Nová generace Volkswagenu Polo je tu. Rovnou i ve verzi GTI

.  |  16. 06. 2017 12:32  |  [81.19.2.xxx]

Exterier moc pěkný, interiér je jak plechovka se zdrcadlem.

Odpovědět  |   | 
Fero  |  16. 06. 2017 13:05  |  [178.255.168.xxx]

No konečně ta navigace vylezla nahoru.

Odpovědět  |   | 
Ondrej  |  16. 06. 2017 16:33  |  [90.146.150.xxx]

Dobry den,
dekuji za hezkou prezentaci noveho pola. Zajimalo by me, jak bude vypadat verze Trendline, tedy v te zakladni vybave. A hlavne, jak budou jezdit atmosfery, popr. plynova verze. Na dalsi info se budu tesit.

Odpovědět  |   | 
Václav  |  16. 06. 2017 19:37  |  [46.135.196.xxx]

Pokud bude plynová verze tak kultivovaná a vyladěná jako u Golfu a Oktávky, tak bude jednoznačně nejlepší volbou a to jak z hlediska komfortních a jízdních vlastností, tak také z ekonomiky provozu.

Odpovědět  |   | 
Gašpo  |  16. 06. 2017 16:51  |  [88.101.88.xxx]

Podľa mňa sa im vydaril, je to pekné auto s jednoduchým ale príťažlivým designom. Skoro by som povedal, že vyzerá lepšie než Golf.

Odpovědět  |   | 
fogel  |  16. 06. 2017 18:07  |  [79.142.150.xxx]

Sorry jako,kam tím nafukováním rozměrů koncern míří..Vždyť nové polo je větší než IV golf.Kufr 351 l jako auto nižší střední.Trošku v tom postrádám smysl.Kdo chce větší auto,tak si koupí golfa a polo nechá manželce kvůli parkování.Auta se zvětšují a parkovací místa mizí.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  16. 06. 2017 18:44

No a nebo si můžeme koupit menší auta s velkým vnitřním prostorem...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  16. 06. 2017 20:22  |  [95.173.78.xxx]

Chyba, menší auta mizí jejich zvětšováním. První část odpovědi je tedy špatně, jedině kdybys to napsal jako ironii. A vlastně druhá část je také špatně, tady se o velkém vnitřním prostoru také ještě nedá hovořit.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  18. 06. 2017 20:40

Skutečně? Dřív jsi potřeboval Golf, abys měl větší auto. Dnes ti stačí Polo, protože dorostlo Golfa z přelomu tisíciletí. Golf kombi přerostl Passata kombi... a tak se dá pokračovat donekonečna. A když to auto přeroste rozměrově svou třídu, vznikne pod ním další model. První Polo bylo menší, než dnešní Up.
Lidé často kupují větší auta, než doopravdy potřebují, ale proč? Z pouhého pozérství?

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  18. 06. 2017 21:07  |  [78.45.123.xxx]

Po mnoha letech dovolených v krabičce od sardinek typu Felicie nebo Fabie nechápu, jak si někdo může myslet, že cokoli menšího než Octavie je použitelné pro 4 osoby a nazvat to pozérstvím.

Odpovědět  |   | 
Twin  |  16. 06. 2017 22:57  |  [86.49.51.xxx]

Když se ti to zdá velké, tak co ti brání kupovat mini auta? Třeba Up! nebo cokoliv v této třídě od konkurence?

Odpovědět  |   | 
tziop  |  17. 06. 2017 18:23  |  [46.135.3.xxx]

v případě, že jej neodříznou jako citigo

Odpovědět  |   | 
pacho  |  17. 06. 2017 09:53  |  [188.123.100.xxx]

je to presne tak ako píšeš, napr. V Peugeote to už dávno pochopili, napr. nová 308 čka je menšia ako jej predchodkyňa, hlavne pri SW verzii. Proste HB ma byť HB malé auto malé auto, lebo ináč to nemý zmysel, a to súdruhovia v NDR ešte nepochopili.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  18. 06. 2017 21:09  |  [78.45.123.xxx]

myslíte ten peugeot, kde nacpali budíky nad volant, takže na ně půlka populace nevidí (zaclání věnec volantu). U této automobilky se ohánět logikou chce opravdu hodně ignorance.

Odpovědět  |   | 
XYZ  |  17. 06. 2017 22:55  |  [94.113.162.xxx]

Taky nechápu, kam tím nafukováním směřují. Polo má být levná nákupní taška, ne že z něho udělají Golf. Navíc do toho cpou až nesmyslně vysokou volitelnou výbavu. Jedině že by se koncern rozhodl, že roli vozítek už bude plnit jen Fabia a Ibiza a z Pola udělají rádoby prémiovou stylovku. Na malé auto to bude moc drahé. A když už někdo bude chtít utratit hodně za něco speciálního, tak je tu Mini, Mercedes A, Fiat 500, kterých nejezdí mraky a dají se customizovat.

Odpovědět  |   | 
Hartge  |  18. 06. 2017 11:01  |  [94.113.118.xxx]

roli malého auta zastupuje up, zákaznící více prostoru preferují

Odpovědět  |   | 
Pete  |  20. 06. 2017 08:44  |  [92.245.0.xxx]

Ako vraví poučka : nikto nepotrebuje viac auta, než je VW Golf. VW sa chystá zmeniť poučku a zameniť Golf za Polo.
Pre rodinu do 180cm by to Polo dávalo reálny zmysel, s turbomotorom reálne použiteľné aj na diaľnici. Pre mňa s 195cm na rodinné použitie asi trochu tesné, ja potrebujem asi toho Golfa.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  19. 06. 2017 20:12  |  [93.143.47.xxx]

Neví někdo, jaké převodovky budou u silnějšího TDI s předním pohonem?
DSG7q a 6q manuál a bude to paráda.
Pola jsou super autíčka. Jako jedny z mála jsou stavěná i na vyšší rychlost na dálnici (ve správné konfiguraci výbavy a motoru) Třeba současné Clio Combi DCI je taky super auto, ale na dálnici vysoké otáčky a spotřeba. I když jinak je to snad nejůspornější minicombi. Polo nyní bude blíže Audi A1, je super, když si můžete vzít auto od ženy a nemít problém s ním občas jezdit.

Odpovědět  |   | 
Pete  |  20. 06. 2017 08:46  |  [92.245.0.xxx]

Nebudú podobné ako v novej Ibize?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

dnes | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
TEST Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD: Díky, Alberte!

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD

Trvalo více než pět let, než Kia přetavila fantastický koncept GT v produkční auto. Najala na to ty správné lidi a výsledkem je gran turismo, který nemá v historii značky obdoby.

11.  1.  2018 | Jan Mička | 114 příspěvků

Nejčtenější články

Těmto se vyhněte: Deset nových aut, jejichž koupě řidiči nejvíce litují

Těmto se vyhněte: Deset nových aut, jejichž…

Američané si nejvíce po nákupu stěžují na tuto desítku aut.

22.  12.  2017 | | 21 N/A
Zbavuje se Škoda zásob motoru 1.4 TSI? Octavia Trumf má 150 koní za 444.900 Kč

Zbavuje se Škoda zásob motoru 1.4 TSI? Octa…

Zatímco ve standardním ceníku je motor 1.4 TSI dostupný od 454.900 korun, akční Octavia Trumf se slušnou výbavu jej nabízí o 10.000 Kč levněji.

8.  1.  2018 | | 147 N/A
Přehled: Co chystají automobilové značky na rok 2018? (2. část)

Přehled: Co chystají automobilové značky na…

Kromě přehršle SUV a crossoverů se příští rok automobilky chystají uvést na trh i slušnou řádku sportovně zaměřených vozů.

25.  12.  2017 | | 17 N/A
Zvláštní tah Hyundai: Maskované SUV stálo na ulici v Českém Těšíně

Zvláštní tah Hyundai: Maskované SUV stálo n…

Snímky maskovaného prototypu vozu Hyundai vyfotil náš čtenář v Českém Těšíně. Vůz stál zaparkovaný na sídlišti a nikdo jej nestřežil…

9.  1.  2018 | | 26 N/A
Toto jsou nejlepší auta roku 2017 podle redakce Autorevue.cz

Toto jsou nejlepší auta roku 2017 podle red…

Prvním dnem roku 2018 definitivně uzavíráme ohlédnutí za rokem minulým. Toto jsou nejlepší auta podle „testovacích“ redaktorů Autorevue.cz.

1.  1.  2018 | | 21 N/A