Nová generace Mercedesu třídy E startuje na částce 1 188 200 Kč

Nedlouho po světové premiéře zveřejnil Mercedes také ceny nové generace třídy E, a to včetně těch českých. Jestliže tedy uvažujete o koupi této německé novinky, budete potřebovat minimálně 1 188 200 Kč.

Nový Mercedes-Benz třídy E má dotykový volant i autopilota  

Nový Mercedes-Benz třídy E má dotykový volant i autopilota  

V českém ceníku (celý ho najdete zde) prozatím figurují pouze tří verze. Tou cenově nejdostupnější je E 200 osazené přeplňovaným benzinovým dvoulitrem o výkonu 135 kW (184 k). Tato verze umí akceleraci na 100 km/h za 7,7 s a nejvíce se rozjede na 240 km/h. Příznivci dieselu si budou muset nachystat nejméně 1 270 500 Kč na provedení E 220 BlueTEC, které používá vznětový čtyřválec taktéž o objemu dvou litrů (143 kW/194 k).

Prozatímním vrcholem je naftový šestiválec skrývající se pod označením E 350 BlueTEC. Jeho parametry jsou 190 kW (258 k) a 620 Nm, na stovce je tato varianta už za 5,9 s a nejvíce jede 250 km/h. Cenovka šestiválce má ovšem hodnotu 1 530 650 Kč. Bez ohledu na to, po čem sáhnete, dostanete do auta vždy devítistupňovou automatickou převodovku.

Další vůz s „autopilotem“? Nová třída E sama zvládne změnu pruhu

Další vůz s „autopilotem“? Nová třída E sama zvládne změnu pruhu

K novému Mercedesu třídy E pak můžete dokupovat mnoho různých věcí. K dispozici jsou třeba linie Avantgarde, Exclusive nebo AMG, nechybí samozřejmě ani výborná diodová světla, množství různých verzí koženého čalounění a dekorů interiéru nebo řada asistentů včetně například „dálkového parkovacího asistenta“ za 7 956 korun. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

dnes | Jan Mička | 22 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků