Nová generace palubního systému Audi MMI

Automobilka Audi na trhy uvádí svůj modifikovaný multimediální palubní systém MMI. Co všechno má nabídnout?

Základem nového systému Audi MMI je pevný disk s celkovou kapacitou 40 GB. Čtvrtina z ní je vyhrazena audiostopám, jež lze vkládat přes kartu SD. Zbytek je vyhrazen pro mapy navigačního systému, jež nahrazují dosavadní systém vycházející z DVD. Právě objem pevného disku umožnil v případě navigace použití propracovanějších detailů při 3D zobrazování. Při plánování konkrétní cesty systém vždy nabídne až tři možné trasy, mezi kterými je i ta s nejnižší dosažitelnou spotřebou paliva.

Nové MMI umožňuje též snadné ovládání jednotek iPod nebo dalších MP3 přehrávačů, ale ve skutečnosti je ani nepotřebuje. Na pevný disk se vměstnají i čtyři tisícovky písní, což je jistě více než dostatečné množství i na tu nejdelší cestu na dovolenou.

V kombinaci s příplatkovým Audi Music Interface můžete skrze MMI dálkově ovládat externí jednotky pomocí centrálního panýlku s joystickem a čtyřmi tlačítky logicky rozmístěnými okolo něj. Kompletní seznam se zobrazuje na palubním displeji a lze jím listovat podobně snadno jako přímo na iPodu, ale s výhodou velké a přehlednější plochy. Na tomto monitoru lze přijímat analogový i digitální televizní signál, kromě toho moduly MMI umožňují přijímat digitální rozhlas a přehrávat formáty DVD.

Popsaný systém Audi MMI s navigací z pevného disku se stává standardní výbavou modelu A8 a příplatkovou výbavou pro typy Q7, Q5, A6, A5 a A4. Pro ideální kvalitu poslechu si lze připlatit za audiosystém Bang and Olufsen s výkonem 1 000 W, na přání je dodáván také již zmíněný Audi Music Interface.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nové MMI od Audi
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků