Nová homologace Octavie WRC

Vedení týmu Škoda Motorsport oznamuje, že se zúčastní letošního desátého podniku Mistrovství světa FIA - Kyperské Rallye – který po rozhodnutí komisařů FIA nahradí původně plánovanou Čínskou Rallye.
Nová homologace Octavie WRC
Vedení týmu Škoda Motorsport oznamuje, že se zúčastní letošního desátého podniku Mistrovství světa FIA - Kyperské Rallye – který po rozhodnutí komisařů FIA nahradí původně plánovanou Čínskou Rallye. Tým Škoda Motorsport měl ve svém programu Korsickou Rallye, ale zařazení kyperské soutěže do kalendáře MS FIA 2000 nabídlo mladoboleslavskému týmu výhodnější kombinaci jednotlivých soutěží. Toto rozhodnutí komentuje manažer týmu Škoda Motorsport Pavel Janeba:

„Během posledních třech podniků světového šampionátu bychom rádi otestovali připravovanou novou evoluci Octavie WRC pro rozšířený program soutěží, který nás v příštím roce čeká. Přestože jsme původně plánovali účast na soutěžích na Korsice, v Itálii a ve Velké Británii, nakonec jsme se rozhodli na místo asfaltové Korsiky jet na náročné šotolině kyperské soutěže. To znamená, že místo dvou, po sobě jdoucích, asfaltových soutěžích si v závěru sezóny vyzkoušíme rozbitou a tvrdou, kamenitou šotolinu na Kypru, na severu Itálie klasický asfalt v Sanremu a klouzavé bláto a hlínu na Britské rallye ve Waleských lesích. Zisk nových potřebných poznatků a zkušeností je pro vývoj nové evoluce Octavie WRC v přípravě na budoucí sezónu 2001 pro mladoboleslavský tým nezbytný.“

Přestože Kyperská Rally byla poprvé ve své historii organizací FIA povýšena ze soutěže mistrovství Evropy na oficiální podnik MS FIA až nyní, Škoda Motorsport tuto rallye velmi dobře zná s předchozích ročníků, kdy tým s vozy Octavia Kit Car v kategorii formule 2 získal několik cenných vavřínů. Ačkoliv je kyperské inferno mnohými odborníky považované za ještě náročnější rallye než je keňská Safari nebo řecká Acropolis, spolehlivost vozů Škoda napomohla Trinerovi k zisku celkového druhého místa a prvenství ve třídě v roce 1998 a Siberovi k prvnímu místu ve třídě a pátému místu absolutní klasifikace v roce 1999.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků