Nová generace Volkswagenu Polo je tu. Rovnou i ve verzi GTI

.  |  16. 06. 2017 12:32  |  [81.19.2.xxx]

Exterier moc pěkný, interiér je jak plechovka se zdrcadlem.

Odpovědět  |   | 
Fero  |  16. 06. 2017 13:05  |  [178.255.168.xxx]

No konečně ta navigace vylezla nahoru.

Odpovědět  |   | 
Ondrej  |  16. 06. 2017 16:33  |  [90.146.150.xxx]

Dobry den,
dekuji za hezkou prezentaci noveho pola. Zajimalo by me, jak bude vypadat verze Trendline, tedy v te zakladni vybave. A hlavne, jak budou jezdit atmosfery, popr. plynova verze. Na dalsi info se budu tesit.

Odpovědět  |   | 
Václav  |  16. 06. 2017 19:37  |  [46.135.196.xxx]

Pokud bude plynová verze tak kultivovaná a vyladěná jako u Golfu a Oktávky, tak bude jednoznačně nejlepší volbou a to jak z hlediska komfortních a jízdních vlastností, tak také z ekonomiky provozu.

Odpovědět  |   | 
Gašpo  |  16. 06. 2017 16:51  |  [88.101.88.xxx]

Podľa mňa sa im vydaril, je to pekné auto s jednoduchým ale príťažlivým designom. Skoro by som povedal, že vyzerá lepšie než Golf.

Odpovědět  |   | 
fogel  |  16. 06. 2017 18:07  |  [79.142.150.xxx]

Sorry jako,kam tím nafukováním rozměrů koncern míří..Vždyť nové polo je větší než IV golf.Kufr 351 l jako auto nižší střední.Trošku v tom postrádám smysl.Kdo chce větší auto,tak si koupí golfa a polo nechá manželce kvůli parkování.Auta se zvětšují a parkovací místa mizí.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  16. 06. 2017 18:44

No a nebo si můžeme koupit menší auta s velkým vnitřním prostorem...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  16. 06. 2017 20:22  |  [95.173.78.xxx]

Chyba, menší auta mizí jejich zvětšováním. První část odpovědi je tedy špatně, jedině kdybys to napsal jako ironii. A vlastně druhá část je také špatně, tady se o velkém vnitřním prostoru také ještě nedá hovořit.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  18. 06. 2017 20:40

Skutečně? Dřív jsi potřeboval Golf, abys měl větší auto. Dnes ti stačí Polo, protože dorostlo Golfa z přelomu tisíciletí. Golf kombi přerostl Passata kombi... a tak se dá pokračovat donekonečna. A když to auto přeroste rozměrově svou třídu, vznikne pod ním další model. První Polo bylo menší, než dnešní Up.
Lidé často kupují větší auta, než doopravdy potřebují, ale proč? Z pouhého pozérství?

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  18. 06. 2017 21:07  |  [78.45.123.xxx]

Po mnoha letech dovolených v krabičce od sardinek typu Felicie nebo Fabie nechápu, jak si někdo může myslet, že cokoli menšího než Octavie je použitelné pro 4 osoby a nazvat to pozérstvím.

Odpovědět  |   | 
Twin  |  16. 06. 2017 22:57  |  [86.49.51.xxx]

Když se ti to zdá velké, tak co ti brání kupovat mini auta? Třeba Up! nebo cokoliv v této třídě od konkurence?

Odpovědět  |   | 
tziop  |  17. 06. 2017 18:23  |  [46.135.3.xxx]

v případě, že jej neodříznou jako citigo

Odpovědět  |   | 
pacho  |  17. 06. 2017 09:53  |  [188.123.100.xxx]

je to presne tak ako píšeš, napr. V Peugeote to už dávno pochopili, napr. nová 308 čka je menšia ako jej predchodkyňa, hlavne pri SW verzii. Proste HB ma byť HB malé auto malé auto, lebo ináč to nemý zmysel, a to súdruhovia v NDR ešte nepochopili.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  18. 06. 2017 21:09  |  [78.45.123.xxx]

myslíte ten peugeot, kde nacpali budíky nad volant, takže na ně půlka populace nevidí (zaclání věnec volantu). U této automobilky se ohánět logikou chce opravdu hodně ignorance.

Odpovědět  |   | 
XYZ  |  17. 06. 2017 22:55  |  [94.113.162.xxx]

Taky nechápu, kam tím nafukováním směřují. Polo má být levná nákupní taška, ne že z něho udělají Golf. Navíc do toho cpou až nesmyslně vysokou volitelnou výbavu. Jedině že by se koncern rozhodl, že roli vozítek už bude plnit jen Fabia a Ibiza a z Pola udělají rádoby prémiovou stylovku. Na malé auto to bude moc drahé. A když už někdo bude chtít utratit hodně za něco speciálního, tak je tu Mini, Mercedes A, Fiat 500, kterých nejezdí mraky a dají se customizovat.

Odpovědět  |   | 
Hartge  |  18. 06. 2017 11:01  |  [94.113.118.xxx]

roli malého auta zastupuje up, zákaznící více prostoru preferují

Odpovědět  |   | 
Pete  |  20. 06. 2017 08:44  |  [92.245.0.xxx]

Ako vraví poučka : nikto nepotrebuje viac auta, než je VW Golf. VW sa chystá zmeniť poučku a zameniť Golf za Polo.
Pre rodinu do 180cm by to Polo dávalo reálny zmysel, s turbomotorom reálne použiteľné aj na diaľnici. Pre mňa s 195cm na rodinné použitie asi trochu tesné, ja potrebujem asi toho Golfa.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  19. 06. 2017 20:12  |  [93.143.47.xxx]

Neví někdo, jaké převodovky budou u silnějšího TDI s předním pohonem?
DSG7q a 6q manuál a bude to paráda.
Pola jsou super autíčka. Jako jedny z mála jsou stavěná i na vyšší rychlost na dálnici (ve správné konfiguraci výbavy a motoru) Třeba současné Clio Combi DCI je taky super auto, ale na dálnici vysoké otáčky a spotřeba. I když jinak je to snad nejůspornější minicombi. Polo nyní bude blíže Audi A1, je super, když si můžete vzít auto od ženy a nemít problém s ním občas jezdit.

Odpovědět  |   | 
Pete  |  20. 06. 2017 08:46  |  [92.245.0.xxx]

Nebudú podobné ako v novej Ibize?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků

Nejčtenější články

25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici nedoporučí. Přehled po kategoriích

25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici n…

Přece jen objektivnější hodnocení spolehlivosti jednotlivých automobilů než průzkumy mezi vlastníky, nabízejí technici ze stanic technické kontroly. Nyní v Německu zveřejnili žebříček nejvíce a nejméně spolehlivých aut ve stáří od jednoho roku až do devíti let.

2.  10.  2017 | | 32 N/A
Test ojetiny: BMW X5 je za dvacetinu původní ceny. Motory drží, a zbytek?

Test ojetiny: BMW X5 je za dvacetinu původn…

BMW X5 bylo prvním SUV vyvinutým pod taktovkou mnichovské značky. Ceny nejlevnějších kusů nyní padají ke stu tisícům korun. Rozhodli jsme se zjistit, jak model funguje ojetý.

30.  9.  2017 | | 19 N/A
Deset "nesmrtelných" motorů. Ve výrobě vydržely desítky let

Deset "nesmrtelných" motorů. Ve výrobě vydr…

Některé motory se povedou, jiné nikoliv. My jsme pro vás vybrali desítku těch nejdéle vyráběných. Nejspíš nepřekvapí, že vznětový není ani jeden z nich…

15.  10.  2017 | | 23 N/A
9 skvělých aut, která nekoupíme v Evropě! A když už, tak jen obtížně...

9 skvělých aut, která nekoupíme v Evropě! A…

Jiný kraj, jiný mrav - to, co se dobře prodává v Japonsku, nemusí fungovat v Americe. Automobilky tak záměrně některé své modely na určitých trzích vůbec nenabízí. Tohle je náš přehled devíti hodně zajímavých automobilů, které se v Evropě neprodávají.

8.  10.  2017 | | 13 N/A
Test ojetiny Subaru Outback:  Pro ty, co jezdí do hor a nebojí se oprav

Test ojetiny Subaru Outback: Pro ty, co je…

Dvojici povedených vozů od Subaru dnes v bazaru naleznete od sedmdesáti tisíc korun. Na co se zaměřit při výběru?

14.  10.  2017 | | 36 N/A