nová homologace Octavie WRC
Vedení týmu Škoda Motorsport oznamuje, že se zúčastní letošního desátého podniku Mistrovství světa FIA - Kyperské Rallye – který po rozhodnutí komisařů FIA nahradí původně plánovanou Čínskou Rallye. Tým Škoda Motorsport měl ve svém programu Korsickou Rallye, ale zařazení kyperské soutěže do kalendáře MS FIA 2000 nabídlo mladoboleslavskému týmu výhodnější kombinaci jednotlivých soutěží. Toto rozhodnutí komentuje manažer týmu Škoda Motorsport Pavel Janeba:

„Během posledních třech podniků světového šampionátu bychom rádi otestovali připravovanou novou evoluci Octavie WRC pro rozšířený program soutěží, který nás v příštím roce čeká. Přestože jsme původně plánovali účast na soutěžích na Korsice, v Itálii a ve Velké Británii, nakonec jsme se rozhodli na místo asfaltové Korsiky jet na náročné šotolině kyperské soutěže. To znamená, že místo dvou, po sobě jdoucích, asfaltových soutěžích si v závěru sezóny vyzkoušíme rozbitou a tvrdou, kamenitou šotolinu na Kypru, na severu Itálie klasický asfalt v Sanremu a klouzavé bláto a hlínu na Britské rallye ve Waleských lesích. Zisk nových potřebných poznatků a zkušeností je pro vývoj nové evoluce Octavie WRC v přípravě na budoucí sezónu 2001 pro mladoboleslavský tým nezbytný.“

Přestože Kyperská Rally byla poprvé ve své historii organizací FIA povýšena ze soutěže mistrovství Evropy na oficiální podnik MS FIA až nyní, Škoda Motorsport tuto rallye velmi dobře zná s předchozích ročníků, kdy tým s vozy Octavia Kit Car v kategorii formule 2 získal několik cenných vavřínů. Ačkoliv je kyperské inferno mnohými odborníky považované za ještě náročnější rallye než je keňská Safari nebo řecká Acropolis, spolehlivost vozů Škoda napomohla Trinerovi k zisku celkového druhého místa a prvenství ve třídě v roce 1998 a Siberovi k prvnímu místu ve třídě a pátému místu absolutní klasifikace v roce 1999.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků