Nová generace Subaru Forester dostane rozvor větší o 35 mm

Nová generace modelu Forester už dlouho není žádným tajemstvím. Nejprve unikla do světa brožura, poté následovaly další snímky nemaskovaného automobilu. Dnes už ale máme oficiální obrázky a doplnit také můžeme informaci o tom, že oficiální premiéra je naplánována na 13. listopadu. Pokud se na nový Forester hodně těšíte, můžete na stránkách japonského Subaru sledovat odpočítávání.

Subaru Forester: nová generace na dalších fotkách

Subaru Forester: nová generace na dalších fotkách

Subaru Forester nové generace bude větší, než ten dosavadní. Na délku měří 4595 mm, vysoký je 1695 mm, široký 1796 mm a rozvor dosahuje na 2640 mm. Oproti odstupující verzi bude novinka delší o 35 mm, nižší o pět milimetrů a rozvor náprav vzrostl o 35 mm. Světlá výška také narostla, a to z původních 215 mm na 221 mm. Spekulovalo se o tom, že by se mohlo jednat i o sedmimístné SUV, ale zatím to vypadá, že třetí řada sedadel nebude.

Test Subaru Forester 2,0 LPG rozumná alternativa

Test Subaru Forester 2,0 LPG rozumná alternativa

Co se techniky týká, nečekejte žádné překvapení. Forester téměř určitě dostane motorizace, které používají ostatní modely už dnes. Novinkou by ovšem měla být kombinace naftového motoru a automatické bezstupňové převodovky. Stejná možnost se příští rok objeví také pro model Outback. Na americkém trhu budou k dispozici verze s motorem o objemu 2,5 l (170 k) a s přeplňovaným dvoulitrem vybaveným technologií přímého vstřiku paliva (250 k).

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

včera | Miro Mihálik | 21 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků