Nová generace Tesly Model S má dostat ostřejší hrany. Jak se vám líbí takto?

Art Vandelay  |  06. 08. 2018 20:05

Tolko zaujimavych sprav o Tesle a vy sem date tuto blbost...

Odpovědět  |   | 
Don Manfredi  |  06. 08. 2018 20:29

V titulku nějak postrádám slovní spojení "americká Octavia"...má to nějaký speciální důvod?

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  06. 08. 2018 20:54

octávka má zadní náhon? a ve předu kufr? Závistivec?

Odpovědět  |   | 
palo  |  06. 08. 2018 21:33

K čemu, když křáp z Jungbunzlau nesahá Tesle ani po nárazníky

Odpovědět  |   | 
tom  |  06. 08. 2018 21:40

Je zajímavé, ze se ho prodá za rok vic nez tesel dohromady. A kvalitou zpracovani teslu zcela předci. Je otázkou, zda je to pochvala pro octavku nebo potupa pro teslu...

Odpovědět  |   | 
Yikes  |  07. 08. 2018 02:14

Je snad logické, že Octavií se prodá více než Tesel, ne? Cena je mnohonásobně nižší, tím pádem se ji logicky prodá více, uvažujte…

Odpovědět  |   | 
Jig  |  07. 08. 2018 08:22

logicky... hmmm... a proč se v EU prodává ročně více mercedesů než Hyuindai a Mazdy dohromady? Podle vaší logiky by to mělo být přeci naopak

Odpovědět  |   | 
Majkl  |  07. 08. 2018 11:09

A jaké jsou celosvětové prodeje Mercedesu a Hyundai+Mazdy?
Mimochodem, Tesla v Čr nemá stále oficiální zastoupení, jakmile se tak stane a začnou sem dovážet i Model 3, je dost možné, že solidně pohne s pozicí Octavie na našem trhu. Za tu cenu je to skvělá koupě.

Odpovědět  |   | 
Jig  |  07. 08. 2018 11:31

poukazoval jsem na nesmyslnou logiku - tedy že neplatí "levnější auto = více prodaných kusů" ... vybral jsem příklad EU, kde byl odkaz hned na první pozici. Nicméně celosvětově Mercedes vyrobí a prodá více aut než zmíněná Mazda, Fiat nebo Suzuki (pravda, již zde není plus, přesto to původní argument spolehlivě vyvrátí)

Odpovědět  |   | 
Saman  |  07. 08. 2018 16:35

no silne pochybuju ze modelu 3 s cenovkou okolo 1.2 milionu se proda v CR tolik aby to Octavie lespon zaznamenala, jestli se bude jednat o stovky mozna tisice Modelu 3 rocne v nasledujicich letech, tak to asi bude hodne, Modelu 3 schazi pro Cesky trh jedna dost podstatna vec, varianta kombi

ale ono Tesel se tu i bez zastoupeni prodava relativne hodne a relativne hodne je z CR stale "predobjednano" modelu 3, prez 800 rezervaci z CR je stale aktivnich

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  08. 08. 2018 21:35

Ako vies ze 800 rezervacii je z CZ? Ak mas link, posli...

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  06. 08. 2018 20:33

"I přesto, že v současnosti má Elon Musk plné automobilky a dodavatelské řetězce práce s nástupem prodeje Modelu 3, naopak prvního masově vyráběného auta s velkým T"
Co prosím? Já nerozumět.

Odpovědět  |   | 

Zadní světla jako Škoda.

"Oh man, I knew I wuz gonna have fun t'day! Just fraggin' knew it.!"

Odpovědět  |   | 
Vyko  |  07. 08. 2018 07:39

Pěkná kopka aktuálních Renaultů

Odpovědět  |   | 
E15  |  07. 08. 2018 10:40

ten tablet uvnitř je prohnutý přesně naopak, než by bylo potřeba

Odpovědět  |   | 
JH  |  07. 08. 2018 12:42

Tesla je v hlbokej strate, za druhý štvrťrok len tohto roku to bolo na úrovni 780mil dolárov. Nemajú vyriešené problémy s výrobou všeobecne , tak sa mi nejak nechce veriť, že sa pustia do tohto modelu. Možno ešte nejaký čas budú kaliť vodu ale až sa do vyrobí el.áut pustia veľký hráči vo veľkom tak Tesla bude mať problém. Už teraz napr noví Jag je lepším autom.( podľa testov)

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  07. 08. 2018 13:46

Maju problemy s vyrobou, som si nevsimol.

MODEL S/X - vyrabaju 100 tisic aut rocne, presne podla planov
Model 3 - momentalne su na 5000 vyrobenych autach za tyzden, koniec augusta bude na 6000, ciel je robit az 10 tisic aut tyzdenne, vyroba je pozadu 6 mesiacov, to je vsetko, tieto veci sa stavaju vsetkym automobilkam, len nie su pod takym drobnohladom

Ziskovost - plan je od Q3 byt v miernom zisku, kedze sa bude stale vsetko investovat do rozsirovania, vsetky doterajsie straty boli planovane, tak ale uvidime o 3 mesiace...

Odpovědět  |   | 
runner42  |  07. 08. 2018 14:20

"Model 3 - momentalne su na 5000"
Ale no tak Arte... trochu zbytečná lež, ne? Všichni víme, že to tak není.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  07. 08. 2018 14:44

Pozri Bloomberg tracker.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  07. 08. 2018 18:19

Ano, jsem si vědom čísel, která uvádějí. Mám k nim připomínku, že počet vyrobených odhadovaný z vyrobních čísel se v minulém kvartálu zásadně lišil od počtu dodaných. Z toho usuzuji, že jen část tzv vyrobených je reálně ve stavu k dodání zákazníkovi a ostatní musí být dopracovány. Toto vytváří nesoulad mezi odhady a realitou. Minulý kvartál to byl rozdíl 65%.

Odpovědět  |   | 
KKK  |  07. 08. 2018 18:47

Akcionáři na to mají zjevně jiný názor,a pokud se mám rozhodnout mezi vámi a Bloombergem ,můžete hádat ke komu mám větší důvěru.PS.možná by jste je měl upozornit na ty chyby

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  07. 08. 2018 18:53

Minuly kvartal nemohli dodat tolko kolko chceli aby nepresli cez 200 000 dodanych aut v USA. Tuto hranicu prekrocili az v Q3, cize ich zakaznici maju najblizsich 6 mesiacov moznost odratat si plnych 7500 usd z dani. Aj preto posielali auta do Kanady. Uvidime ako dopadne august...

Odpovědět  |   | 
Saman  |  07. 08. 2018 16:37
JH  |  07. 08. 2018 17:06

Vyrábať môžu, ale sa pozri koľko majú odrieknutych. Tesla skončí hneď ako začnú vyrábať podobné áuta veľké automobilky. Len preto to zatiaľ Tesle ako tak ide. Nie je náhoda, že zavedené automobilky sú opatrné lebo zatiaľ je okolo elektro áut viac starosti ako radosti.

Odpovědět  |   | 
G  |  07. 08. 2018 17:13

A kam ses teda kouknul povídej.... Buď v klidu Tesla neskončí protože má 5 let náskok a ostatní budou jenom dohánět.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  07. 08. 2018 17:27

No davaj, kolko je tych “odrieknutych”? Je az komicke pocuvat tvoj typ argumentacie. Takmer 500 tisic ludi urobi objednavku (plus da zalohu tisic dolarov) bez toho aby si sadli do auta a ty hovoris ze Tesla skonci, potom sa pytam, preco tu uz nemame len posvatnu trojicu Audi, BMW a MB, preco vsetky automobilky neskrachovali? Je to preto lebo kolko ludi tolko chuti, ak si si nevsimol Elon Musk ma dost velku fanuskovku zakladnu a podla recenzii robi skvele auta (pozri posledne recenzie na Model 3 Performance), cize vysoky dopyt po Teslach tu urcite bude. Reci o tom ze ked pridu ostatni ho prevalcuju tu uz bolo, nikto sa ale nechysta robit premioovy sedan a suv za cenu 35 - 50 tisic. Aj Jaguar i-pace sa ma robit len 20 tisic kusov rocne, to pre Teslu nie je konkurencia. Audi planuje robit 800 tisic elektrifikovanych aut od 2025, velmi pomale tempo na to aby udrzali s Teslou krok...

Odpovědět  |   | 
G  |  07. 08. 2018 17:09

Runner má opět nejpřesnější informace od tajemného neznámého. Co kdybys nám sdělil zdroj ..... nebo je tvůj zdroj my všichni víme?

Odpovědět  |   | 
JH  |  08. 08. 2018 01:03

Art skús Autoforum. cz alebo Startitup.sk tam sú info o Tesle a je toho plní Google . Tak isto tam nájdeš aj to koľko ľudí zrušilo rezerváciu kvôli zlej kvalite atď. Tesla nezaraba a stojí len má dôvere investorov,ktorí keď sa rozhodnú, že Tesla bude len čisto technologická firma tak výroba áut padne . Samotní Musk nemá kapitál aby Teslu potiahol sám.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  08. 08. 2018 11:51

Takto vyzeraju odpovede cloveka, ktory ma o problematike malo nastudovane, alebo len skratka povrchne naraba s informaciami.

Odpovědět  |   | 
JH  |  09. 08. 2018 11:12

Art ja nie som spisovateľ. aby som tu všetko písal.Vieš čítať..... vieš. Tak si precitaj tie stránky čo som ti napísal, tam všetko nájdeš. Problém je, že ty si Tesla fanatik a to sa potom ťažko diskutuje. Na všetko máš odpoveď. Ale iba tu svoju, čo ti vyhovuje. Na Google máš veľa článkov o Tesle kde sa dá dočítať ako to s Teslu je.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet 4x4: Jediné svého druhu?

Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet 4x4 (minitest)

Na kombinaci litrového tříválce a pohonu všech kol jenom tak nenarazíte. Suzuki Vitara se takto nabízí výhradně ve výbavě Premium za 490.900 Kč a jde o vůz, který byste rozhodně neměli přehlížet.

včera | Vladimír Kadera | 40 příspěvků
TEST BMW X4 M40d/240 kW: Začnu mít konečně rád crossovery?

BMW X4 M40d

Projet se v nejvýkonnější naftové X4 někde na riviéře, prskali bychom nad jejím podivným designem. Když ale máte na silnicích kalamitu a objevíte její zábavně naladěnou čtyřkolku, máte Vánoce i v únoru.

17.  2.  2019 | Miro Mihálik | 22 příspěvků
Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

15.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 93 příspěvků

Nejčtenější články

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dožene, ale v něčem i překoná

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dože…

Prototypy modernizované Škody Superb se už v současnosti prohánějí po českých silnicích. Oficiální premiéra je na spadnutí, pojďme si proto shrnout, co zatím s jistotou víme.

16.  2.  2019 | | 139 N/A
Dacii Duster už v Česku koupíte s novými motory. Teď nabídne až 150 koní

Dacii Duster už v Česku koupíte s novými mo…

Nabídka motorizací u Dacie Duster nebyla doteď zrovna pestrá. Od února však přichází rumunský pracant s další várkou motorizací a nabízí tak celkem široký výběr.

1.  2.  2019 | | 29 N/A
Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konci. Její odchod spustí revoluci

Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konc…

Škodě Citigo bylo na podzim loňského roku sedm let. Už nyní víme, že verze se spalovacím motorem se osmého roku života nedočkají, model jako takový však úplně neskončí.

18.  2.  2019 | | 62 N/A
Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up. O Renault už ale nepůjde

Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up…

Dacia představí pickup na bázi Dusteru ještě letos. Žádnou spojitost s modelem Renault Duster Oroch ale nehledejte.

8.  2.  2019 | | 7 N/A
BAZ Locusta byl marný bratislavský výkřik volající po modernizaci Škody

BAZ Locusta byl marný bratislavský výkřik v…

Kvůli koncepci vše vzadu se o Škodě Garde, Rapid a dalších mladoboleslavských kupé mluví v nadsázce jako o Porsche východu. Kdyby ale došlo na plánovaný slovenský facelift, mohlo být od 80. let vše jinak.

28.  1.  2019 | | 36 N/A