Nová generace Mercedes-AMG A45 bude mít výkon větší než 300 kW

Šéf divize Mercedes-AMG potvrdil dohady. Nejnovější generace A45 bude svým výkonem přesahovat 300 kW.
Nová generace Mercedes-AMG A45 bude mít výkon větší než 300 kW

Nová generace Mercedes-AMG A45 předvede pořádný výkon. Šéf divize AMG potvrdil, že vůz bude mít výkon vyšší než 300 kW. Musí se jednoduše vyrovnat konkurenci.

V posledním období divize AMG nejvíce soupeří s Audi Sport. To zaujalo například modelem RS3 Sportback s výkonem přibližně 295 kW (395 koní). Mercedes přinese v nejnovějším modelu A45 ještě silnější výkon. Ten bude generovat zcela nový 2,0 litrový motor.

"Motor bude zcela nový. Nechceme dát našim konkurentům tip nebo výhodu, ale potřebujeme mít výkon před 300 kW. To je nový standard," řekl Tobias Moers, šéf Mercedes-AMG. 

Testovací areál Mercedesu funguje již 50 let. Trápí tu také autobusy

Testovací areál Mercedesu funguje již 50 let. Trápí tu také autobusy

Kromě velkého výkonu bude nejnovější třída A vynikat i zcela novým vzhledem. Ten má být inspirován Conceptem A představeným na nedávnem šanghajském autosalonu. V interiéru má mít například dva velké displeje, jaké známe třeba z třídy S nebo E. 

Podle dostupných informací nedorazí nová A45 před rokem 2019. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

dnes | Radek Pecák
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků