Nová generace Volkswagenu Polo je tu. Rovnou i ve verzi GTI

19 komentářů

Driver
19. června • 20:12

Neví někdo, jaké převodovky budou u silnějšího TDI s předním pohonem?
DSG7q a 6q manuál a bude to paráda.
Pola jsou super autíčka. Jako jedny z mála jsou stavěná i na vyšší rychlost na dálnici (ve správné konfiguraci výbavy a motoru) Třeba současné Clio Combi DCI je taky super auto, ale na dálnici vysoké otáčky a spotřeba. I když jinak je to snad nejůspornější minicombi. Polo nyní bude blíže Audi A1, je super, když si můžete vzít auto od ženy a nemít problém s ním občas jezdit.

Pete
20. června • 8:46

Nebudú podobné ako v novej Ibize?

fogel
16. června • 18:07

Sorry jako,kam tím nafukováním rozměrů koncern míří..Vždyť nové polo je větší než IV golf.Kufr 351 l jako auto nižší střední.Trošku v tom postrádám smysl.Kdo chce větší auto,tak si koupí golfa a polo nechá manželce kvůli parkování.Auta se zvětšují a parkovací místa mizí. :-(

Pete
20. června • 8:44

Ako vraví poučka : nikto nepotrebuje viac auta, než je VW Golf. VW sa chystá zmeniť poučku a zameniť Golf za Polo.
Pre rodinu do 180cm by to Polo dávalo reálny zmysel, s turbomotorom reálne použiteľné aj na diaľnici. Pre mňa s 195cm na rodinné použitie asi trochu tesné, ja potrebujem asi toho Golfa.

Hartge
18. června • 11:01

roli malého auta zastupuje up, zákaznící více prostoru preferují

XYZ
17. června • 22:55

Taky nechápu, kam tím nafukováním směřují. Polo má být levná nákupní taška, ne že z něho udělají Golf. Navíc do toho cpou až nesmyslně vysokou volitelnou výbavu. Jedině že by se koncern rozhodl, že roli vozítek už bude plnit jen Fabia a Ibiza a z Pola udělají rádoby prémiovou stylovku. Na malé auto to bude moc drahé. A když už někdo bude chtít utratit hodně za něco speciálního, tak je tu Mini, Mercedes A, Fiat 500, kterých nejezdí mraky a dají se customizovat.

pacho
17. června • 9:53

je to presne tak ako píšeš, napr. V Peugeote to už dávno pochopili, napr. nová 308 čka je menšia ako jej predchodkyňa, hlavne pri SW verzii. Proste HB ma byť HB malé auto malé auto, lebo ináč to nemý zmysel, a to súdruhovia v NDR ešte nepochopili.

qwertz
18. června • 21:09

myslíte ten peugeot, kde nacpali budíky nad volant, takže na ně půlka populace nevidí (zaclání věnec volantu). U této automobilky se ohánět logikou chce opravdu hodně ignorance.

Twin
16. června • 22:57

Když se ti to zdá velké, tak co ti brání kupovat mini auta? Třeba Up! nebo cokoliv v této třídě od konkurence?

tziop
17. června • 18:23

v případě, že jej neodříznou jako citigo

mpolan
16. června • 18:44

No a nebo si můžeme koupit menší auta s velkým vnitřním prostorem... :-)

Mirek
16. června • 20:22

Chyba, menší auta mizí jejich zvětšováním. První část odpovědi je tedy špatně, jedině kdybys to napsal jako ironii. A vlastně druhá část je také špatně, tady se o velkém vnitřním prostoru také ještě nedá hovořit.:-D

mpolan
18. června • 20:40

Skutečně? Dřív jsi potřeboval Golf, abys měl větší auto. Dnes ti stačí Polo, protože dorostlo Golfa z přelomu tisíciletí. Golf kombi přerostl Passata kombi... a tak se dá pokračovat donekonečna. A když to auto přeroste rozměrově svou třídu, vznikne pod ním další model. První Polo bylo menší, než dnešní Up.
Lidé často kupují větší auta, než doopravdy potřebují, ale proč? Z pouhého pozérství?

qwertz
18. června • 21:07

Po mnoha letech dovolených v krabičce od sardinek typu Felicie nebo Fabie nechápu, jak si někdo může myslet, že cokoli menšího než Octavie je použitelné pro 4 osoby a nazvat to pozérstvím.

Gašpo
16. června • 16:51

Podľa mňa sa im vydaril, je to pekné auto s jednoduchým ale príťažlivým designom. Skoro by som povedal, že vyzerá lepšie než Golf.:-)

Ondrej
16. června • 16:33

Dobry den,
dekuji za hezkou prezentaci noveho pola. Zajimalo by me, jak bude vypadat verze Trendline, tedy v te zakladni vybave. A hlavne, jak budou jezdit atmosfery, popr. plynova verze. Na dalsi info se budu tesit.

Václav
16. června • 19:37

Pokud bude plynová verze tak kultivovaná a vyladěná jako u Golfu a Oktávky, tak bude jednoznačně nejlepší volbou a to jak z hlediska komfortních a jízdních vlastností, tak také z ekonomiky provozu.

.
16. června • 12:32

Exterier moc pěkný, interiér je jak plechovka se zdrcadlem.

Fero
16. června • 13:05

No konečně ta navigace vylezla nahoru.

Doporučujeme

Články odjinud