Nová generace Xsary Picasso: pro pět i sedm pasažérů

Populární Picasso dostalo v Ženevě mírný optický (téměř neznatelný) facelift a nový motor. V této podobě setrvá do roku 2006, kdy bude nahrazena novou generací. Nový model vyroste na podvozku automobilu nižší střední třídy, kontrétně nové C4. Tu představí Citroën s největší pravděpodobností na domácí půdě, na autosalonu v Paříži. Jako u všech posledních citroënů můžeme u Picassa očekávat odvážný vzhled.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Zdroj: L´automobile magazine

Podle dostupných informací bude Picasso vyráběno v krátké i prodloužené verzi. Citroën tak následuje Renault, jenž vyrábí prodloužený Scénic a Espace. Delší verze (zvaná u Renaultu Grand) bude schopna přepravit až sedm pasažérů, kratší verze bude připravena pro pasažérů pět. Prodloužené verzi přikládá podle německého Auto Motor und Sportu automobilka takový význam, že ji představí dokonce dříve než verzi krátkou.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků