To by mě zajímalo odkud tuto informaci máte. To že se připravuje menší Saab se ví delší dobu, ale má se jmenovat 9-1. V USA se dokonce prodává Saab 9-2, což je jen Impreza s jinou kastlí. To že by zmenšili 9-3ku a posunuli ji o třídu níž odporuje logice (to je jako kdyby Golfa přejmenovali na Passata), ikdyž co do toho kecaj amíci od GM je možné všechno :-(
Je to do urcitej miery pravda. Sucasne 9-3 a 9-5 stoja na jednej platforme Epsilon, aj ked na rozlicnych koncoch jej rozmedzia. GM pripravuje nove platformy Epsilon 2 a Delta. Podla vsetkeho sa zda, ze nova 9-5 bude na Epsilon II a vyrabana v Nemecku. Zato nova 9-3 by mohla byt na hornom konci poskytovanom platformou Delta. Ak pride 9-1, tak ta zas by mohla byt rozmerovo mensia v ramci rozsahu poskytovanom Deltou. Vyhodou je prerobenie fabriky v Trollhattane na vyrobu aut na baze platformy Delta, tym padom by vyroba 9-3 ostala vo Svedsku a tiez 9-1 by zvladli (pri relativne nizky poctoch vyrobenych kusov)Ale ako vravis vsetko je pod GM mozne, aj to ze 9-1 nebude, len sa zmensi 9-3, 9-5 ostane +/- rovnako velke. Jo a zas sa budu snazit tlacit Cadillac do Europy na ukor Saabu, stacilo by sem davat STS a vsetky triedy pod nechat pre Saab.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.