Nová generace Mercedesu třídy E startuje na částce 1 188 200 Kč

Nedlouho po světové premiéře zveřejnil Mercedes také ceny nové generace třídy E, a to včetně těch českých. Jestliže tedy uvažujete o koupi této německé novinky, budete potřebovat minimálně 1 188 200 Kč.

Nový Mercedes-Benz třídy E má dotykový volant i autopilota  

Nový Mercedes-Benz třídy E má dotykový volant i autopilota  

V českém ceníku (celý ho najdete zde) prozatím figurují pouze tří verze. Tou cenově nejdostupnější je E 200 osazené přeplňovaným benzinovým dvoulitrem o výkonu 135 kW (184 k). Tato verze umí akceleraci na 100 km/h za 7,7 s a nejvíce se rozjede na 240 km/h. Příznivci dieselu si budou muset nachystat nejméně 1 270 500 Kč na provedení E 220 BlueTEC, které používá vznětový čtyřválec taktéž o objemu dvou litrů (143 kW/194 k).

Prozatímním vrcholem je naftový šestiválec skrývající se pod označením E 350 BlueTEC. Jeho parametry jsou 190 kW (258 k) a 620 Nm, na stovce je tato varianta už za 5,9 s a nejvíce jede 250 km/h. Cenovka šestiválce má ovšem hodnotu 1 530 650 Kč. Bez ohledu na to, po čem sáhnete, dostanete do auta vždy devítistupňovou automatickou převodovku.

Další vůz s „autopilotem“? Nová třída E sama zvládne změnu pruhu

Další vůz s „autopilotem“? Nová třída E sama zvládne změnu pruhu

K novému Mercedesu třídy E pak můžete dokupovat mnoho různých věcí. K dispozici jsou třeba linie Avantgarde, Exclusive nebo AMG, nechybí samozřejmě ani výborná diodová světla, množství různých verzí koženého čalounění a dekorů interiéru nebo řada asistentů včetně například „dálkového parkovacího asistenta“ za 7 956 korun. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

dnes | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků